arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

اسپیکرهای شناور در هوا!

این مجموعه شامل یک پایه و یک اسپیکر بی سیم می شود. با استفاده از آهنرباهای قدرتمند یکپارچه شده، هلیم لویتیت می تواند در ابری نامرئی از نیروی مغناطیسی شناور شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اسپیکر قابل حمل هلیم لویتیت با استفاده از آهنرباهای یکپارچه شده می تواند روی داک سفارشی خود شناور شده و موسیقی مورد علاقه کاربر را پخش کند. این اسپیکر جالب توجه از فناوری بلوتوث 4.0 بهره می برد.

هلیم لویتیت؛ اسپیکر شناور در هوا!

هلیم لویتیت اسپیکر منحصر به فردی است که به صورت بی سیم قابلیت شناور شدن در هوا را دارد. این مجموعه شامل یک پایه و یک اسپیکر بی سیم می شود. با استفاده از آهنرباهای قدرتمند یکپارچه شده، هلیم لویتیت می تواند در ابری نامرئی از نیروی مغناطیسی شناور شود.

افزون بر اثر دیداری چشم نواز، هلیم لویتیت با درایور اسپیکر 1.75 اینچی کیفیت بالا با 3 وات قدرت خروجی، صدایی شفاف و واضح را تولید می کند تا از موسیقی مورد علاقه خود حسابی لذت ببرید. باتری 800 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ تقریبا امکان 5 ساعت پخش صدا را فراهم می کند و از طریق درگاه یواس‌بی شارژ می شود. میکروفن داخلی هلیم لویتیت نیز امکان برقراری تماس از طریق این اسپیکر را فراهم می کند.

هلیم لویتیت؛ اسپیکر شناور در هوا!

آهنربای بکار گرفته شده در این اسپیکر بلوتوث اجازه می دهد تا آن را به هر سطح فلزی مانند در یخچال متصل کنید. اسپیکر بلوتوث شناور هلیم لویتیت برچسب قیمت 122 دلاری را یدک می کشد.

نظرات بینندگان