arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

دو نماينده کنگره آمريکا: بايد به اسرائيل براي نابودي تاسيسات هسته‌اي ايران بمب‌هاي سنگرشکن بدهيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دو نماينده کنگره آمريکا از دولت اوباما خواستند براي از بين بردن تاسيسات هسته‌اي ايران بمبهاي سنگرشکن 30 هزار پوندي(بيش از 13 تني) در اختيار رژيم صهيونيستي قرار دهد.

در مطلب يادداشت شده يک نماينده جمهوريخواه و دموکرات عضو کميته روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريکا که در «نيويورک پست» منتشر شده، آنها از دولت اوباما خواستند بمبهاي چندين تني سنگرشکن در اختيار صهيونيستها قرار دهد.

در مطلب «لي زندينگ» نماينده جمهوريخواه و «گريس منگ» عضو دموکرات کميته روابط خارجي مجلس نمايندگان تاکيد شده که «اکنون زمان آن رسيده» که به رژيم صهيونيستي «ابزارهاي» نابودي تاسيسات هسته‌اي ايران داده شود.

اين دو نماينده کنگره آمريکا تحويل بمبهاي سنگرشکن 30 هزار پوندي(بيش از 13 تني) GBU-57 و همچنين ابزارهاي حمل آنها را براي نابودي «مراکز هسته‌اي زيرزميني ايران» توصيه کرده و آنها لازم مي‌دانند.
تاکيد اين دو قانونگذار آمريکايي بر لزوم نابودي تاسيسات هسته‌اي ايران در حالي مطرح شده که چندي پيش وزير جنگ رژيم صهيونيستي در اظهاراتي کار را به جايي رسانده بود که ايران را به حمله هسته‌اي تهديد کرده بود.

در مطلب يادداشتي اعضاي کميته روابط خارجي مجلس نمايندگان آمده که تل‌آويو از قبل بمبهاي سنگرشکن 5 هزار پوندي واشنگتن را تحويل گرفته اما :کارشناسان ترديد دارند اين بمبها بتواند به طور جدي در برنامه هسته‌اي ايران اختلال ايجاد کند».

آنها با اشاره به اعلام تصميم روسيه براي عمل به قرارداد فروش سامانه اس 300 نوشتند:« آمريکا بايد درباره اين موضوع که توانمنديهاي نظامي متعارف اسرائيل در قياس با توانمنديهاي ايران قويتر شود، ضمانت دهد و نه اينکه توانمنديهاي اسرائيل ضعيفتر شود».
منبع: فارس
نظرات بینندگان