arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

توصيه رهبر معظم انقلاب به بهارستاني‌ها به روايت يک نماينده مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نماينده مردم درگز در مجلس با اشاره به توصيه‌هاي مهم رهبر انقلاب در ديدار با نمايندگان مجلس گفت: ايشان به نمايندگان توصيه کردند که در اين سال مراقب رفتار خود باشند.

حسين محمدزاده در گفت‌وگو با ايسنا گفت: مقام معظم رهبري تاکيد کردند اگر ما بر مسائل داخلي فائق بيايم حل مسائل خارجي هم آسان خواهد شد و در اين صورت در مسله هسته‌اي هم خيلي راحت تر به نتيجه مي رسيم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: دغدغه اصلي که به صراحت در صحبت هاي مقام معظم رهبري ديده مي شد اين بود که براي برون رفت از مشکلات بايد به درون خودمان بپردازيم، يعني با امکانات موجود خودمان بايستي به نتيجه برسيم و فکر نکنيم که اگر بر ديپلماسي بين المللي فائق بيايم تمام مشکلات ما حل خواهد.

وي بحث ديگر مورد تاکيد رهبري را حفظ و رعايت هميشگي ادب در همه برخوردها عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتي توصيه ديگر مقام معظم رهبري بود و ايشان معتقد بودند در کشور همزباني در اين خصوص وجود دارد اما واجب است همدلي هم قوت بگيرد که شايد امروز يک مقدار اين موضوع کمرنگ باشد.

وي همچنين در خصوص توصيه مهم رهبري به نمايندگان گفت: ايشان به نمايندگان توصيه کردند که در اين سال مراقب رفتار خود باشند و انتخابات آخر سال بر عملکرد، حرف و ساير موضوعات تاثيري نداشته باشد.

محمدزاده با بيان اينکه سياست‌هاي برنامه ششم در مرحله نهايي تدوين است و بايد با دقت مورد بررسي قرار بگيرد افزود: مقام معظم رهبري دغدغه اين را داشتند که نبايد برنامه ششم دچار آفت بي حوصلگي شود.

نماينده مردم درگز در مجلس تصريح کرد: مقام معظم رهبري مطرح کردند که سال آخر فعاليت نمايندگان، سال پاسخگويي است و در يک سالي که فرصت باقي هست بايد تلاش کرد و به دنبال انجام بهتر مسئوليت‌ها بود.
نظرات بینندگان