arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۴

تشکر نمایندگان از تیم مذاکره کننده برای تلاش در مذاکرات هسته ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بویژه محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه برای تلاش در مذاکرات با 1+5 تشکر کردند.

به گزارش ایرنا، منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در تذکری شفاهی از تیم مذاکره کننده هسته ای و رهبر معظم انقلاب برای هدایت های ایشان در مذاکرات تشکر کرد.

عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس نیز در تذکری شفاهی از تلاش های تیم مذاکره کننده تشکر کردند.

وی در این جلسه در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواهان بازنگری در برخی انتصاب ها در این وزارتخانه شد و گفت: افرادی که منصوب شده اند در راستای برنامه های وزیر نیستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش، سازمان حفاظت محیط زیست و وزیران نیرو، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و کشور خواهان توجه به مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس در تذکر شفاهی با تبریک موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی تذکر داد که سود بانکی بلای جان مردم شده و وام های دریافتی در حال بلیدن زندگی مردم است.

وی همچنین خواهان برخورد با موسسات مالی غیر مجاز شد و در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی خواهان اتمام آزاد راه تهران- شمال شد.

نماینده مردم چالوس در مجلس، مسدود کردن عبور و مرور از درب شمال مجلس را غیرکارشناسی عنوان کرد و گفت: مسدود کردن این منطقه به دیلی این بوده که نمی خواهید افرادی که به مشکلات صنفی خود اعتراض دارند به خانه ملت پناه آورند.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس نیز در تذکری شفاهی خواهان حل مشکلات اعضای قراردادی دانشگاه آزاد اسلامی شد و تصریح کرد: این افراد از حقوق اولیه کار محروم هستند به شکلی که براساس قرارداد آنها حتی نمی توانند به وزارت کار شکایت کنند و برهمین اساس طرحی با امضا 115 نماینده به هیات رییسه ارسال شده است تا مشکلات این افراد حل شود.

وی در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهان افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور شد و افزود: متاسفانه قیمت گوشت قرمز در بازار بسیار کمتر از میزان هزینه آن توسط دامداران است.

محسن صرامی فروشانی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تشکر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت که ذوق زدگی در شرایط کنونی غیرعقلانی است و اگر آمریکا به شعار مرگ بر آمریکا اعتراض دارد، پاسخی به جنایات آنها در عراق، افغانستان و یمن است.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهان افزایش نیافتن 20 درصدی قیمت آرد و نان شد و اظهارداشت: در دوره گذشته به دلیل موجه شدن دستمزد نانوایان قیمت ها افزایش یافت اما دیدیم که این موضوع به نفع دولت تمام شد اما امروز بازهم حرف افزایش 20 درصدی قیمت نان است که باعث ایجاد مشکل برای خانواده های کم بضاعت می شود.
نظرات بینندگان