arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

«جواد رضويان» مجري شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ويژه برنامه‌هاي «دعوت»، «شب‌هاي شيدايي» و «امشب» از توليدات گروه اجتماعي شبکه يک در شب‌هاي ماه مبارک رمضان روي آنتن اين شبکه مي‌رود.

فضل‌الله شريعت پناهي مديرگروه اجتماعي شبکه يک با اعلام اين خبر گفت: ويژه برنامه «دعوت» به تهيه‌کنندگي ليلا رضاسلطاني در ۳۲ قسمت از چهارشنبه ۲۹ خرداد حوالي ساعت ۱۷ و به مدت حدودا يک ساعت پخش خواهد شد.

وي ادامه داد: در اين برنامه هر روز برترين‌هاي هر استان به عنوان مهمان حضور دارند. از ۳۱ استان کشور نيز در اين برنامه مشارکت جدي دارند و در برنامه سي و دوم که در روز عيد سعيد فطر پخش خواهد شد، برترين مهمان ۳۱ برنامه گذشته با راي بينندگان انتخاب و تجليل مي‌شود.

گفتگوي رضويان با نام‌آوران، قهرمانان و نخبگان

شريعت‌پناهي درباره شاخصه‌هاي انتخاب و حضور مهمانان از ساير استان‌هاي کشور در برنامه «دعوت» گفت: در ۱۱ بخش مهمانان برنامه انتخاب مي‌شوند که از جمله مي‌توان به نام آوران، قهرمانان المپيک، مخترعان و مبتکران، نخبگان، خانواده اهداکنندگان اعضا، چندقلوها و... اشاره کرد.

مديرگروه اجتماعي شبکه يک تصريح کرد: براي اينکه فضاي کاملا شادي را براي بينندگان در پايان روز در ايام ماه مبارک رمضان رقم بزنيم، تصميم گرفتيم تا اجراي برنامه «دعوت» را به بازيگر خوب و خوش اخلاق سينما و تلويزيون کشور يعني سيدجواد رضويان بسپاريم و انشالله «دعوت» با اجراي جواد رضويان در ماه مبارک رمضان برنامه‌اي شاد و مفرح براي بينندگان شبکه يک خواهد بود.

ترويج افطاري ساده در «امشب»

وي همچنين از ادامه پخش برنامه «امشب» با اجراي سيدعلي ضياء در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه «امشب» به تهيه‌کنندگي محمدرضا ماندگاران در همان ساعت ۲۳ و به مدت ۹۰ دقيقه به طور زنده روي آنتن مي‌رود. تنها با اين تفاوت که به جاي سه شب در هفته دو شب يعني يکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها با رويکرد ترويج افطاري ساده پخش مي‌شود.

مديرگروه اجتماعي شبکه يک سيما در پايان گفت: ويژه برنامه ديگري که در شب‌هاي ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان خوب شبکه خواهد بود، «شب‌هاي شيدايي» است. اين برنامه هر شب حوالي ساعت ۳۰ دقيقه بامداد و به مدت نيم ساعت از باغ موزه دفاع مقدس تهران با اجراي مهدي آقابيگي روي آنتن مي‌رود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان