arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۴

روحانی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست+تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست
 
حسن روحانی رییس جمهوری همگام با جمعیت روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کرد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور از تقاطع میدان فردوسی تا خیابان انقلاب به جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس پیوست و بدین سان حمایت خود را از مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام داشت.

راهپیمایی روز قدس در تهران از ساعت 10 و 30 دقیقه از مسیرهای 9 گانه آغاز شد.

هزاران نفر از مردم روزه دار با حرکت در مسیرهای منتهی به نماز جمعه که قرار است امروز در دانشگاه تهران به امامت آیت الله سید احمد خاتمی برگزار شود بار دیگر همبستگی خود را با ملت بیدار فلسطین و آرمان های امام خمینی (ره ) به نمایش گذاشته اند.

مساجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین (ع) ، ابوذر در میدان ابوذر ، دارالسلام در میدان منیریه ، امام زمان (عج) در خیابان آزادی ، حضرت ابوالفضل (ع) در میدان توحید ، المهدی (عج) در خیابان ستارخان، الجواد (ع) در میدان هفتم تیر ، امام جعفر صادق (ع) در فلکه اول صادقیه و حضرت امیر (ع) در خیابان کارگر شمالی مسیرهای اعلام شده برای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر تهران بودند.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این راهپیمایی علاوه بر کلان شهر تهران در 770 شهر ایران و شماری از کشورهای خارجی برگزار می شود.

محوری ترین شعار روز جهانی قدس امسال با توجه به شرایط موجود فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است.

در 16 مرداد سال 1358 پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای رژیم صهیونیستی امام خمینی (ره) در ابتکار ماندگار از مسلمانان جهان خواست با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به نمایش بگذارند.

روحانی پیش از روز قدس نیز مردم را به حضور در این راهپیمایی فراخوانده بود.
نظرات بینندگان