arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۴

راهی جالب برای پولدار شدن

چون با اینکه یاد گرفته‌ایم از تفکر مثبت برای متاثرکردن نگاهمان به زندگی استفاده کنیم اما ممکن است این را ندانیم که این جریان یک پروسه است و باید یک قدم در یک زمان مناسب برداشت نه بیشتر.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چیزی که باید انجامش را یاد بگیرید، تعلیم اندیشه‌های تان در جهتی است که دقیقا قلب شما تمایل دارد. از این به بعد، هنگام نیایش، مدیتیشن، یا یادداشت‌های روزانه، سعی کنید روی چیزی که می‌خواهید متمرکز شوید؛ بسیار خاص و متمرکز! و سعی کنید افکارتان را از جنبه‌های منفی و نامربوط دور نگه دارید. افکاربی ربط و ترس‌ها را بشناسید، تجربه کنید و به راحتی از آنها بگذرید. این پروسه را هرچندبار که می‌توانید تکرار کنید.
در اینجا چند نکته را برای کمک به شما درشروع انتخاب افکار مثبت و رهایی از افکار منفی می آوریم :
۱. واقعیت‌هایی را که دوست دارید در موقعیت مالی‌تان رخ دهد بنویسید، جمله‌های تان به زمان حال باشد.
۲. این آیین ( واقعیت‌هایی که نوشته‌اید ) را هر روز بخوانید، با صدای بلند اگر ممکن است. سعی کنید جلوی آینه آن را بخوانید. هروقت لازم است درموردش فکر کنید تا به تصورات مالی‌تان برسید. این به شما کمک می‌کند تا درمورد خرج‌های روزمره‌تان هشیار باشید.
۳. از تمام خرج‌های تان یادداشت بردارید. این به شما کمک خواهد کرد به نمونه‌های ولخرجی توجه نمایید و جاهایی را که مشکل دارید پیدا کنید.
۴. هروقت نمونه‌هایی از ولخرجی پیدا کردید، خودتان را سرزنش و اذیت نکنید. در عوض با یک برنامه ریزی واقع گرایانه روی بودجه هفتگی‌تان، وارد عمل شوید. این کار می‌تواند در پرداخت صورتحساب های ماهیانه به شما کمک کند.
تفکر مثبت و هوشمندانه باعث می‌شود در کسب درآمد و پس انداز آن پویا باشید. به گزارش ساعت 24،اگر برای فکر کردن به پول‌تان و رابطه‌تان با آن وقت بگذارید، به شما کمک خواهد کرد حواس‌تان به خرج کردن باشد و غیرضروری ها را حذف کنید و طرز فکرتان را درمورد پول تغییر دهید.
نظرات بینندگان