arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۲۱۷۱
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۴

محسن رضایی: غربی ها جرات نمی کنند وارد مصاحبه با من شوند، برای همین مرا در لیست بازجویی نگذاشتند/ اقتصاد فوق العاده ضعیف شده، چون مسئولان به جای دادن اعتماد به نفس به مردم، به بیرون چشم دوخته اند

درمورد سنگ پراکنی فرانسه و فابیوس گفت: فابیوس دنبال امتیاز گیری ار ایران است ، دنبال دلالی می گردد. او آدم خاصی است که نمی خواهد شرکت های آمریکا یی بعد از تحریم ها جلوتر از شرکت های آنها بیافتد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه اقتصاد و تحریم با هم در ارتباط اند گفت: 20 تا 30 درصد مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم است و می توان برای این میزان راه بندان هم چاره اندیشی کرد.

به گزارش انتخاب؛ محسن رضایی در برنامه نگاه یک با موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی برای عبور از مشکلات و متفاوت با مقاومت اقتصادی است؛ در مقاومت اقتصادی مردم مقاومت می کنند در حالیکه در اقتصاد مقاومتی خود اقتصاد سپر مردم می شود.

وی مشکل اصلی اقتصاد ایران را کنار گذاشتن مردم از اقتصاد از 200 - 300 سال پیش برشمرد و گفت: پیام اصلی اقتصاد مقاومتی بازگرداندن مردم به اقتصاد است.

رضایی افزود: در حال حاضر 63 میلیون نفر جمعیت در سن کار داریم که فقط 23 میلیون آن شاغلند و از این تعداد هم حدود 17 میلیون واقعا کار می کنند و 45 میلیون نفر در سن کار داریم که کار نمی کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و وارد کردن مردم در اقتصاد با خصوصی سازی فرق می کند گفت: باید مردم را در خانه، در مزارع و در کارخانجات به کار مشغول کنیم.

رضایی افزود: اولین گزارش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از روند اجرای اقتصاد مقاومتی طی ماههای آینده منتشر و در اختیار مقام معظم رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار خواهد گرفت.

وی گفت: جمع بندی ما تا الان این است که دولت در ابلاغ بخشنامه ها و توجیه استانداران و فرمانداران خوب عمل کرده اما اینکه در بعد اجرا چه اتفاق افتاده است باید صبر کرد تا گزارش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شود.

رضایی افزود: در حال حاضر کشور در بعد اقتصاد خوب اداره می شود یعنی از نظر سیاست گذاری اما در بعد مدیریتی یعنی پیاده سازی آن سیاست ها خوب مدیریت نمی شود.

وی علت خوب مدیریت نشدن سیاست های اقتصادی را در کشور ؛ وارد نکردن مردم در اقتصاد و چشم دوختن بعضی ها به آسمان آمریکا برشمرد.

محسن رضایی در خصوص علت دوم گفت: بخش مهم چشم دوختن بعضی ها به دست آمریکا از بعد فرهنگی است یعنی خود باوری و اعتماد به نفس در جامعه ما در اقتصاد فوق العاده ضعیف شده است و بخشی هم مربوط به رفتار دولت ها، مجلسی ها و مسئولان است که به جای دادن اعتماد به نفس به مردم به بیرون چشم دوخته اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در اقتصاد و فرهنگ نتوانسته ایم اداره کشور را مدیریت کنیم افزود: قبول ندارم اینکه می گویند در حال حاضر نمی توان اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد چرا که اتفاقا تحریم ها زنگ بیدار باشی بود که نخبگان و مسئولان کشور را متوجه کرد امکانات درونی بسیار گسترده ای داریم.

رضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 درصد بودجه دولت خرج نظام اداری ایران می شود گفت: اگر این مشکل را برطرف کنیم 5 برابر حذف تحریم ها می تواند وضع کشور را بهبود ببخشد.

وی محیط کسب و کار در کشور را بازدارند عنوان کرد و افزود: هر گاه تولید افزایش یابد سفته بازی کاهش می یابد بنابراین اقتصاد مقاومتی می خواهد زنجیره ارزشی تولید را فعال کند.

