arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۶۰۱
تعداد نظرات: ۱۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
سفیر فرانسه در امریکا:

مذاکرات هسته ای در دوره احمدی نژاد در ساعت اول به کوروش کبیر و در ساعت دوم به مصدق اختصاص داشت

ژرار آرو سفیر فرانسه در امریکا مدعی شد که در زمان احمدی نژاد عملا مذاکره ای بین ایران و پنج بعلاوه یک صورت نمی گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مذاکرات هسته ای در دوره احمدی نژاد در ساعت اول به کوروش کبیر و در ساعت دوم به مصدق اختصاص داشت

ژرار آرو سفیر فرانسه در امریکا مدعی شد که در زمان احمدی نژاد عملا مذاکره ای بین ایران و پنج بعلاوه یک صورت نمی گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، آرو اظهار داشت: مذاکرات هسته ای بین سه کشور اروپایی و ایرانی ها در پاییز سال 2003 منجر به تلعیق برنامه غنی سازی شد. برخی می گویند ما فرصتی مناسب را در آن زمان از دست دادیم. من نمی دانم، مورخان باید در این زمینه صحبت کنند.

وی افزود: زمانیکه احمدی نژاد رئیس جمهور شد، مذاکرات متوقف شد و من می توانم بگویم که بین سال های 2005 تا 2012 هیچ مذاکره ای صورت نگرفت.

سفیر فرانسه در آمریکا اضافه کرد: من به عنوان مذاکره کننده هسته ای فرانسه بین سال های 2006 تا 2009، چندین بار با ایرانی ها دیدار کردم.

وی مدعی شد: در آن سال ها ایرانی ها هرگز وارد مذاکره نشدند.

آرو گفت: مذاکرات با ایران اینگونه بود، ساعت نخست به کوروش کبیر اختصاص داشت، ساعت دوم به مصدق، و ساعت سوم به حقوق مردم ایران.  این یک واقعیت است.

سفیر فرانسه در آمریکا افزود: در سال 2006، امریکایی ها، روس ها و چینی ها به محلق شدند و سپس نخستین قطعنامه علیه ایران با درخواست توقف غنی سازی صادر شد، اما ایرانی ها به آن تن ندادند. این خیلی مهم بود که روس ها و چینی ها با ما بودند. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۹۱
غیر قابل انتشار: ۶۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
24
585
هر دم از اين باغ بري ميرسد..!
پاسخ ها
hadad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
دلواپسان کجایید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
50
862
چطور جرات کرده این حرف رو بزنه.تمام این تحریم ها حاصل مذاکرات فشرده دکتر جلیلی بود.بعد میگه ایران مذاکره نمی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
نه اینکه الان تحریم ها برداشته شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
این خودش یه دستاورد بزرگ !!!!!
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
آقا همونطور که شما میگی جلیلی مذاکره کرد طرف هم میگه مذاکره نبود شما که تو جلسه نبودی ببینی مضمون مذاکرات چی بود فقط صرف رفت و آمد و نشست و برخواست که نشد مذاکره
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
سامان جان دلبندم توجه بفرمایید. هم اوشون و هم ایشون رو مسخره کردن . توجه بفرمایید"تمام این تحریم ها حاصل مذاکرات فشرده دکتر جلیلی بود" . شما زیاد جدی نگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
آقای جلیلی از چه سالی مسئول مذاکره شد؟
فالکروم
|
Russian Federation
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
776
91
مذاکرات در زمان آقای روحانی هم فقط تاریخ به تاریخ تمدید شده است و عملا هیچ دستاوردی جزء سیر و سفر برای تیم مذاکره کننده نداشته است حداقل در زمان احمدی نژاد تکلیف مشخص بود هیچ مذاکره ای صورت نمیگرفت و یادی هم از مصدق میشد اما اکنون فقط البته تا ایتن لحظه مذاکره برای مذاکره بوده است و احتمالا تا پایان سال نود و شش ادامه پیدا خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
خدا به همه ما انصاف بدهد تا این همه زحمات سربازان سختکوش نظام جناب دکتر ظریف و همراهان را اینگونه زیر سوال نبریم. انصاف، انصاف و انصاف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
دست شما درد نکنه واقعا با این طرز تفکر
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
این ارز های هم که وارد ایران شد و تحریم جدید هم ایجاد نشد حتما پشمه
ناشناس
| United States |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
موافقم
مذاکرات زیر شبح انبوهی از تحریم فایده ندارد
شروان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
اینطوری هم نیست.
یادمه چند دفعه مذاکره کردن مه محل مذاکرات بعدی کجا باشه.
یادش بخیر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
خسته نباشی برادر یکم اخبار رو پیگیری کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
شما اسمت هم که روسیه!!! شما نگران مذاکرات نباش...رفیق:)))
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
اینکه دلار ساعتی نمیره بالا دست آورد نیست؟ اینکه طلا دقیقه ای بالا نمیره دستاورد نیست؟اینکه دارو پیدا نمیشد دستاورد نیست؟ اینکه پراید 50 میلیون نشده دستاورد نیست؟ اینکه کشتیرانی و بیمه و دارو تحریم هاش شکسته شد دستاورد نیست؟ من به شما مویز پیشنهاد میکنم برای تقویت حافظه خوبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
به نظرم حرف درستي زده و شايد اين دوستمون به نوعي ميخواهد بگويد كه با تغيير دولت آن نتيجه بسيار خوبي كه مردم انتظار داشتند حداقل تا اين لحظه حاصل نشده است.
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
به سیر و سفرهای آقا محمود نمیرسه! نیویورک، نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
23
441
جالبه که اونوقتا کسی جرات نداشت درباره اطلاع رسانی به مردم و نمایندگان بزرگوار! حرفی بزنه
اما الان با این همه زحمت طاقت فرسای دکتر ظریف و تیم هسته ای، همه دهنهای با ادب و بی ادب برویشان باز شده.......
دلواپس ورژن جدید
|
Russian Federation
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
362
44
ما دلواپسان ورژن جدید از اینکه متوجه شدیم در زمان مذاکره تیم آقای احمدی نژاد درباره دکتر مصدق در مذاکرات صحبت میشده است به آقای احمدی نژاد امیدوار شدیم البته تیم مذاکره کننده آقای روحانی هم تا این لحظه زحمات زیادی کشیده اند اما تا این لحظه دستاوردی نداشته اند و احتمالا به سرنوشت آقای احمدی نژاد دچار خواهند شد چون با گران شدن بنزین و به تدریج سایر اقلام زندگی مردم ایران عملا مذاکرات اتمی شکست خواهد خورد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
تا قسمتی موافقم

دولت دستش خالی هست و تحریم ها امانش را بریده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
638
66
زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
ما هم اشتباهی منفی دادیم!!!
ناشناس
| Romania |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
منم اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
داش خیلی خندیدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
قدر احمدي نژاد رو مثل امير كبير ومصدق بعدا" خواهند فهميد...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
زنده باد خودش یا افتضاحات ناشی از وجود مبارکش؟ دلمون برای ..... تنگ شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
با حواس جمع منفی دادم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
20
249
واقعا بد آبروی ملت ایران را شما بردید..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
حرف زدن از کوروش و مصدق آبروریزی است؟!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
ناشناس عزیز حرف زدن از کوروش و مصدق آبروریزی نیست اما عملکرد ناصواب و بار اوردن اینهمه نابسامانی هدر دادن منابع کشور به واسطه بدفهمی و ناتوانی آبروریزیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
نه عزیز خیلی خوب بوده نه اونجا کنگره بزرگداشت کوروش و مصدق بود خوب طفلکیا حق داشتند پس چی بگند؟!!!!!
فلنکر
|
Russian Federation
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
344
43
بله آقای سفیر فرانسه در un برای همین مذاکرات در زمان احمدی نژاد به سرانجام نرسید چون درباره کوروش و دکتر مصدق و حقوق مردم ایران صحبت میشده است مواردی که شماها هیچ کدام آنها را ندارید برای همین مذاکرات انجام نشد اما در دولت آقای روحانی چون این مسائل مطرح نمیشود و تیم مذاکره کننده با دادن امتیازهای فراوان به شما مثل بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای ایران که به خون تک تک آنها تشنه هستید از تیم مذاکره کننده راضی هستید چون تقریبا ایران را از مسیر هسته ای خارج کرده اید و به هدفتان رسیدید این چند مسئله باقی مانده هم دیر یا زود حل میشود اما این ایران است که بازنده کامل است چون همان صنایع اتمی خود را هم از دست داده است و ساختار تحریم ها هم پابرجا مانده است
پاسخ ها
دیگران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
شما که اینهمه از جزئیات مذاکرات خبر داری و پیشگو هم هستی چرا نمیری به تیم مذاکره کننده ملحق بشی و اونارو از این نقشه ی شوم استکبار آگاه کنی!؟
مدیونی اگه از روسیه نری ژنو! &->
ايراني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
خيلي دلواپسي! شايدهم جليلي يي!
كسي كه منطق نداره ، هرچي ميتونه بگه حتي اگر روي كره زمين مصداقي براش نشه پيداكرد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
فرانسوی ها کوروش ندارند؟!!! بابا تا کی میخواهیم متوهم بمانیم؟ ببین چند تا فیلم فرانسوی، چند تا کتاب فرانسوی، چند تا نظریه پرداز فرانسوی به فارسی ترجمه می شود؛ و متقابلاً مقایسه کن ببین از فارسی چه چیزی به فرانسوی ترجمه میشود. . .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
کوروش کبیر و مصدق برای همه شناخته شده اند و مایه افتخار و مباهات، اما مذاکرات هسته ای آیا جای عنوان کردن چنین مطالبیه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
17
153
گفته های او فقط هر انسان عاقلی را به یاد جریان انحرافی می اندازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
حرف زدن از تمدن ایران یعنی انحراف؟!
حمید کرسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
16
204
چشم آقای جلیلی روشن!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
الان آقای جلیلی مدعی هم هست و هر روز سخنرانی دارد و خود را قهرمان و تیم مذاکره کننده کنونی را ذلیل و ناتوان معرفی می کند.
میر مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
13
158
دلواپسان کجایید!!!!
پاسخ ها
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
آقای جلیلی حالا که خارج از گود است میگوید لنگش کن آنروز که مسئول مذاکره بود در جلسات مذاکره بیانیه حقوق بشری میداد .خداوند یک ذره انصاف و وجدان ملی به منتقدین تیم مذاکره کننده که شبانه روز دارند زحمت میکشند بدهد.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
9
145
این یعنی که زحمت کشیددند و چین ها و روس ها را بر علیه ما بسیج کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
17
143
دولت سابق توانایی حل مشکلات خیلی ساده تر رو هم نداشت چه برسه به این مسئله که پر از پیچ و خم و ابهام و حاشیه هست. اونا حتی در داخل هم نمیتونستن مذاکره کنن چخ برسه با 5+1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
117
استاد مشایی از همان زمان فعال بوده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
72
این حرفها دروغ یا راست، برا کسایی که اهل فن اند نکات خیلی مهمی داره!!!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
221
32
بله مذاکره ایی نشد، چون احمدی نژاد حاضر نشد عزت را بدهد،حاضر نبود ذلت بپزيرد،الان 2 سال هست ما داریم با شيطان بزرگ مذاکره میکنیم،میشه دستاوردهای اين مذاکره رو بيان کنيد. جز اينکه 4 تا عکس با کری گرفتيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
اگر انسانی بخواهد حقیقت را قبول کند، به او هیچ چیزی را نمی توان اثبات کرد، لذا شما راحت باشید و بگویید که زحمات ظریف هیچگونه دستاوردی نداشته است.
س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
احسنت احسنت
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
حسن اقا عزت میدونی چیه؟
ذلت میدونی چیه؟
ذلت و خواری یعنی اینکه ی پدر جلو زن و بچش شرمنده باشه
ی جوان هیچ امیدی نداشته باشه واسه ایندش
جوانای ما شبیه پیرمردا شدن...
می بینی ایناروووووو

