arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۹۴۵
تعداد نظرات: ۱۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

انتقاد شریعتمداری از نطق روحانی در سازمان ملل

دیپلمات‌های کشورمان در مقابل برخورد مستکبرانه رژیم جنایتکار و قرون وسطایی آل‌سعود، موضع بسیار ضعیف و دست پائینی داشتند که نه فقط در سطح و تراز ملت مسلمان و انقلابی ایران نبود، بلکه تصویری غیرواقعی و اهانت‌آمیز نسبت به نظام و مردم غیور ایران را به نمایش می‌گذاشت!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت:  اگرچه برخی از اطرافیان و مشاوران رئیس‌جمهور محترم اصرار دارند که هر انتقادی را به حساب مخالفت با ایشان بنویسند و با بهره‌گیری از شگرد «مارپیچ سکوت» منتقدان را به سکوت وادارند، ولی به قول حضرت امام(ره)، آنان که دستی به قلم دارند- از جمله مطبوعات- نه فقط درباره آنچه می‌نویسند مسئول هستند بلکه درباره آنچه باید بنویسند و نمی‌نویسند هم مسئولیت دارند، از این روی اشاره به مواردی از مواضع و عملکرد رئیس‌جمهور محترم طی چند روز اخیر که در جریان سفر ایشان به نیویورک صورت پذیرفته و متاسفانه در شأن و تراز نظام اسلامی و مردم این مرز و بوم نبوده است، ضروری به نظر می‌رسد.

1- نطق رسمی آقای دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با آنچه از رئیس‌جمهور ایران اسلامی انتظار می‌رفت و می‌رود فاصله زیادی داشت به گونه‌ای که اگر بخش مربوط به توافق وین- که اختصاص به ایران‌دارد- را از مجموعه سخنان ایشان حذف کنیم، سخنرانی جناب‌روحانی با سخنرانی مثلا رئیس‌جمهور فلان کشور دیگر به سختی قابل تشخیص بود و البته شروع سخن با «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» و خاتمه آن با «والعاقبة للمتقین» نشان می‌داد شخصی که در حال سخنرانی است، رئیس‌جمهور و یا نخست‌وزیر یک کشور اسلامی است، اما کدام کشور اسلامی؟ پاکستان؟ عربستان؟ مصر؟ اردن؟! و... چرا که روسای کشورهای یاد شده نیز بعضا سخن خود را با بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم آغاز می‌کنند و احیانا با جملاتی نظیر «والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته» خاتمه می‌دهند.

آقای دکتر روحانی در نطق خویش از انقلاب اسلامی، رسالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علت درگیری و کینه‌توزی نظام سلطه جهانی با ایران اسلامی، حقانیت نیروهای مقاومت در منطقه، جنایات فراوانی که آمریکا و متحدانش علیه ملت ایران مرتکب شده و هنوز می‌شوند و... نه‌فقط کمترین سخنی به میان نیاورد بلکه از یک اشاره تلویحی و کنایه‌‌آمیز گذرا به مواردی از این دست نیز دریغ ورزید. از این روی و با عرض پوزش جای این پرسش هست که کجای نطق ایشان از اسلام و انقلاب و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشانه‌ای داشت؟!  

2- آقای رئیس‌جمهور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 92 می‌فرمایند؛ «من به نمایندگی از ملتی سخن می‌گویم که دو سال قبل، بار دیگر به تعامل سازنده با جهان رأی داد... و خواستار تحکیم صلح و گفت‌وگوی سازنده با جهان شد»!

باید از آقای روحانی پرسید؛ مگر ملت ایران تاکنون و قبل از انتخاب ایشان، خواستار «تحکیم صلح» و «تعامل سازنده با جهان» نبوده است؟! آیا این بخش از اظهارات رئیس‌جمهور محترم که در جای جای نطق ایشان موج می‌زند،

اولا: اهانت به ملت ایران و متهم کردن آنان به جنگ‌افروزی و تنش‌آفرینی نیست؟

ثانیا: آیا آقای روحانی در این اظهارنظر خویش، ملت مسلمان و شریف ایران را عامل اصلی دشمنی‌های بی‌وقفه آمریکا و متحدانش با جمهوری اسلامی ایران معرفی نکرده است؟! چرا نفرموده‌اند تنها گناه مردم ایران که از نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها و جنگ‌افروزی‌های بی‌وقفه نظام سلطه روبرو بوده و هنوز هم هست، فقط به فقط تکیه آنان بر اسلام ناب محمدی(ص)، تاکید بر استقلال و آزادی و مقابله با قدرتهای زورگو و غارتگر بوده است. چرا در سخنان خود - آنهم از جایگاه رئیس‌جمهور  ایران اسلامی- جای شاکی و متهم را عوض کرده‌اند؟! جنگ 8 ساله را ملت ایران به راه‌انداخت یا آمریکا و متحدانش؟ بمباران شهرها، جنگ نفت‌کش‌ها، محاصره و تحریم اقتصادی، طرح چند کودتا، حمایت‌های مالی و تسلیحاتی و سیاسی از گروههای تروریست و دهها و صدها جنایت دیگر را چه کسانی علیه مردم مظلوم و مسلمان این مرز و بوم تدارک دیده و به صحنه آورده و هنوز هم ادامه می‌دهند؟