رضایی گفت: در اقتصاد مقاومتی باید اختیار به استانها و شهرستانها داده شود چرا که بدون این اختیارات، اقتصاد مقاومتی فقط کاغذ مقدسی برای قرار گرفتن روی طاقچه است.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا شود درآمد مردم دو سه برابر افزایش می یابد افزود: اینقدر نباید به رفع تحریم ها چشم بدوزیم؛ اصلا فردا تحریم ها برطرف شد چه اتفاقی می افتد؟خوشحالی زیادی بودجود می آید و بعد از5 ماه باز مردم می پرسند برای ما چه کار کردید؟
 
رضایی با بیان اینکه جامعه ما آمادگی شکل گیری باور اجرای اقتصاد مقاومتی را دارد گفت: عده ای که وسط اقتصاد ایران چادر زده اند و تردید ایجاد می کنند باید پایشان را از اقتصاد بیرون بکشند.

وی افزود: مردم می توانند با زحمت طاقت فرسایی که رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی کشیدند،‌ مشکلات اقتصادی را حل و فصل کنند.

رضایی با بیان اینکه حرف اقتصاد مقاومتی این است که از خام فروشی منابع طبیعی و نفت و گاز دست 
برداریم؛ تحریم ها هم اثر سازنده داشت و هم تخریبی که مهمترین اثر سازنده آن قطع وابستگی به نفت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش گفت: بعد از مذاکرات هسته ای، امریکائیها ناچارند جمهوری اسلامی ایران را به عنوان قدرت بزرگ منطقه بشناسند.

 محسن رضایی به مذاکرات هسته ای و توافق خوب از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران و امریکا پرداخت و افزود: حفظ پیشرفت هسته ای، ادامه داشتن تحقیق و توسعه هسته ای و حذف همه تحریم ها، از جمله الزامات توافق خوب از نظر جمهوری اسلامی است.

وی اعمال تحریم ها ضد ایران را اشتباه بزرگ و ناشیانه اوباما برشمرد و گفت: آقای اوباما در جریان سال 88 یک مقدار هول شد و فکر کرد انقلاب اسلامی سقوط می کند و در خصوص اجرای تحریم طوری رفتار کرد که جرج بوش با آن خصوصیاتش هم عمل نکرده بود.

رضایی در ادامه در خصوص توافق خوب از دیدگاه امریکائیها پرداخت و افزود: اگر امریکا می توانست بعد از تحریم به ایران حمله نظامی می کرد بنابراین مذاکرات نشان می دهد آنها می دانند که نمی توانند از این جلوتر بروند.

وی گفت: امریکائیها محاسبه کردند تشدید تحریم ها 200 میلیارد دلار، حمله هوایی 500 میلیارد دلار، محاصره بالغ بر 2هزار میلیارد دلار و مذاکره با ایران 96 میلیارد دلار هزینه برایشان دارد بنابراین متوجه شدند کم هزینه ترین راه مذاکره است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دلیل دیگر نشستن امریکا در برابر ایران و برپایی مذاکره را منطقی عمل کردن ایران برشمرد و افزود: از نظر آنها توافق خوب این است که یک چیز ظاهری درست کنند اما ما را در عمل کاملا از پیشرفت هسته ای بازدارند و اگر نتوانند تا جایی همراهی خواهند کرد.

محسن رضایی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای دو بعد دارد که یکی از آنها کسب سرمایه حاصل از استفاده انرژی هسته ای است گفت: بعد دیگر آن این است که با این مذاکرات برای اولین بار بعد از جمهوری اسلامی ایران ، سنگ بنای سیاست خارجی کشور گذاشته خواهد شد؛ امری که در زمان مذاکرات قطعنامه 598 نیز انجام نشد بنابراین هر نوع رویه ای که در پیش گیریم بر روی بقیه مسائل و پرونده های ایران هم اثر خواهد گذاشت.

وی افزود: مشاهده می کنید که حتی سامانه اس 300 را به ما تحویل نداده اند و منتظرند ببینند در مذاکرات به چه نتیجه ای می رسیم.

رضایی با بیان اینکه بده بستان مذاکرات باید کاملا دقیق و عادلانه باشد گفت: اگر در این مذاکرات دست پایینی برای ما ثبت کردند در آینده هم بر اساس آن با ما عمل و رفتار می کنند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران تصریح کرد: به نظر من امریکائیها چند مسئله جدی با ما دارند که نخست رژیم صهیونیستی، دو محدود بودن مرزهای ما، دست از نظام اسلامی کشیدن و چهار منحل کردن برخی نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران است.

رضایی با اشاره به قدرت بازدارنده منطقه ای جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران لنگرگاه امنیت و پیشرفت منطقه است و امریکائیها راهی جز پذیرفتن قدرت منطقه ای ایران ندارند و به صراحت می دانند که اگر ما در مقابل داعش و تروریست در منطقه نباشیم، انها، امریکائیها را در فرودگاه بغداد می کشتند.

وی در ادامه به موضوع بازرسی ها اشاره کرد و آن را حربه غرب برای خدشه دار کردن حیثیت ایران برشمرد و افزود: امریکا می خواهد از این طریق بار دیگر به ایران بازگردد و حیثیت ما را خدشه دار کند و ما سربلند از مذاکرات بیرون نیاییم.

رضایی بازرسی ها را اقدامی تحقیر آمیز دانست که جنبه روانی دارد و در خصوص بازجویی از دانشمندان و برخی شخصیت های کشور از جمله خودش گفت: امریکا جرات نمی کند با من وارد صحبت شود.

وی با بیان اینکه از موضوع بازجویی از دانشمندان و شخصیت های ایران می توان فهمید امریکا به دنبال حل اساسی مسئله با ایران نیست افزود: آنها اگر می خواهند با ملت ایران دوست شوند نباید بر اساس بی اعتمادی رفتار کنند.

مجری پرسید آیا شما هم در لیست درخواست آژانس برای مصاحبه هستید؟ محسن رضایی با خنده گفت: جرات نمی کنند وارد مصاحبه با من بشوند، لذا منو در لیست نگذاشتند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه اقتدارمان را در اشغال خرمشهر و بازپس گیری آن به دست آوردیم گفت: اگر تحریم ها ادامه یابد همه ملت باید در صحنه حاضر شوند و از تحریم ها برای شکوفایی اقتصاد ایران استفاده کنند.

او همچنین درمورد سنگ پراکنی فرانسه و فابیوس گفت: فابیوس دنبال امتیاز گیری ار ایران است ، دنبال دلالی می گردد. او آدم خاصی است که نمی خواهد شرکت های آمریکا یی بعد از تحریم ها جلوتر از شرکت های آنها بیافتد. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۱۴۴
غیر قابل انتشار: ۱۵۷
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
19
410
آقای رضایی کلا منتقده
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
29
378
نهایت فکر ایشون در مورد مسائل اقتصادی رو در برنامه های انتخاباتیشون گفتن!!
اگه مردم یک ذره به حرفهای ایشون اعتقاد داشتن بهش رای میدادن!!!
فعلا ایشون شدن دلواپس!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
کاش می شد مدتی آقای رضایی را وزیر اقتصاد می کردند تا در عمل ببینیم چقدر ادعاهای ایشان صحیح است.
اما فرصتی برای آزمون و خطا نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
بله !
مردم به وعده 100 روزه اقتصادی رای دادن :))))
ناشناس
|
India
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
13
264
شما میگی اقتصاد ضعیفه،اما شما در مورد ژاپن و صنعتش صحبت نمیکنی.ایران نمیتونه یک خودرو بطور ۱۰۰٪ تولید کنه انوقت به مردم چه امیدی میشه داد.واسه انتقاد انصاف داشته باش اقاااای دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
ایران میتونه
دلالها و واسطه ها و وارد کننده هیچوقت نمیذارن.
نظام هم به این نتیجه رسیده که به تاجر و واسطه جماعت نمیشه اعتماد کرد.
برای همین دارن چرخش میکنن به سمت تولید کننده و کارکن های واقعی
فالکروم
|
Russian Federation
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
329
43
سخنان منطقی و پویایی بود
درود بر سردار دکتر محسن رضایی
برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و طول عمر را دارم
دلواپس ورژن جدید
|
Russian Federation
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
310
38
درود بر سردار رضایی
بسیار دلنشین سخن گفتید
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
منم حرفهای قشنگ قشنگ خیلی بلدم،خیلی های دیگه هم همینطور.....
فلنکر
|
Russian Federation
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
284
42
فقط با مقاومت میتوان آمریکا را ذلیل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
باز شما پیدات شد که با ۳ اسم فالکروم و دلواپس ورژن جدید و فلنکر پشت هم نظر بدی ؟! تو روسیه نشستی بایدم دنبال ذلت امریکا باشی! حداقل نظراتت رو با یک فاصله زمانی بده که تابلو نباشه مال یه نفر روسه !
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
249
40
در انتخابات هم فقط دکتر رضایی برنامه اقتصادی داشتند
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
آقایان رضایی وقالیباف برنامه جامع داشتند وبقیه تیری در تاریکی انداختند واز قضاو قدر روزگار یکی به هدف خورد.....
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
13
140
آقای رضایی حرف ی چیز دیگست شما از خودتون تعریف میکنید
بحثی ملی در جریان هست
alidad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
13
174
مرد حسابی هیچ کشور و قدرتی با صرف اتکا به داخل نمی تونه کاری از پیش ببره شما فرض کنید که تک تک کشور های اروپایی یا آمریکا و چین و ژاپن و ...با فقط اتکا به مردمشان و بدون مراودات جهانی همچین جایگاهی می تونستن داشته باشن؟ تا کی ما باید شعار های قدیمی و دهن پر کن بدیم و از واقعیت ها دور باشیم تا کی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
11
144
جناب آقای دکتر رضایی
راهکار عمل ارائه کنید. این چه حرفی است که بعضی ها چشم به بیرون از ایران دوخته اند. ببخشید تا این پول های بلوکه شده به این مملکت شخم خورده برنگرده واقعا می خواهید از کجا پول بیارین قرض های دولت رو بدید. من تو یه شرکت پیمانکاری کار می کنم و از صدقه سری دولت گذشته هر 3 ماه یا 4 ماه یک بار حقوق می گیرم. حالا بفرمایید نسخه ای برای زندگی امثال من بپیچید تا مقاومت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
دوست عزیز واقعا حرف حساب شما زدین و فکر کنم دیگه دوره این حرفها و شعارها گذشته مردم دیگه مقاومت دونشون پاره شده دیگه چیزی نمونده براشون !!!!!!!!!
aliaam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
9
108
عجب اعتماد به نفسی...
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
7
63
