arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴

جنایت وحشتناک اسرائیل/زنده سوزاندن نوزاد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهرک نشینان اسرائیلی یک نوزادن فلسطینی را در کرانه باختری زنده سوزاندند. درپی این اقدام وحشیانه، موجی از اعتراض و انزجار ضد صهیونیستی سراسر سرزمینهای اشغالی را فرا گرفته است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از الجزیره،درپی این اقدام وحشیانه، تشکیلات خودگردان فلسطین، کابینه اسرائیل را مسئول اقدام شهرک نشینان افراطی در زنده سوزاندن نوزاد فلسطینی دانست.این تشکیلات تهدید کرد، این مسئله را به دادگاه های بین المللی ارجاع خواهد داد.

ارتش اسرائیل از ترس واکنش فلسطینی ها به اقدام شهرک نشینان درسوزاندن یک نوزاد فلسطینی، تدابیر امنیتی را در کرانه باختری تشدید کرد.

منابع خبری از وخیم بودن حال مادر و برادر علی الدوابشه نوزاد شیرخوار فلسطینی خبر دادند که سحرگاه امروز در یورش شهرک نشینان به خانه ای در روستای دوما در جنوب نابلس به شهادت رسید.


درهمین حال، کمیته های مردمی فلسطین خواستار قیام فلسطینی ها علیه اسرائیل درپی جنایت سوزاندن نوزاد شیرخوار فلسطینی شد.


جنبش جهاد اسلامی هم با صدور بیانیه ای تاکید کرد جنایت تروریستی شهرک نشینان بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

جنبش فتح نیز با صدور بیانیه ای با محکوم کردن جنایت شهرک نشینان اسرائیلی در زنده سوزانده کودک یک سال و نیم فلسطینی تاکید کرد این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

احمد المدلل یکی از سران جنبش جهاد اسلامی هم خواستار توقف همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اسرائیل در واکنش به جنایت سوزاندن علی الدوابشه نوازد فلسطینی شد.

از سوی دیگر، تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس برای بررسی جنایت اقدام شهرک نشینان اسرائیلی در زنده سوزاندن «علی الدوابشه» نوزاد فلسطینی نشست فوق العاده برگزار کرد.
نظرات بینندگان