arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۴

مظلومي: از 5، 6 ماه قبل احساس مي‌کردم به استقلال مي‌آيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرمربي استقلال گفت: کادرفني من هم هيچ قراردادي امضا نکردند چون اينها پيشکسوتان استقلال هستند.

پرويز مظلومي با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: در هر صورت مسئوليتي به من سپرده شده که اميدوارم با کمک هواداران و مسئولان به هدفمان برسيم. البته با انگيزه اي که در تيم وجود دارد، انشاالله به اين نتيجه مي رسيم.

وي در خصوص اينکه فکرش را مي کرديد به استقلال برگرديد، تصريح کرد: 5، 6 ماه قبل مصاحبه اي کردم و گفتم که به استقلال برمي گردم. احساسم اين را به من مي گفت. البته گزينه اول منصوريان بود که نتوانست بيايد و اين مسئوليت به من سپرده شد.

سرمربي استقلال درباره اينکه گفته مي شود پورحيدري شما را به استقلال آورده، تصريح کرد: اصلا اين موضوع ربطي به پورحيدري نداشت. پورحيدري در کارش رفاقت نمي شناسد. البته او از بزرگان استقلال است.

مظلومي همچنين اضافه کرد: اصلا پول براي من مطرح نبوده و دستمزد زيادي قبلا در عمان پول خوبي مي گرفتم. 27، 28 عمرم را در اين تيم گذاشتم. هر چه داريم از اين هواداران است. من به فيفا شکايت نمي کنم که پولم را بخواهم بگيرم.

وي درباره رد شدن استيماچ گفت: من سفيد امضا کردم و دليلي نيست که دستمزد کم بگيرم. حالا اين نيست که بعد از مدتها رنگي شود. من به خودشان واگذار کردم. البته خودشان هم مي دانند که قيمت مربيان چقدر است. کادرفني من هم هيچ قراردادي امضا نکردند. اينها پيشکسوتان استقلال هستند.

مظلومي در خصوص اينکه از او مثل قلعه نويي حمايت مي شود، خاطرنشان کرد: افشارزاده واقعا از قلعه نويي حمايت کرد. از همين جا از کادرفني گذشته هم تشکر مي کنيم. آنها زحمت کشيدند و به ما نيز کمک کنند. من هم يک فصل استراحت کردم اما قلعه نويي را نمي دانم.

منبع : کاپ
نظرات بینندگان