arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴

طائب: از بین بردن اسراییل برای زمینه سازی ظهور ضروری است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس قرارگاه فرهنگی عمار با تاکید بر اینکه حوادث یمن و سوریه در قله موفقیت و پیروزی قرار دارد،گفت: پیروزی نهایی مردم یمن جز به مقاومت به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب جمعه شب در سیزدهمین یادواره یکصد شهید محله مسجد جامع قم با اشاره به حرکت های شکل گرفته و در حال انجام در کشورهای منطقه، اظهار داشت: بدون شک این وقایع متاثر از خون شهدای جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه ایران در زمان تهاجم عراق به خود از هیچ امکاناتی برخورار نبود، تصریح کرد: پرونده های رزمندگان سلحشور اسلام نشان می دهد، که هیچ یک از آنها جنگ بلد نبودند و بسیاری حتی تجربه سربازی رفتن را هم نداشتند.

طائب همچنین با یادآوری اینکه حضرت امام در آغاز جنگ با هدف سامان دادن آن اقدام به تعیین یک فرمانده نمودند، تصریح کرد: در آن زمان حتی کسی که فرماندهی نیروهای ایران برای مقابله با ارتش صدام را بر عهده داشت، نیز سربازی نرفته بود.

طائب با تاکید بر اینکه دشمن آغاز گر جنگ هشت ساله با ایران بود، تصریح کرد: بدون شک کشوری که از توان نظامی ضعیف و محدودی برخوردار است و رزمندگانش حتی توانایی در دست گرفتن یک آر پی جی را هم ندارند، هیچ وقت به کشور دیگری حمله نمی کند، لذا ایران در آن زمان به هیچ وجه نمی توانست به کشور دیگری حمله و شروع کننده جنگ باشد.

وی با اشاره به مهمترین هدف دشمن از طراحی تهاجم به ایران در همان سال های نخست پیروزی انقلاب، تصریح کرد: حضرت امام در آن زمان شعاری مبنی بر اینکه انقلاب ما مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان (عج) است را سر دادند که این شعار نه تنها صدام بلکه اساس کفر را ریشه کن می کرد که همین به انگیزه اصلی دشمن برای تجاوز به ایران تبدیل شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت امام از شکل دهی نهضت اسلامی در سال 42 جز بر چیدن بساط سلطنت از ایران و بر افراشتن پرچم جمهوری اسلامی و سپردن آن به دست اصلی صاحب خود هدف دیگری نداشت، تصریح کرد: امام در آخرین پیام خود در نیمه شعبان سال 67 و درست زمانی که اقتصاد کشور به نقطه صفر رسیده بود، در پیامی خطاب به مسوولان نظام فرمودند، مسوولان ما بدانند اگر چه باید برای حل مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تلاش کنند، ولی این اقدام نباید آنها را از هدف بالاتر که مقدمه سازی برای ایجاد دولت جهانی امام زمان (عج) است، غافل کند.

رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه حضرت امام در این پیام خود هدف اصلی دشمن از حمله به ایران را عدم تحقق این هدف مهم دانستند، افزود: مبنای ارزیابی خون شهدا باید میزان دست یابی ما به این هدف باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد دولت جهانی مستلزم ایجاد امنیت در خانه خدا و بیت الله الحرام است، تصریح کرد: تا آنجا امنیت بر قرار نشود، حضرت مهدی (عج) ظهور نمی کند و حضرت امام نیز برای این کار یک شعار راهبردی مبنی بر اینکه اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، را ارایه دادند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اذعان به اینکه این شعار باید هدف عملیاتی ما برای امن کردن خانه خدا برای ظهور منجی محسوب شود، تصریح کرد: نباید از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات هسته ای غافل شویم.

رییس قرارگاه عملیاتی عمار خاطر نشان کرد: در این مذاکرات وقتی وزیر خارجه آمریکا بر خلاف قول و قرارهای قبلی به محض خارج شدن از جلسه مذاکره کل جریان را به نخست وزیر اسراییل تلفنی گزارش می دهد، در حقیقت حامی و پشتیبان اصلی این رژیم غاصب است، و تلاش دارد، تا این مذاکرات را به نحوی که تامین کننده منافع اسراییل باشد، پیش ببرد.

وی با بیان اینکه پایین کشیدن فتیله آمریکا برای از بین بردن اسراییل برای زمینه سازی ظهور ضروری است، تصریح کرد: خدا نکند، که ما در این جریان ها دشمن واقعی خود را از یاد ببریم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان