arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

فغاني عذرخواهي کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 داور بين‌المللي فوتبال کشورمان گفت: نه تنها از طرفداران تراکتورسازي بلکه از همه تيم‌هايي که از داوري من ضربه خورده‌اند عذرخواهي مي‌کنم.

پس از اتفاقاتي که در هفته پاياني ليگ برتر و در بازي تيم‌هاي تراکتورسازي و نفت تهران رخ داد، عليرضا فغاني داور بين‌المللي فوتبال کشورمان سياست سکوت را در پيش گرفت و حاضر به اظهارنظر در خصوص اين بازي نشد.

اين در حالي است که مسئولان تيم تراکتورسازي و هواداران اين تيم فغاني را مقصر نتيجه نگرفتن اين تيم در بازي مقابل نفت تهران و عدم دستيابي به قهرماني ليگ چهاردهم عنوان کردند.

حالا اما پس از اينکه 23 روز از آن بازي گذشته عليرضا فغاني صحبت‌هايي انجام داد. هرچند که در ابتدا تمايلي نداشت درباره آن بازي و اتفاقاتي که رخ داده بود صحبت کند.

فغاني در اين خصوص گفت: قبل از هرچيز بايد از جامعه فوتبال پيشکسوتان فوتبال، مديران، مربيان، بازيکنان، پيشکسوتان داوري، داوران، اصحاب رسانه و حتي هواداران فوتبال تشکر کنم که در اين چند وقت مرا مورد لطف و حمايت خودشان قرار دادند.

وي در خصوص اينکه آيا بنا دارد درباره اتفاقات بازي تراکتورسازي و نفت تهران صحبت کند يا نه،‌ادامه داد: صحبتي درباره اتفاقات افتاده ندارم و تنها مي‌گويم که مسئولان تصميم گيرنده هر تصميمي بگيرند مي‌پذيرم.

داور بين‌المللي فوتبال کشورمان درباره اينکه شهرام دبيري گفته بود او بايد عذرخواهي کرد، اظهار داشت: هميشه گفته‌ام که تا زماني که داوري فوتبال توسط انسان مي‌شود اشتباه وجود دارد و من هم منکر اين مسئله نيستم اما نه تنها از طرفداران تراکتورسازي بلکه از همه تيم‌هايي که از داوري من ضربه ديده‌اند عذرخواهي مي‌کنم هرچند که همه تيم‌ها از داوري هم سود بردند و هم ضرر کردند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان