arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹

موتلفه:التقاطی‌ و دولتی‌ها با هاشمی مشکل دارند / بی ادبی ها نسبت به آقای هاشمی مورد رضایت رهبری نیست

اسد الله بادامچیان می گوید: یک عده در مملکت هستند که وقتی آقای ناطق‌نوری درباره حوادت25 بهمن موضع گیری می کند به جای اینکه از او تشکر کنند می گویند چرا دیر موضع گیری کرده است؟!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسد الله بادامچیان می گوید: یک عده در مملکت هستند که وقتی آقای ناطق‌نوری درباره حوادت25 بهمن موضع گیری می کند به جای اینکه از او تشکر کنند می گویند چرا دیر موضع گیری کرده است؟!

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که موضع‌گیری درباره افراد چگونه باید باشد تا از موضع حق خارج نشود، گفت: مقام معظم رهبری در طول یک سال گذشته چندین بار این موضوع را تذکر دادند که در اظهار نظرها نباید افراط کرد و در مورد هرکس هرچه از دهانمان بیرون آمد بگوییم تا کار به تهمت و افترا بکشد؛ ضمن اینکه سیاست های کلان نظام این است که آقای هاشمی جزو نظام است، حال اگر گروهی خواستند ایشان را تخریب کنند، این غلط بودنش روشن است.

بادامچیان با بیان اینکه معتقدم مواضع ما باید پیروی از موضع رهبری باشد، افزود: برخی شعارهای تند و برخی بی ادبی ها نسبت به آقای هاشمی مورد رضایت رهبری نیست و جلوتر از رهبری حرکت کردن است.

عضو کمیسیون شوارهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در موضع گیری ها باید رضایت ولی امر را در نظر گرفت، گفت: نباید از رهبری جلو بیفتیم و نه عقب بیفتیم و ملاحظه کاری سیاسی کنیم. ملحق به ولایت فردی است که از افراط و تفریط دور باشد.

بادامچیان درباره اینکه گفته می شود که هاشمی مواضع صریحی درباره فتنه 25 بهمن نداشته، اظهار داشت: آقای هاشمی در بیاینه مجلس خبرگان که آقای سید احمد خاتمی آن را نوشتند، موضع گیری خود را کرده است چراکه بیانه اعضای خبرگان با امضای آقای هاشمی نهایی است و در موضع گیری شخص اش نیز ایشان هرگونه کار خلاف قانون را حرام دانست و اعلام کرد موضع من در این زمینه همان است که در بیاینه خبرگان بیان کردم. ضمن اینکه اخیرا در جلسه مجمع تشخیص مصلحت هم موضع جدی علیه فتنه گران گرفتند.

وی گفت: حال چگونه است که ما در مجلس از موضع اقلیت حمایت می کنیم و اما از آقای هاشمی تشکر نکنیم؟! البته یک عده در مملکت هستند که وقتی هم که آقای ناطق درباره حوادث25 بهمن موضع گیری می کند به جای اینکه از او تشکر کنند می گویند چرا دیر موضع گیری کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره ایکه موضع گیری های کنونی علیه هاشمی رفسنجانی برنامه ریزی شده است یا مطالبه افکار عمومی، اظهار داشت: این را از خود دوستانی که این حرفها را می زنند بپرسید اما مسلما هم گروه های التقاطی با آقای هاشمی مشکل دارند و هم دوستان دولت و این موضوعی روشن است.

بادامچیان درباره پیش بینی اش از انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری هم گفت: به نظرم ریاست خبرگان بار دیگر با آقای هاشمی خواهد بود چرا که آیت الله مهدوی کنی به احترام آقای هاشمی در انتخابات حاضر نخواهند شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
2
0
از خودت حرف در نیار!
رهبری هیچ وقت از خواص بی بصیرت و سران مزودر فتنه حمایت نمیکنن
هاشمی، که اینهمه مدت سکوت کرده و از حریم ولایت فقیه و شخص رهبری معظم انقلاب حمایت نکرده
چطور الان انتظار احترام داره؟؟؟

حضرت علامه مصباح، اشاره کردن در یک سخنرانی که شخص هاشمی 50 سال هست که به رهبری خیانت کرده

چطور کسی که 50 سال خائن بوده، نباید بهش گفت بالای چشم تو ابرو؟؟؟؟؟؟

امان از دست هاشمی دوستان بی بصیرت
نظرات بینندگان