جناب دکتر رضایی این مردم کوچه بازار که کاسبان خرد هستند اگر از طرف بانکها با دادن وام کم بهره مواجه شوند و تقویت یابند این چرخه بهبود کبفبت رندگی مردم در همه ابعاد قابل شهود خواهد شد یک سری به شهرهای کوچک بزنید به دلیل کسادی بازار خیلی از کاسبهای کوچک از کسادی رنج می برند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
117
15
اي كاش شما در اين دولت معاون اول مي شديد و دولت از توانايي هاي شما استفاده مي كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
9
76
سلام سردار شکم خالی و این گرانی با اعتماد به نفس یک جا جمع نمی شوند اقتصاد و اعتماد به نفس بودن دو تا چیز جدایی هستند
پزشکپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
11
82
نکنه میخواهی خودت یک کم بزرک کنی.......تا الان کجا بودی که میکی اقتصاد ضعیف شد...چیزی از اقتصاد نمونده ..چون مثل مردم زندکی نمی کنی... جوانان بیکار....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
6
107
چرا خرمشهر بعد از سی سال هنوز آباد نشده ؟
محمد
|
Kuwait
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
118
17
محسن رضايى رو دوست دارم هرچى باشه دروغگو نيس :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
10
37
آقای رضایی شما که چهره شناخته شده نظام هستید و مثل دانشمندان هسته ای هم نیستید که با ید شناسایی نشوند . پس گفتگوی شما با آنها هیچ مشکلی را پیش نمی آورد چون می توانید از لحاظ سیاسی همه چیز را برای آنها تحلیل و تفسیر کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
8
72
63 میلیون نفر در سن کار؟
فکر کنم مادر بزرگها و بچه های بالای شش سال رو هم حساب کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
6
45
حاج محسن قرار بود شما تجارب ارزشمند 8 سال دفاع مقدس رو در اختیار دانشگاهیان قرار بدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
5
56
حرف کلی وتکراری زدن از ایشان قابل انتظاره...اما چاره کار استفاده از تجربه سایر کشورهاست وتعامل با اقتصاد ومدیریت اقتصادی سایر کشورهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
5
70
اقای رضایی اگر اینقدر صاحب نظر و اقتصاد دان هستید متعجبم چرا هیچ وقت نتوانستید رای کسب کنید برای ریاست جمهوری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
6
61
آقای رضایی
اگر شما برنامه های روشن اقتصادی داشتید و مردم با نظرات شما موافق بودند به شما رای می دادند.
آقای رضایی مثلا امریکا برای چه از مصاحبه شما باید بترسد. امروز حرفهای منم منم دیگر جواب نمی دهد بلکه منطق و استدلال لازمه یک موفقیت به ویژه در میدان مذاکره و مصاحبه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
3
48
شکل همه ما جناب دکتر محسن اینه که همه فقط حرف می زنند!!!!!!!!!!!!
رضا جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
51
برادر محسن شما برای مصاحبه با خارجی ها کاندید شو به جان خودم این بار دیگه بهت رای میدیم
محمد ق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
51
اقتصاد به نسبت چه زمانی ضعیف شده؟ سال83 سال 88، سال 89؟ سال 91؟ بگم؟ بگم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
76
تازگیا شماهم رفتی تو فاز محمود خان
یه خورده خودت باش آقا محسن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
48
ای کاش این جناب سرلشکر رضایی هم توفیق می یافت چند روزی به انتخاب مردم یا منتخبین مردم مصدر یک مدیریت اجرایی قابل نقد و ارزیابی قرار گزیرد تا کمی دقیق تر و سنجیده تر سخن بگوید و صحبت هایش تخیلی و به اصطلاح کنار گودی نباشد اما افسوس!! که مردم فرصت آزمون و خطا به همه نمی دهند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
3
46
اعتماد به نفس داشتن خیلی خوب است و انسان را قدرتمند میکند ولی طرف مقابل را کوچک دیدن ( حتی فی الواقع کوچک باشد) ، خطای بزرگی بوده و ناشی از بی تدبیری است .(داستان مسابقه خرگوش و لاک پشت ر ا در فرهنک خودمان داریم)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
7
77
محسن آقا بفرماييد چرا جرات نمي كنند ؟ ضمنا چرا زماني كه يكدفعه دلار از 1000 به 3800 رسيد سكوت كرديد و نگران نشديد . انتقاد كردن آسان است ولي ساختن مخروبه اي احمدي نژاد تحويل داد كار آساني نيست
پاسخ ها
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
آفرين..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
3
60
با این حرفش میخواد چی و ثابت کنه ؟
مثلا میخواد بگه اونایی که اسمسون تو لیست هست آدمای ضعیفی هستند و من قوی ؟
آدم میمونه چی بگه والا:دی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
73
جناب آقاي دكر رضايي ما نفهميديم آخر شما در اين كشور كار اقتصادي ميكنيد، كار نظامي ميكنيد يا در امور سياست خارجي مشغول هستيد؟ آيا كسي از شما تقاضا نموده كه در همه امور مشاوره بدهيد؟ لحن شما به گونه اي است كه انگار همه اشتباه ميكنند و فقط شما يك مورد جديدي را كه ديگران متوجه نبوده اند بيان ميفرماييد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
65
آقای دکتر یک لحظه یاد صحبتهای شعارهای احمدی نژاد افتادم نکنه باهم تلپاتی کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
43
9
متاسفم که سخنان ایشان را حتی گوش هم نکردید و نظر دادید !!! با تیتر نظر می دهید !!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
43
جناب اقای رضایی از شما دیگه بعیده مگر اقتصادی که 35 سال بر پایه نفت بوده می شود یک شبه درست کرد مگر اقتصادی که 4 میلیون حقوق بگیر در دولتش کار می کنند و بودجه کشور را می بلعند می توان درست کرد مگر مردمی که با دادن یارانه از اصل کار فاصله گرفتند می توان درست کرد مگر مردمی که به جای اینکه دنبال کار باشند دنبال گرفتن سهام عدالت و یارانه و وام های بلاعوض و ... هستند می توان درست کرد مگر کارهای ما که به جای تعقل و علم بر سیاسی کاری و سیاست زدگی استوار است می توان درست کرد مگر اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران و مردم را که از بین رفته است می توان یک شبه درست کرد مگر این سیستم بیمار و دولتی را می توان درست کرد. و .... پس خواهشا حرف تخصصی بزنید نه حرف های عامه پسند
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
8
38
در گفتگوهای ایشون در انتخابات خیلی جالب بود گفتند
به هر زن روستایی قطعات الکترونیکی میدیم تلویزیون بسازن
!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
بی دلیل و بدون سند حرف نزن
کی گفت ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
43
12
آقای رضایی کهنه سربازی هستند که برای این مملکت و آب و خاک از جان مایه گذاشتند و واقعا احترام به ایشان و سپاسگذاری از جانفشانی هایشان به همه واجب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
5
37
آقاي دكتر رضايي توصيه من به عنوان يك نفر از مردم به شما اينست كه شما آدم متفكر و خوش فكري هستيد ولي رفتارهاي سيستماتيك نداريد طوري كه رفتاارهاي منم منم شما ذهنيت منفي و پس زدن در مردم ايجاد ميكند. بهتر است سكوت پيشه كنيد تا زماني كه مردم و مسئولان از شما چيزي را بخواهند.
هوشیار گوشوار
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
27
دولت باید پیام مردم را دریافت کند همانطور که من پیام مردم را بعد از انتخابات 92 دریافت کردم!!!
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
1
27
من دیشب برنامه رو دیدم جز یه سری حرف کلی چیزی برا گفتن نداشت. حرفایی که با عمل خیلی زیاد فاصله داشت.شایدم اصلا عملی نبود. فقط کلیات که اگه میخواست به جزئیاتش بره همه اش میرسید به سدی به اسم تحریم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
44
7
نظرات جالبی از دوستان گذاشتین اما متاسفانه هیچ کدام از آنها لای بک کناب تو عمرشون از اقتصاد باز نکردن!!! من مطمنا این دوستان فقط از روی بی اطلاعی حرفاهی خودشان را میزنن!! اولا بخاطر مطالعه کم براهمتون متاسفم دوما اگه فقط یکذره فقط کذره به حرفای که میزنین فک میکردین میفهمیدین آقای رضایی جز نوابغ هستن! هر حرفیو الکی به زبان نمیارن! اما شما عادت دارین به حرف زدنو انتقاد کردن. همه شما منو به یاد این میندازین که بعدبازی ایران آمریکاسروصدا راه انداختین بخاطر روزه دار بودن آب نخوردن اما همین دوستان سرکلاسی که ما داشتین جلوی ماها باافتخار شیرینیو کیکو آدانس تو دهنشون بود!!! بشون اعتراض کردین خواستن بزننمون. چرا شما از کار بچه های آمریکایی افتخار کردینو تو بوقو کرنا گذاشتینش اما خودتون در عمل اینکاره نیستین؟؟؟ ماها امروز فقط عادت داریم انتقاد کنیم اما نه مطالعه و ن چیزی بارمون هست!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
24
اول رای مردم بعد حرف زدن به وظیفه خودت عمل کن
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
1
16
جناب رضایی انصافا تجربشون خوبه ولی راستشو بخوایین انتقاد کردن همیشه آسونه . مطمءنم اگه ایشون جای روحانی رییس جمهور می شدن وضع اقتصاد کشور همین بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
34
منطق همه حرفاشون ضعیف بود - فوق العاده ضعیف
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
1
37
از سخنان آقا محسن را شبکه 6 سیما زیر نویس کرده که گفته است 20 تا 30 در صد مشکلات اقتصادی کشور به تحریم ربط دارد اما نفرمود که 70 در صد آن به چی ربط دارد،
نظرات بینندگان