arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

مذاکرات استقلال سنگين‌تر از 5+1 است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع سابق استقلال مي‌ گويد من هيچ گلايه اي از اينکه کانديداي سرمربيگري استقلال نيستم ندارم و چنين مصاحبه اي را از قول خودم تکذيب مي‌ کنم.

مهدي پاشازاده که از بلاتکليفي استقلال خيلي ناراحت است، دوست دارد هرچه زودتر تکليف اين باشگاه مشخص شود در اين باره گفت: اين خيلي بد است که تکليف استقلال مشخص نيست. من با آقاي روحاني و آقاي گودرزي هم گفتم که درست کردن اين وضعيت خيلي سخت نيست. دو باشگاه بزرگ کشورمان يعني استقلال و پرسپوليس در بلاتکليفي به سر مي‌ برند.

 وضعيت اين دو باشگاه از مذاکرات 1+5 بدتر شده است. باور کنيد خودم از اين وضعيت خسته شده ام، همه هواداران همين طور هستند. هر کسي را که در کوچه و خيابان مي‌ بينم نگران استقلال هستند. من نمي‌ دانم مسوولان باشگاه چرا اينقدر سخت مي‌ گيرند.

 کساني هستند که حاضرند پول بدهند و اسپانسر شوند اما نمي‌ دانم چرا مسوولان باشگاه اينقدر معطل مي‌ کنند. مگر سپاهان و ذوب‌آهن خصوصي هستند؟ تو را خدا هر چه سريع تر يک کاري انجام بدهيد. الان وقت دارد از دست مي‌ رود، تيم هايي مثل سپاهان دارند تيم خود را مي‌ بندند نکند مي‌ خواهيد فقط آنها قهرمان شوند؟

او در همين باره ادامه داد: هر کمکي که از دستم بربيايد حاضرم آن را انجام دهم. همانطور که امسال تا آخرين لحظه از استقلال حمايت کردند، هر کسي که بيايد برايم فرقي نمي‌ کند. درست است که گاهي اوقات انتقاد فني هم به تيم مي‌ شود اما مهم استقلال است.

در حالي که در برخي از رسانه ها گفته شده بود، پاشازاده از اينکه کانديداي سرمربيگري استقلال نيست ناراحت است خودش مي‌ گويد: چه کسي گفته من با اين قضيه مشکل دارم. داشتم با يک تيمي صحبت مي‌ کردم که مديرش گفت دو تا از شاگردانت که اتفاقا من خيلي اذيتشان مي‌ کردم تعريفت را مي‌ کردند. درست است که بازيکن هم خيلي از اوقات ممکن است اذيت شوند، آنها از من حساب مي‌ برند ولي مي‌ دانم که آخر به ضررشان تمام نمي‌ شود. خدا را شکر هميشه تيم هاي خوبي بسته ام.

بازيکن سابق آبي‌پوشان تهران که باز هم ابراز نگراني در مورد اين تيم مي‌ کند، ادامه مي‌ دهد: آن روز که استقلال به پرسپوليس باخت، به زور خودمان را کنترل کردم، تازه شما اين را در نظر بگيريد که من بازيکن استقلال بودم و خيلي منطقي تر به قضيه نگاه مي‌ کردم. آن طرفداري که هزاران کيلومتر راه مي‌ کوبد و به خودش را به استاديوم آزادي برساند تا دربي را ببينند بايد چکار کند. اميدوارم که هر چه زودتر انتخاب مربي انجام گيرد تا امسال همه چيز خوب پيش برود.

وقتي از او سوال شد گزينه خارجي براي استقلال مناسب تر است يا داخلي پاسخ داد: مربي خوب خارجي پول خيلي خوب هم مي‌ گيرد. البته مي‌ شود کارهاي خوبي در اين بين انجام داد اگر دلالان عزيز بگذارند. راجع به گزينه ايراني هم بايد بگويم که انتخاب کردن يک گزينه مناسب کار بسيار دشواري است. حالا يکسري ها که قبلا بوده اند و بايد بقيه درباره شان نظر بدهند.

يکسري ها هم سابقه مربيگري دارند اما تا به حال در استقلال به عنوان سرمربي کار نکرده اند مثل عليرضا منصوريان که امسال هم خيلي خوب کار کرد. نمي‌ شود راجع به هيچ چيز با قاطعيت نظر داد من فقط مي‌ توانم راجع به خودم با صراحت نظر بدهم. روي تنها چيزي که مصمم هستم کار فني خودم است مي‌ توانم تضمين بدهم که اگر به استقلال بيايم تيمم زيبا فوتبال بازي کند.

پاشازاده در پايان افزود: مديرعامل و هيات مديره استقلال اگر تنها يک دقيقه به اين فکر کنند که آدم هايي زيادي دارند شب و روز، هفته و ماه خود را با استقلال مي‌ گذرانند خيلي زودتر از اين ها تصميم مي‌ گيرند. کافي است آنها خودشان را جاي هواداران بگذارند که اگر اين هواداران نبودند، شايد فوتبال و استقلال هم نبود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان