arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

وکيل بقايی: خبر جديدی از موکلم ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

موکل حميد بقايي گفت: از وي هيچ خبر جديدي ندارم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سيدعادل حيدري وکيل حميد بقايي با اشاره به آخرين وضعيت موکلش گفت: از وي هيچ خبر جديدي ندارم و آخرين ملاقات همان ديداري است که پيش از اين اعلام کردم.

شايان ذکر است سيدعادل حيدري وکيل حميد بقايي معاون اجرايي رئيس جمهور سابق پس از 56 روز بازداشت موقت در زندان اوين، روز سه شنبه 13 مرداد اجازه ملاقات با موکلش را پيدا کرد.

وي در رابطه گفت: با وجود درخواست‌هاي مکرر مبني بر ضرورت انجام ملاقات وکلاي بقايي با موکل خود در زندان، پس از گذشت 56 روز از بازداشت بقايي، سرانجام موفق به ملاقات وي شديم.

وکيل بقايي ادامه مي‌دهد: طي اين مدت طولاني، فقط چهار جلسه رسيدگي در بازپرسي تشکيل گرديده است که آخرين جلسه در روز 22 تيرماه برگزار شده و هيچ بازجويي جديدي در محل بازپرسي از وي صورت نگرفته است.

وکلاي بقايي معتقدند که دو ماه بازداشت موقت به هيچوجه منطقي و قابل توجيه نبوده و لازم است بازداشت ايشان خاتمه يابد زيرا رسيدگي به پرونده به هيچ وجه موکول به ادامه بازداشت مشاراليه نيست.

گفتني است؛ سخنگوي دستگاه قضا در نشست خبري که روز دوشنبه 12 مرداد ماه برگزار شد در پاسخ به ضرورت شفاف سازي پرونده بقايي گفت: قانون جلوي ما را گرفته و گفته نمي‌توانيد جزئيات اتهام را بگوييد و تا حکم قطعي نشده، چيزي نگوييد.
نظرات بینندگان