arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

دیدار قریب الوقوع کري و ظريف در ژنو

وزیر امور خارجه ی آمریکا سی ام ماه مه با وزیر امور خارجه ی کشورمان در ژنو سوئیس دیدار و گفتگو خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عراقچی از دیدار ظریف و کری در دو روز آینده خبر داد، همچنین وزیر امور خارجه ی آمریکا سی ام ماه مه با وزیر امور خارجه ی کشورمان در ژنو سوئیس دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیدار کري و ظريف در ژنو ، در دو روز آینده

به گزارش انتخاب؛ پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه ی آمریکا در خبری اعلام کرد: جان کری وزیر امور خارجه ی آمریکا به شهرهای ابوجا در نیجریه ، ژنو سوئیس ، مادرید اسپانیا و پاریس در فرانسه سفر خواهد کرد.

خانم ماری هارف سخنگوی وزارت امور خارجه ی آمریکا با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه ی آمریکا اعلام کرد: جان کری وزیر امور خارجه ی آمریکا در بیست و نهم ماه مه به ابوجا در نیجریه سفر خواهد کرد.

قرار است جان کری در این سفر ریاست یک هیئت آمریکایی از جانب باراک اوباما را بر عهده داشته باشد و در مراسم افتتاحیه ی ریاست جمهوری جدید نیجریه شرکت کند.

وزیر امور خارجه ی آمریکا در اواخر روز بیست و نهم ماه مه، به شهر ژنو سوئیس خواهد کرد تا با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ی ایران دیدار کند.

قرار است این دیدار در سی ام ماه مه به عنوان بخشی از مذاکرات هسته ای پنج بعلاوه ی یک با ایران صورت گیرد که با هماهنگی اتحادیه ی اروپا انجام می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
24
3
اگر قرار هست بازرسی نظامی کنند همان غنی سازی تعطیل شود بهتر هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
25
4
آمریکا خالی بنده نخواستیم توافق
hossein
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
8
3
خدایا ایمان مسئولین ما رو زیاد کن که کوچیک بودن دشمن در نظرشون بزرگ جلوه نکنه
دشتی
|
South Africa
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
9
خدایا به ما مردم طبعی عطا کن که هر روز مثل پرچم با وزش باد اینطرف و آنطرف نشویم ، خدایا عقلی عطا کن تا مسایل را با عقل بررسی کنیم و از احساساتی شدن های آنی و لحظه ای بدور باشیم ، خدایا فهمی عطا بفرما تا منافع دراز مدت دین و میهن و مردم را شاقول تصمیمات و اظهاراتمان قرار بدهیم ، خدایا ما را از شر و بغض آدمهایی که کج فهمند و خود خواه و شعاری عمل میکنند در امان بدار ، خدایا سلامت جسم جهت فرمانبری از عقل سلیم بماها عنایت بفرما که در این دوره از زمان سخت به همه اینها که درخواست کردیم نیازمندیم ،
نظرات بینندگان