arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۳۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

حضور ظریف در کمیسیون برجام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام ضمن تشریح برنامه نشست‌های این کمیسیون در هفته جاری گفت: در این هفته نشست‌های اصلی کمیسیون برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در هفته بعد جمع بندی کمیسیون و تهیه گزارش نهایی را آغاز کنیم.

به گزارش تسنیم، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی متن جمع بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون در هفته جاری اظهار داشت: اعضای کمیسیون برجام در هفته جاری در روزهای یک شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در دو شیفت کاری جلسه خواهند داشت و در واقع هفته پرکاری را پشت سرمی‌گذاریم.

وی برهمین اساس گفت: برای جلسه صبح فردا آقای ظریف دعوت شده‌اند که این جلسه از ساعت ۸ تا ۱۳ برگزار می‌شود، همچنین در جلسه بعدازظهر که از ساعت ۱۴:۳۰ تشکیل خواهد شد، آقای جلیلی و همراهان وی دعوت شدند تا آخرین قسمت از بحث‌های خود را مطرح کنند.

** بعد از ظهر دوشنبه؛ بازدید از تاسیسات هسته‌ای اراک

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: صبح دوشنبه آقای عراقچی و همراهان وی در کمیسیون حضور می‌یابند و اعضای کمیسیون در بعدازظهر روز دوشنبه از تأسیسات هسته‌ای اراک بازدید می‌کنند.

** حضو تیم اقتصادی دولت در جلسه کمیسیون برجام

نقوی‌حسینی افزود: جلسه صبح روز سه‌شنبه با تیم اقتصادی دولت است که نهاوندیان، سیف، طیب‌نیا و همتی رئیس بانک ملی دعوت شده‌اند تا در جلسه حضور یابند. جلسه بعدازظهر روز سه شنبه به دو قسمت تقسیم شده که قسمت اول این جلسه با مسئولین دفاعی و قسمت دوم جلسه نیز با مسئولین امنیتی کشور خواهد بود چرا که یکی از موضوعات مهم آثار دفاعی و امنیتی برجام و قطعنامه است.

وی با اشاره به جلسه روز چهارشنبه نیز یادآور شد: قرار است در جلسه صبح چهارشنبه کمیسیون علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور می‌یابد و پس از ایشان نیز جمعی از حقوقدانان برای حضور در جلسه دعوت شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون برجام در پایان تأکید کرد: در این هفته نشست‌های اصلی کمیسیون برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در هفته بعد جمع بندی کمیسیون و تهیه گزارش نهایی را آغاز کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
1
36
درود خدا بر ظریف
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
1
10
درود بر ظریف درود خدا بر ظریف و همراهانش در آوردگاه هسته ای .
نظرات بینندگان