arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

علم‌الهدي: آمريکا در کمپ ديويد به دنبال جنگ نيابتي عليه ايران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امام جمعه مشهد گفت: آمريکا در کمپ ديويد مزدوران خود را جمع کرده تا يک جنگ نيابتي عليه ما به راه بيندازد.

آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي شب گذشته در جلسه تفسير قرآن و ديدار با فعالان دهه مهدويت که در مهديه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌ها با هر عقيده‌اي به دو گونه فعاليت مي‌کنند نخست اقدامات مادي و ديگر غير مادي است.

خطيب جمعه مشهد افزود: يک عده از انسان‌ها هستند که در زندگي اقداماتي انجام مي‌دهند که در عرصه مادي براي آنها اثري ندارد در حالي که ايمان ندارند و نشات گرفته از انگيزه‌هاي خاص در ميان مردم است.

آيت‌الله علم‌الهدي عنوان کرد: در دنيا انسان‌هايي وجود دارند که در راه جريان‌هاي استکباري قرار مي‌گيرند لذا قرآن کريم درباره اين افراد مي‌‌فرمايد کساني که در اين خط هستند به نتيجه نمي‌رسند، بنابراين انساني که بخواهد در زندگي خود يک موجود پويا باشد بايد کارنامه زندگي‌اش را با ديد مبارزه تشکيل دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبري، خاطر نشان کرد: بناي خدا اين است که بندگي او در روي کره زمين با دفاع عليه ظالمان صورت بگيرد.

وي تاکيد کرد: اگر دفاع مردم وجود نداشت اکنون تمام معبدهاي خداوند خراب شده بود با اين ديد دفاع بندگان از عبوديت به خدا نمايشگاه عشق به خداست و بايد گفت زندگي؛ مبارزه است.

آيت‌الله علم‌الهدي تصريح کرد: در جامعه ما از وجود مقدس امام زمان(عج) به دو گونه تعبير مي‌شود، نخست اسطوره‌اي و رويايي تجسم مي‌شود که فردي است در پشت پرده غيبت و نعمت‌ها برايشان فراهم است و به کلي از عرصه زندگي اين جامعه جدا هستند و در يک نقطه خاصي حضور دارند.

وي افزود: در اين تعبير ايشان با اراده خداوند ظهور مي‌کنند و وارد جامعه مي‌شوند و با يک حرکت خاص متکي از امداد غيبي همه قدرت‌ها را نابود مي‌کند.

وي ادامه داد: هنگامي که اعتقاد مردم بر اساس افسانه باشد بستر وجود انحرافات مهيا مي‌شود و اينگونه متاسفانه جريان‌هاي انحرافي پديد مي‌آيند و مدعي ارتباط با امام زمان(عج) مي‌شوند در حالي که امام زمان يک هزار و 170 سال است؛ امامت مي‌کنند و به زندگي ما جهت مي‌دهند.

خطيب جمعه مشهد بيان کرد: قتل و عامي که امروز عليه شيعيان در حال انجام است از قديم نيز وجود داشته ‌و نمونه آن در جريان حمله مغول‌ها مشاهده شد.

وي ادامه داد: امام زمان(عج) در تمام لحظات حضور دارند‌ لذا اگر تسليم دشمن شويم نمي‌توانيم در خط امام زمان(عج) حرکت کنيم.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: از ابتداي شکل‌گيري و پيروزي انقلاب اسلامي مردم تا پاي شهادت بر سر آرمان‌هاي انقلاب ايستادند.

وي عنوان کرد: کساني که مسئوليت کارگزاري در کشور را بر عهده گرفته‌اند وظيفه دارند براي مردم انجام وظيفه کنند اما اين هدف انقلاب نيست زيرا حرف و سخن ما اين است که کربلاي امام حسين(ع) هنوز تمام نشده است بلکه ادامه دارد و شما روزي مي‌توانيد بگوييد شکست خورده يا پيروز شده‌ايد که جنگ تمام شده باشد.

وي در ادامه يادآور شد: با اين ديد اکنون لشکر 72 نفره امام حسين در حال توسعه است و بايد به جايي برسد که دنيا براي حضور و ظهور امام زمان(عج) آماده باشد تا کربلاي امام حسين(ع) تمام شود لذا بايد زمينه‌هاي ظهور را فراهم کنيم و در اين راستا نيمه شعبان بايد جدي گرفته شود.

خطيب جمعه مشهد خطاب به جمع حاضر در زمينه کارشکني‌هاي آمريکا و ايادي استکبار در تحولات کشور تاکيد کرد: آمريکا در کمپ ديويد مزدوران خود را جمع کرده تا يک جنگ نيابتي عليه ما به راه بيندازد لذا آمريکا کشور ما را بين دو موضوع قرار داده که نخست مسئله کمپ ديويد است و دوم بازرسي که مي‌خواهند تمام تجهيزات کشور را نابود و بعد آز آن حمله کنند، منتهي اگر هم‌اکنون بخواهد حمله کند دردانه نامشروعش اسرائيل پودر مي‌شود.

آيت‌الله علم‌الهدي خاطر نشان کرد: تمام اين اقدامات به دليل وجود ايران نيست بلکه به‌خاطر امام زمان(عج) است که دشمن مي‌خواهد جلوي اين عشق و علاقه مردم را بگيرد لذا حضور مردم در راهپيمايي ميدان شهدا، مانور قدرت بقيه‌الله است که به دشمن مي‌فهماند که تمام ايده‌هايش خاکستر مي‌شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان