arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

تمام خواسته‌ کي‌روش از سازمان ليگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پيش نويس اوليه برنامه‌هاي تيم ملي تا پايان فصل پانزدهم مشخص شد.

تيم ملي فوتبال ايران اين روزها استارت خود را براي حضور موفق در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه زده و اردوهاي تدارکاتي خود را آغاز کرده است.

بر همين اساس قرار است تيم ملي در اولين ديدار خود در مرحله اول مقدماتي به مصاف تيم ملي ترکمنستان برود که براي برگزاري اين ديدار، کادرفني تيم ملي دو ميني کمپ، يک کمپ کامل و يک ديدار دوستانه را درنظر گرفته است.

تيم ملي ابتدا از تاريخ 29 ارديبهشت‌ماه سال جاري ميني کمپ اول خود را آغاز کرد که اين ميني کمپ تا 2 خرداد به طول انجاميد، سپس ملي‌پوشان از روز گذشته ميني کمپ دوم خود را آغاز کردند که اين ميني کمپ نيز تا 9 خرداد ادامه خواهد داشت.

در ادامه تيم ملي از تاريخ 11 خرداد به مدت 8 روز وارد کمپ نهايي شده که البته ابتداي به امر قرار بود اين کمپ در استانبول برگزار شود که طبق برنامه اعلامي از سوي کادرفني و برگزاري اردو در تهران به نظر مي‌رسد اردوي ترکيه کنسل شده باشد.

تيم ملي قرار است در تاريخ نوزدهم خرداد راهي تاشکند شده تا در ديداري تدارکاتي در 21 خرداد به مصاف ازبکستان برود و سپس شاگردان کي‌روش راهي داش‌آغوز ترکمنستان خواهند شد تا استارت خود براي حضور در مقدماتي جام جهاني 2018 را از تاريخ 26 خرداد بزنند.

**نزديکي ديدگاه‌ها و خوش‌بيني کي‌روش به اجرايي شدن اردوها

کي‌روش چند روز پيش در جلسه‌اي با مسئولان سازمان ليگ پيش نويس برنامه‌هاي اردويي خود تا پايان فصل پانزدهم را به اين سازمان ارائه کرد تا طبق برنامه‌ تيم ملي، برنامه‌هاي فصل پانزدهم ليگ برتر تهيه و تنظيم شود.

در اين ميان مهدي تاج، رئيس سازمان ليگ دو روز پيش در گفت و گويي با فارس از نزديک بودن ديدگاه‌هاي کي‌روش با مسئولان سازمان ليگ خبر داد تا اين طور به نظر برسد که پيش نويس برنامه‌هاي کي‌روش براي نهايي و اجرايي شدن با مشکل خاصي مواجه نخواهند شد.

بر همين اساس کي‌روش در اين جلسه برنامه‌هاي خود را ارائه کرد که البته با توجه به نوشته شدن پيش نويس فصل پانزدهم ليگ برتر، قرار شد طرفين در جلسه ديگري ضمن برطرف کردن تطابق‌هاي زماني بين برنامه‌هاي تيم ملي و سازمان ليگ، در خصوص اين برنامه‌ها به جمع‌بندي نهايي و کلي برسند.

**76 روز اردو و 3 ديدار دوستانه؛ تمام خواسته‌ کي‌روش از سازمان ليگ

اردوي تيم ملي بعد از ديدار با ترکمستان حدود 40 روز تعطيل تعطيل خواهد بود و سپس ملي‌پوشان براي برگزاري نخستين ديدار خود در مقدماتي جام جهاني 2018 در تهران مقابل گوام دوباره وارد اردو خواهند شد.

برنامه‌ زمان‌بندي تيم ملي از ديدار با گوام تا پايان اين رقابت‌ها به شرح زير است:

هفته سوم: ايران – گوام ( 12 شهريور 94)
هفته چهارم: هند – ايران ( 17 شهريور 94)
هفته پنجم: عمان – ايران ( 16 مهر 94)
هفته ششم: استراحت
هفته هفتم: ايران- ترکمنستان (21 آبان 94)
هفته هشتم: گوام – ايران ( 26 آبان 94)
هفته نهم: ايران – هند ( 5 فروردين)
هفته دهم: ايران – عمان (10 فروردين 95)

کي‌روش در جلسه اخير خود از بعد از ديدار با ترکمستان از مسئولان سازمان ليگ درخواست 76 روز برگزاري اردو طي 5 کمپ را درخواست کرده است که در اين ميان برگزاري 3 ديدار دوستانه نيز در آن گنجانده شده است.

برنامه‌ زمانبدي اردوهاي درخواستي کي‌روش تا پايان فصل پانزدهم ليگ برتر به شرح زير است با اين توضيح که ليگ برتر 9 مرداد آغاز مي‌شود و زمان نيم فصل نيز از تاريخ 19 دي تا 10 بهمن خواهد بود:

5 شهريور تا 17 شهريور
هفته سوم: ايران – گوام ( 12 شهريور 94)
هفته چهارم: هند – ايران ( 17 شهريور 94)
7 مهر تا 21 مهر
هفته پنجم: عمان – ايران ( 16 مهر 94)
ديدار دوستانه با ژاپن (اين ديدار در تهران يا عمان برگزار خواهد شد)
12 آبان تا 26 آبان

سازمان ليگ در پيش نويس خود هفته دهم ليگ برتر در فصل آينده را بين روزهاي 12 تا 14 آبان پيش بيني کرده و به احتمال زياد اردوي ملي‌پوشان از 14 آبان آغاز خواهد شد.

هفته هفتم: ايران- ترکمنستان (21 آبان 94)
هفته هشتم: گوام – ايران ( 26 آبان 94)
25 اسفند 94 تا 10 فروردين 95
هفته نهم: ايران – هند ( 5 فروردين)
هفته دهم: ايران – عمان (10 فروردين 95)
اول خرداد تا 18 خرداد 95
13 خرداد: ديدار دوستانه
18 خرداد: ديدار دوستانه
گفتني است اين برنامه‌ها همگي به صورت پيش نويس به سازمان ليگ ارائه شده و در صورت جمع‌بندي برنامه‌ها و تصويب هيأت رئيسه سازمان ليگ، برنامه‌هاي کي‌روش در تيم ملي اجرايي و عملي خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان