arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۱۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

سرمربي تيم واليبال روسيه: هنوز گوش هايم درد مي کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: جو حاکم بر سالن فوق العاده و حمایت تماشاگران عجیب و غیرقابل باور بود.

به گزارش انتخاب، کلیمکین که تیمش یازدهمین شکست را در لیگ جهانی تجربه کرد در جمع خبرنگاران گفت: نخست باید بگویم که هنوز گوش‌هایم درد می‌کند.

وی افزود:‌ تیم ملی والیبال ایران خوب نبود بلکه فوق العاده بود و دلیل آن نیز هماهنگی بازیکنان این تیم به دلیل بیشتر بازی کردن است. در حالی که تیم ما جوان است و چندان کنار هم بازی نکرده‌اند.

وی افزود: به دلیل آسیب دیدگی چند بازیکن مجبور به استفاده از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی شدیم. سرمربی روسیه درباره نتایج ضعیف تیم روسیه در جایگاه قهرمان المپیک لندن گفت:داستان المپیک لندن کاملا متفاوت است زیرا با تیم دیگری در آن رقابت ها حضور داشتیم.

وی در پایان درباره دلیل استفاده از موزرسکی در پست قدرتی‌زن گفت: بازیکن اصلی ما در این پست دچار کشیدگی عضله شده بود و با اینکه به تهران آمد منطقی نبود از او استفاده کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طغرل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
3
15
خداییش حق داره، بنظرم فرهنگ تماشاگران والیبالمون رو هم باید ارتقا بدیم!
زنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
4
15
بهترنيست براي اين آبروريزي ملي! يه فكري بكنيم؟اين كه به سلامتي واعصاب خود وبازيكنان آسيب برسانيم شد مدل تشويق يه ملت متمدن؟كاش كمي از مردم تشويق سالم وانساني ياد بگيريم واينقدر به رفتارهاي نامعقول خود افتخارنكنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
1
0
اينكه با بوق و كرنا كردن گوش حريف را كر كرديم كه بردن پز دادن نداره....
اگه تو يه زمين بيطرف ببريم اونوقت مي تونيم پز بديم. واقعا تماشاچيان لهستاني نظم داشتند تشويق هم داشتند. يه رنگ هم بودند. ماها فقط شلوغ مي كرديم و اذيت همين.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
1
0
بازی تیم لهستان و آمریکا را هم دیدیم . چقدر تماشاچیان لهستانی با آرامش بازی را تماشا و تشویق کردند و در نهایت هم پبیروز شدند. این رفتار تماشاچی ایرانی باعث اعصاب خوردی بازیکنان خود ما هم میشود که باخت از لهستان نمونه آن بود.
نظرات بینندگان