arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

سردار جزایری: اجاره دسترسی به مراکز نظامی را نمی دهیم، حتی اگر با پذیرش پروتکل الحاقی در تضاد باشد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: قطعا اجازه دسترسی به هر نحو از مراکز نظامی به بیگانگان داده نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار جزایری: اجاره دسترسی به مراکز نظامی را نمی دهیم، حتی اگر با پذیرش پروتکل الحاقی در تضاد باشدمعاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: قطعا اجازه دسترسی به هر نحو از مراکز نظامی به بیگانگان داده نخواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در سخنانی با اشاره به زیاده خواهی های برخی کشورهای گروه 5+1 در روند دستیابی به توافق احتمالی هسته ای با ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح و سامانه دفاعی کشور وظیفه دارند از امنیت و منافع کشورو نظام حراست کنند و ورود بیگانه به مراکز دفاعی و نظامی و کسب اطلاعات از تجهیزات و تاکتیکهای مربوطه برخلاف فرامین و تدبیر و نیز خواسته های عموم مردم ایران می باشد.

وی افزود: تأکید می کنیم قطعاً اجازه دسترسی به هر نحو از مراکز نظامی به بیگانگان داده نخواهد شد، هر چند این مسئله با پذیرش پروتکل الحاقی در تضاد باشد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با تأکید بر اینکه ظرفیتهای مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار طی 37 سال گذشته بارها آزموده و به دوست و دشمن اثبات شده است تصریح کرد: مردم ایران اسلامی که خالق بزرگترین حماسه مقاومت و پایداری تاریخ ایران در دوران جنگ تحمیلی هستند هرگز اجازه تحقق زیاده خواهی شیطان بزرگ و شرکایش را نمی دهند.

سردار جزایری در پایان با اشاره به ضرورت هوشمندی در دفاع از حقوق ملت ایران در عرصه های مختلف تاکید کرد:هرگونه پروتکل نباید برهم زننده امنیت ملی کشورمان باشد.
نظرات بینندگان