arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

باقری بنابی: جبهه یکتا نسخه دیگری از پایداری است و اکثرا مریدان رئیس جمهور سابق هستند/ تفکر احمدی نژاد مثل یک سرطان بدخیم وارد عرصه سیاسی شده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این نماینده مجلس با یادآوری خانه نشینی 11روزه رئیس جمهور سابق گفت: وقتی غرور وجود انسان را بگیرد و فردی خود را بعنوان نقطه پرگار دنیا می بیند، کار را به جایی می رساند که در برابر ولی و رهبرش که هیچ، حتی در برابر خدایش هم طغیان می کند.

حجت الاسلام باقری بنابی (عضو فراکسیون روحانیون مجلس) در گفتگو با ناطقان، ضمن اشاره به اعلام موجودیت "جبهه یکتا" و عرض اندام یاران احمدی نژاد در عرصه سیاسی گفت: برای بنده بسیار جای تعجب است در شرایطی که معاون اول دولت قبل هم اکنون در حال گذراندن محکومیتش در زندان است و در روزهای اخیر معاون اجرایی احمدی نژاد هم دستگیر شده، چطور یاران ایشان به خود اجازه ابراز وجود می دهند؟

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در دنیا بدلیل وجود ساختار حزبی، اگر فردی از یک جریان فکری توسط سیستم قضائی آن کشور دستگیر و یا محاکمه شود، برای اعضای آن حزب یک رسوایی بزرگ محسوب می شود، اما در کشور ما بدلیل فقدان سیستم حزبی چنین مسئله ای صادق نیست و آقایان به خودشان اجازه می دهند که تازه تشکیلات سیاسی به راه بی اندازند.

این فعال سیاسی با اشاره به آسیب های بلندمدت تفکر احمدی نژاد برای کشور گفت: من به شخصه با رئیس جمهور سابق بحثی ندارم، اما معتقدم تفکر احمدی نژادی همچون یک سرطان بدخیم وارد عرصه سیاسی شده و هر روز از یک جا خودش را نشان می دهد.

باقری بنابی با یادآوری خانه نشینی 11روزه رئیس جمهور سابق گفت: وقتی غرور وجود انسان را بگیرد و فردی خود را بعنوان نقطه پرگار دنیا ببیند، کار به جایی می رسد که در برابر ولی و رهبرش که هیچ، حتی در برابر خدایش هم طغیان می کند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه جبهه یکتا، نسخه دیگری از جبهه پایداری است گفت: آقایان پایداری گاهی برای آبروداری مخالفتی هرچند جزئی با احمدی نژاد می کردند، اما این حضراتی که تحت عنوان جبهه یکتا اعلام وجود کرده اند، اکثرشان هیچ موضعی در برابر احمدی نژاد نداشته و مرید رئیس جمهور سابق هستند.

این مدرس حوزه علمیه با تاکید بر اینکه انتخابات آتی از جهات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: امیدواریم شورای نگهبان با توجهی ویژه، فعالیت های جریانات خاص و انحرافی را رصد کرده و به وظیفه قانونی اش عمل کند.
نظرات بینندگان