شما چشاتو بستی رو دستاوردها...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
جناب ناشناس 3 تا از دستاوردهای مذاکرات ظریف رو بگو،جان من بگو منم بدونم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
شما بفرمائید ظریف عزیز چه دستاوردی داشته ما که ندیدیم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
وقتی متوجه نمیشوی که ساختن ، سخت تر از خراب کردنه چی باید بهت گفت برای شما و امثال شما متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
عزت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
احمدی نژاد حاضر نشد عزت را بدهد!!! سخنرانی برای صندلی خالی سقوط اقتصاد ایران ایران هراسی گسترده از کدوم عزت حرف می زنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
اه اه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
11
124
جلیلی جون داشته از ظرفیت های کورش کبیر برای 5+1 میگفته تا پتانسیلهاشون به فعلیت برسه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
فقط راه نجات ما از این بن بست جلیلیه
ولی بعضیها درک نمیکنند چون عقل ندارند
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
14
114
بفرما آقای جلیلی مذاکره کننده ارشد تحویل بگیرین ولله من نمیدونم شماها چجوری روتون میشه با اونهمه دسته گلی که به آب دادین حالا به دکتر ظریف با اینهمه دانش و تجربه گیر میدین و میگین مملکت بر باد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
"دکتر ظریف با اینهمه دانش و تجربه " جوجه رو اخر پاييز ميشمرن هرچند از اول پاييز هم معلومه ولي يه عده اي كوركورانه ومتعصبانه فكر ميكنند..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
7
67
حالا این گروه مذاکره کننده اون موقع زیر لب به گروه مذاکره کننده ما چی میگفتن ؟؟بماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
64
خوشم اومد که خوب جواب پایداری چی ها را دادید.!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
6
71
اقای جلیلی استاد تاریخ ایران بودند!
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
6
59
روسها و چینی ها که رفقای ما هستند . چطور شده بود که در مذاکرات با شما بودند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
136
28
خیلی خیلی خیلی عجیبه انگار کوبیدن احمدی نژاد این روزا برا همه مد شده و مایه کسب اعتبار!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
اشتباه منفی دادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
6
87
هر دم از این باغ بری میرسد مصدق - کورش را در داخل فحش میدهندو در خارج قربانشان میروند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
68
من سوالی از مسولان دارم.الان چرا روسیه تو همه قطعنامه ها بر ضد ایران رأی میده؟مگه روسیه متحد ما نیست؟
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
49
حال کردم. کلی خندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
67
20
چطور در امور دیپلماسی دولت فعلی باید حرف های مذاکره کننده خودمون رو قبول کنیم ولی در مورد دولت قبلی به حرفای اونوری ها استناد می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
وقتی شما حاضر نیستید صحبتهای تیم ایرانی را قبول کنید ما چرا صحبتهای جلیلی را قبول کنیم؟ بذار همون خارجی ها ملاک باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
گل گفتی بخدا
هزاران+++++++++
ناشناس
| United States |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
تیم مذاکره کننده سابقم همینو میگه. همش میگه ما حرف از عزت ایران میزدیم ! خوب مصدق و کوروش عزت ایران بودن. ولی حرف زدن ازشون هیچچچچچ نتیجه ای نداشته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
70
21
درودبر مذاکره کنندگان وقت ایران که حافظ مجد وبزرگی بودند
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
53
قابل توجه
روس ها و چینی ها بر اساس منافعشون حرکت می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
روسیه و چین چه نقشی در این مذاکرات دارند؟

