arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه ترکمنستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه ترکمنستان بازدید کرد.   

به گزارش ايكوپرس نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با حضوربا تیرارشوف معاون رئیس جمهوری ترکمنستان و مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گشایش یافت.

ارشوف در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به ارتقا کیفیت اجناس و خدمات شرکت های ایرانی خواستار افزایش مراودات تجاری میان دو کشور شد.

معاون رئیس جمهورترکمنستان نیز به هنگام بازدید ازغرفه ایران خودرو به کیفیت خودروها بخصوص دنا اشاره کرد  و افزود:با توجه به کیفیت بالای محصولات ایران خودرو متمایل به حضور بیشتر این محصولات در ترکمنستان هستیم.

گروه صنعتي ايران خودرو در این نمایشگاه محصولات جديد خود با موتورهاي كم مصرف را به نمايش درآورده است.

بر اساس اين گزارش ايران خودرو در نمايشگاه مذكور خودرو هاي دنا، آريسان، رانا و سورن را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار داده است. همچنين شركت ايران خودرو ديزل با عرضه وانت پيكاپ بنزيني، ميني بوس آرين، كاميون باري آريا و كاميونت 6 تن آرنا در اين نمايشگاه، فعالانه حضور دارد.

اين نمايشگاه با هدف توسعه و افزايش حجم صادرات جمهوري اسلامي ايران و به منظور برقراري امكان مراودات و مبادلات تجاري بين تجار و بازرگانان ايران و تركمنستان برگزار می شود. در اين ميان گروه صنعتي ايران خودرو به عنوان بزرگترين خودروساز خاورميانه، توانمندي خود را در توليد خودروهاي به روز، لوكس و داراي بالاترين استانداردهاي آلايندگي به نمايش می گذارد.

محصولات ایران خودرو در کشور ترکمنستان شناخته شده اند. سمند از جمله محصولات ایران خودرو است که در این کشور مشتریان بسیاری  داشته و از محبوبیت زیادی میان ترکمن ها بر خوردار است. گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد با ارائه محصولات جدید در ترکمنستان بازار خود را در این کشور توسعه دهد. اين نمايشگاه از تاريخ 28 الي 30 مرداد1394 به مدت 3 روز پذيراي بازديد كنندگان است.
نظرات بینندگان