arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

وزير ارشاد: «رستاخيز» حتما اكران مي‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیلم سینمایی «رستاخیز» حتما اکران خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیلم سینمایی «رستاخیز» حتما اکران خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، علی جنتی در جمع خبرنگاران در حاشیه دومین اجلاس سراسری مدیران کل این وزارتخانه با بیان اینکه این فیلم توقیف نشده است افزود: ما در این باره ملاحظاتی داشتیم و یکی از ملاحظات این بوده است که نظرات مراجع عظام تقلید باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با مراجع تقلید در این باره صحبت کردیم گفت: آقای درویش این فیلم را در قم و در بیوت برخی مراجع تقلید و برای افرادی که مورد اعتماد آن ها هستند نمایش داده است و همچنین بخش عمده ای از اصلاحاتی که مورد نظر آن ها بوده بعمل آمده است.

جنتی افزود: برخی از مراجع نظرات فقهی خاصی دارند و نظرات فقهی قابل تغییر نیست که با مذاکره تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم این فیلم در اولین فرصت اکران شود گفت: همچنین تلاش داریم برخی مراجع را که نظراتی درباره این فیلم دارند قانع کنیم که اگر نظر فقهی دارند آن نظر فقهی برای خودشان و یا برای مقلدان آن ها مورد احترام است و اجازه دهند این فیلم به نحو مطلوب برای علاقه مندان اکران شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فیلم رستاخیز تنها فیلمی است که بنده بیشترین کمک را در دوران تولید و پس از آماده شدن به آن کرده ام.

جنتی گفت: در این باره با دستگاه های مختلف صحبت کرده ام که لوح های فشرده (سی دی) این فیلم را پیش خرید کنند تا کمکی به تهیه کننده و کارگردان این فیلم شود.

وی افزود: رستاخیز فیلم بسیار ارزشی و ارزشمندی درباره واقعه عاشوراست و امیدوار هستیم که در اولین فرصت اکران شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اکران این فیلم به تعویق افتاده است و مشکل دیگری ندارد.

نظرات بینندگان