فقط ایران هست و آمریکا

بقیه تماشاگر هستند

نمی دانم کی پیشنهاد داد آلمان و فرانسه و انگلیس و چین و روسیه اضافه شوند لابد اگر ادامه یابد هند و ژاپن و برزیل و آفریقای جنوبی و گینه بیسائو نیز به مذاکرات اضافه میشوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
36
يعني تمام اين تحريم ها حاصل بحث سر مصدق و کوروش بوده . عجب بدبختي هاي داره اين مملکت کسي خبر نداره . اخه بحث هسته اي چه ربطي به کوروش داشت احتمالا سر نخ غني سازي در اشپزخانه اون دختر بچه به مصدق مي رسيده
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
47
25
خیلی زشته که دولت تدبیر و امید هر جا کم میاره همه ی تقصیرها رو می ندازه رو دوش دولت قبل
شما با دولت قبل چی کار دارین؟کار خودتونو بکنید بسه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
سفیر سابق فرانسه عضو دولت تدبیرو امیده!!؟!!! خوبی شما؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
12
37
چرا نتیجه ای که آقای احمدی نژاد و آقای دکتر جلیلی به ارمغان آوردند تحریم ها و قطعنامه های جورواجور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
هنوز نمیدونی؟
چون زیر بار حرف زور نرفتن
چون کدخدا رو قبول نداشتن
چون مرد بودن
چون فقط از خدا میترسیدن نه از کدخدا
چون نمیخواستن زیر سلطه استکبار باشیم
چون شجاع بودن
وچون حق میگفتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
باشه اقای ناشناس .حرف شما قبول .خوب بیان از فردا تو خونه اجاره ای زندگی کنن ماهی 800تومن بگیرن تا با هم زیره باره حرف زور نریم و در مقابل استکبار بایستیم به حول و قوه الهی
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
30
19
حالاکه مذاکره کرده ایدچه اتفاقی افتاده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
والا!؟
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
39
22
من یه دارو ساده می خواستم الان با سختی پیدا کردم شش ماه پیش راحت این دارو رامی خریدم
نمی دونم شاید شش ماه دیگه با توجه به کار ظریف هوا هم تحریم بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
18
17
در سلامت نفس آقای دکتر جلیلی هیچ کس شک ندارد. الان میگن مذاکره کنندگان در داخل با سران نظام هماهنگ هستند پس در در نتیجه در دولت قبل هم همینطور بوده پس هر دو تیم مذاکره کننده با کلیت نظام هماهنک هستند و اون دوره اون روش رو نطام می پسندیده و این دوره این روش . و ربطی به این دکتر و اون دکتر نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
10
31
دولت اصولگرا احمدینزاد بود که هم بازارهای و کار خانه های چین و روسیه را اباد کرد و از طرفی باعث رای دادن انها برای تحریم ملت ایران شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
فعلا که در دولت شما واردات از چین افزایش داشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
27
14
چه بگویم ولی اگر رادیکالیسم احمدی نژاد نبود شاید 5+1
تمایلی به مذاکره تن نمی دادند.
آگاهی
|
Canada
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
9
30
بر اساس اطلاعات موجود جناب جلیلی و تیم شان در آخرین جلسات پیشنهاد گرده بودند در مورد "دزدان دریائی" و مدیریت جهانی صحبت شود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
7
30
آقایان عزیز در زمان انتخابات آقای دکتر ولایتی حرف هایی به جلیلی زد که مضمونش همین حرفهای سفیر فرانسه بود مگر یادتان نیست ارمغان هر دور مذاکره تحریمهای بیشتر بود من فقط موندم که سومین مسئله ای که مطرح می شده حقوق ملت ایران بوده یعنی چه؟!!!!!!! آیا حقوق ملت ایران همین تحریمها بود که زودتر از تیم !!!!!!!!!مذاکره کننده به ایران می رسید؟بله بسیار سفر باید تا .........
حاجی فییروز
|
United States
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
25
19
سفیر فرانسه بیخود کرده اینگونه اقتدار ملت ایران را زیر سوال ببرد

مصدق و کوروش نیز مال چند صد سال پیش بودند
الان را بچسبید و روی پای خود بایستید و نگاهتان به درون باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
کوروش 2560 سال پیش و مصدق صده ی اخیـــر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
9
30
اگه مذاکرات دست آوردی نداشته؟ چرا اسراییل ولابی های آن درآمریکا اینقدر نگرانند؟
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
25
18
من خودم با اینکه طرفدار آقای ظریف و گروه مذاکره کننده اش هستم به این نتیجه رسیده ام که هیچ فایده ای نداره چون اروپایی ها و آمریکا کشورهایی منطقی نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
هادی جان فرقش اینه که الان دنیا فهمید که مقصر اصلی کیه ، شاید قدیم با جوسازی مارو مقصر میدونستن ولی الان دنیا میدونه که اونا نمیخوان نه ما...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
10
31
سلام بر ظریف و همکارانش که تلاششون موفق آمیز تر خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
14
به نظر من نباید وارد مسایل حاشیه ای شد. تیم ظریف حرفه ای است و حاصل آن تاکنون به رسمیت شناختن غنی سازی برای ایران است. درحالیکه یادمان باشد زمانی آنها میگفتند غنی سازی را کلا متوقف کنید بهمین خاطر هم تحریم ها افزایش پیدا کرد. مخالفان داخلی همانند اسراییل و عربستان خواهان شکست مذاکرات هستند. من در شگفتم چگونه آقای کوچک زاده داعش را به مذاکرات هسته ای ربط میدهد؟؟!! آیا توافق هسته ای و رفع تحریمها و دسترسی ما به منابع فراوان ارزی ما را در مقابل داعش تضعیف میکند؟؟ این مخالفت ها قطعا منطقی نیست و میتواندهر دلیل دیگری مثل کینه از شکست سیاسی داشته باشد. به نظر تیم هسته ای بدون توجه به مسایل حاشیه ای و هماهنگی با رهبر انقلاب به پیش برود دستاورد بزرگی خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
به رسمیت شناختن غنی سازی حاصل مقاومت دوره قبل و رسیدن به میله سوخت هست وگرنه حاصل مذاکره نیست
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
9
8
مهدی محمدی در برنامه نگاه یک هنگام مناظره با الیاس حضرتی گفت :
دولت قبلی هم می خواست توافق کند و اگر انتخابات ریاست جمهوری سه ماه بعد برگزار می شد توافقی شکل می گرفت که با آنچه که در ژنو رخ داد فاصله داشت و همین الآن من از مردم می خواهم که مذاکرات آلماآتی را با ژنو مقایسه کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
6
19
هاله نور داشتن همین کارها را هم داره با توهم مذاکره می کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
13
ونجا همش داشتن گفتمان میکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
6
14
قابل توجه جلیلی ...
دلواپس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
15
17
جلیلی هیچ کار نکرد نه تحریمها رو برداشت نه در هسته ای رو تخته کرد

ظریف همه کار کرد تحریمها بیشتر شد پیچ ومهره های هسته ای باز شد وحالا حالها کاراش ادامه داره موفق بشی ای سرباز میهن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
9
17
جناب جلیلی و همراهان در زمان مذاکرات
مشغول فیلم برداری از نماز جماعت و سایر اقداماتشان جهت ساخت مستند انتخاباتی سال 92 بودنو
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
17
13
حالا الان که مثلا مذاکره کردن سودش برای مردم چی بوده؟
تحریم ها سرجاشه. همه چیزمون تعطیل شده. بنزین هم که گرون تر شد! همون بهتر که به جای مذاکره باهاشون سر مصدق و کوروش حرف می زدیم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
15
لابد فرانسوی ها هم از ژاندارک، مونتسکیو، و انقلاب کبیر فرانسه می گفتند. شاید همین چینی ها و روسی ها را تشویق کرد وارد مذاکرات بشن و پز انقلاب ها و شخصیت های تاریخی شون را بدن! خلاصه یک بازی سرگرم کننده عین یه قل دوقل!
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
6
11
حداقل مزیت این مذاکرات این بود که جلو صدور کاغذ پاره ها را گرفتن اقایون پروفسور و دلواپس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
7
5
اگر راست می گویید می خواستید مذاکره نکنید
آریامهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
10
آقای سفیر ممکنه درست بگه. چون ایشان و همتیانشان شعور و قودرت فهم تاریخ این سرزمین یعنی کوروش و مصدق و غیره را ندارند و ائل باید بهشون درس تاریخ که پیشنیاز مذاکرات است رو داد و بعد وارد مذاکره شد. درست همانطوریکه اگه کسی ریاضیات عمومی را پاس نکنه بهش اجازه نمی دن درس جبر خطی ورداره. وقتی شما درکی از تاریخ این سرزمین نداری باید بهت درس تاریخ داد تا بیای مثل آدم مذاکره کنی و با یه تاریخ 300 ساله از یه تاریخ 2500 ساله باج خواهی نکنی
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
11
دوستانی که میگویند تحریم ها هیچ اثری نمیکند ما بیمار ها میفهمیم که اثر میکند یا نه!
تاز آن دارویی هم که پیدا میکنیم با برند خارجی اش واقعا تفاوت دارد( حتی آن برندی که وارد ایران میشود با همان نام درجه بندی مختلفی دارد که متاسفانه در ایران اصلا به این قضیه توجهی نمیشودو ما به اجبار باید مصرف کینم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
15
9
اگر درست تجزیه تحلیل بکنید می بینید همان ایران هراسی احمدی نژاد بوجود آورد که نتجه اش باعث ایجاد داعش شد .
فرامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
14
11
جالبه که ایرانیهاحرفهای مفت سفیرفرانسه درآمریکابراشون ملاک شده ....وای بر ایرانی که برای عزتش به دنبال سفراومسولین خارج ازکشورباشه ....سالهابایدبگذردتااحمدی نژادی متولدشودوپلمپ تمام نبایدهاشکسته شودوعزت وسربلندی به ایران برگردد....فریادهایی که درزمان احمدی نژاددربرابرتهدیدهازده میشدالان خاموش شده ....خیلی سخت نیست انسان بفهمدکه باعث عزتش خودش هست وکسانی که غیراین انجام دهندمیان تهی هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
17
13
اين آقا صلاحيت نداردکه درباره مذاکرات ما صحبت کند. به ايشان چه ربطي دارد که ما چه مطالبي را مذاکره مي کنيم.
نظرات بینندگان