3- آقای دکتر روحانی در حالی از اجرای برجام و موافقت جمهوری اسلامی ایران با توافق وین یاد می‌کنند که هنوز تکلیف نهایی آن روشن نیست و مطابق اصول 77 و 125 قانون اساسی، چنانچه این سند در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسد، اجرای آن غیرقانونی است. این بدعت که جناب روحانی آغاز کرده و در مجمع عمومی سازمان ملل بر آن تاکید ورزیده‌اند، در صورت ادامه و عدم پیشگیری، علاوه بر فاجعه‌ای که اجرای برجام به مردم و نظام تحمیل می‌کند، پی‌آمدهای خطرناک دیگری نیز به‌دنبال دارد که بی‌اعتنایی به قانون اساسی، دور زدن مجلس شورای اسلامی، بی‌توجهی به اصل تفکیک قوا و نادیده گرفتن مردم‌سالاری و...  از جمله آنهاست و باید از جناب رئیس‌جمهور پرسید که حضرتعالی با کدام مجوز قانونی و از کدام جایگاه تعریف شده در نظام اسلامی، توافقی را که هنوز به تصویب نرسیده - و ده‌ها بند و ماده آن در صورت اجرا، فاجعه‌آفرین خواهد بود- را تصویب شده تلقی فرموده‌اید؟

4- آقای دکتر روحانی در بخشی از سخنرانی خود از توافق وین با عنوان یک «سازه استوار»! یاد کرده و می‌فرمایند «برای اولین‌بار در تاریخ‌ملل، دوطرف به جای مذاکره پس از جنگ برای دستیابی به صلح، پیش از مخاصمه به مصالحه دست یافتند»!

جناب روحانی پیش از این هم، بزرگترین دستاورد توافق وین را برطرف شدن «سایه شوم جنگ» از سر ملت ایران دانسته بودند! که باید پرسید؛ حضرتعالی از کدام جنگ سخن می‌گوئید؟! آیا نمی‌دانید که آمریکا براندازی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک هدف استراتژیک در دستور کار خود داشته و دارد؟ و نمی‌دانید که تاکنون هیچ فرصتی را برای رسیدن به این هدف استراتژیک از دست نداده است؟ بنابراین اگر در محاسبات خود برای براندازی ایران اسلامی از طریق جنگ کمترین احتمالی قائل بود، به یقین و بدون کمترین تردیدی به آن دست می‌زد. مگر جنگ تحمیلی در ماهیت واقعی خود که بارها از سوی آمریکایی‌ها نیز به آن اعتراف شده است، جنگ آمریکا با ایران نبود؟ 

آیا جنگ 8 ساله پیروزی آمریکا را در پی داشت؟!  و حال آن که در آن دوران جمهوری اسلامی ایران توان و اقتدار امروزه - چه به لحاظ ماشین جنگی و چه به لحاظ عقبه استراتژیک و...- را نداشت و آمریکای امروز هم، توان آن روزها را ندارد و به قول مفسر نیویورک تایمز، آمریکا امروزه به اندازه یک بند انگشت‌ هم قدرت ورود به یک جنگ در منطقه را ندارد و از این روی به جنگ‌های‌نیابتی -PROXY  WAR- روی‌آورده است. امروزه به اعتراف بزرگترین و معروف‌ترین استراتژیست‌های دنیا، منطقه خاورمیانه - غرب‌آسیا - به ویترین ناکامی‌های آمریکا تبدیل شده است و عامل همه این ناکامی‌ها قطب قدرتمند ایران اسلامی است. باید از آقای روحانی پرسید؛ انتظار دارید که چندبار دیگر اوباما و جان کری این واقعیت تلخ  را تکرار کنند که آنچه آمریکا از طریق توافق وین به دست آورده است هرگز نمی‌توانست از راه جنگ به دست آورد!

و اما، نکته گفتنی دیگری نیز در میان است که شرح آن  در محدوده یادداشت پیش روی نمی‌گنجد و به نوشته دیگری نیاز دارد و آن، این که توافق وین برخلاف ادعای جناب رئیس‌جمهور نه فقط سایه جنگ را از سر ایران اسلامی دور نکرده است بلکه این توافق به گونه‌ای طراحی و تحمیل شده است که در صورت اجرایی شدن، اصلی‌ترین کانون‌های اقتدار جمهوری اسلامی ایران را از بین می‌برد و ایران اسلامی را به کشوری ضعیف و ناتوان در عرصه‌های نظامی و اقتصادی تبدیل می‌کند به گونه‌ای که در آن حالت حتی از تعرض کشورهای فکسنی مثل امارات و عربستان و ... نیز در امان نخواهد بود.

5- دیپلمات‌های کشورمان در مقابل برخورد مستکبرانه رژیم جنایتکار و قرون وسطایی آل‌سعود، موضع بسیار ضعیف و دست پائینی داشتند که نه فقط در سطح و تراز ملت مسلمان و انقلابی ایران نبود، بلکه تصویری غیرواقعی و اهانت‌آمیز نسبت به نظام و مردم غیور ایران را به نمایش می‌گذاشت! این در حالی است که پیش از این، آقای دکتر روحانی درباره توافق ژنو گفته بود؛ «توافق ژنو یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران»! و سوال این است که اگر اینگونه بوده و هست، چرا رژیم دم‌دستی و دست‌نشانده‌ای مانند رژیم آل‌سعود تسلیم نشده و رجز متکبرانه می‌خواند؟ و اگر مانند گذشته از موضع قدرت با آمریکا و متحدانش روبرو می‌شدیم، آیا رژیم نوکرصفت و میهمان‌کشی مانند آل‌سعود جرأت عرض‌اندام داشت؟!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
21
345
درود بر دکتر روحانی .
پاسخ ها
مجتبی
| Belgium |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
باید از ایشان پرسید آیا اگر مجلس در دست اکثریت اصولگرایان نبود باز هم اینقدر دم از مجلس میزدند؟
بهلول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
خداوند این دولت را توانی عطا کند که بتواند از سختی های پیشرو عبور کند
حسین تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
21
336
فقط برای شریعتمداری واقعا" متاسفم... والسلام
یقینا"هاله نور می دید انتقاد نمی کردی...
جواد مهدوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
13
271
برادر حسين بره راه به راه نطقهاي احمدي نژاد بخونه حال كنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
12
234
بازهم افاضات ،يادش رفته نطقهاي عزيز دلش محمود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
11
199
به قول شریعتمداری باید روحانی شمشیر جومونگ را بیرون می آورد و به جان سازمان ملل می افتاد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
12
170
من خوندمش. اما به نظرم نیازی به خوندن نداره. مثل همیشه یک سری حرفهای بدون پشتوانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
6
141
اقای شریعتمداری بی خیال شو دیگه بلاخره اخرش باید تو یک انگی بزنی
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
8
124
سکوت کن
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
8
122
بنظر میاد جناب شریعتمداری سخنرانی هشت دفعه طی هشت سال دوست و برادر عزیزش احمذی نژاد را در سازمان ملل فراموش کرده
عالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
7
102
حسین شریعتمداری مغالطه می فرمایند اصلا سخنانش به دل نمی نشیند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
6
114
زنده باد روحانی و دولت تدبیر و امید
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
7
105
آقای شریعتمداری اگه به شما و همفکرهاتون باشه که ایران دائم باید با دنیا سر جنگ داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
4
101
خواهشمند است اين متن را درج فرمائيد تا مدير محترم مسئول كيهان بخوانند.
دكتر روحاني در سازمان ملل پاسخ اتهامات اوباما را دادند و به مسئولين عربستان نيز اخطار لازم را دادند و گفتند كه روي ميزمان فقط بجاي حمله نظامي ، منطق حاكم است و مطالب مفيد ديگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
4
94
سلام
اقای شریعتمداری تو راخدا تو چیزی نگو همه تو را شناختن
سعید
|
Netherlands
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
4
68
شما خوبی!!!!
حسینی دولت آبادی از قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
6
84
یعنی حالم از این تحلیل های آبکی بهم میخوره.فقط باید هر روز یه تحلیل داشته باشه و به مرحله چاپ برسونه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
4
65
حاجي زياد خودت رو ناراحت نكن ، حتما بهش ميگم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
5
71
قطعا جناب شریعتمداری وقت آزاد زیاد دارند که برای هر مطلبی یه داستانی سر هم می کنند.واقعا که بیکاری بد دردیه.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
4
56
با درود .
جناب آقای شریعتمداری ، خود ، صاحب روزنامه و وب سایت و تشکیلات مفصلی هستند که برای بروز عقاید و طراوشات فکری خود و هم فکرانشان ، به خوبی از این امکانات بهره می جویند . لذا هرگز نیازی به بازنشر افکار ایشان در این سایت خبری ، نیست . برای آگاهی از نظرات ایشان ، می توان به وب سایت نشریه ی کیهان مراجعه کرد .
SMD
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
68
اگه روحاني هرچيز ديگري مي گفت بازم تو انتقاد ميكردي...
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
91
11
به نظر من هم سخنرانی آقای روحانی پر اشکال بود.
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
نظزتو واس خودت نگه دار
رزمنده بی ادعا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
قرار نبود که روحانی مثل احمدی نژاد ... سخرانی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
67
خیلی هم خوب گفته! دستش درد نکنه! یکی از بزرگ ترین محاسن سخنرانی روحانی اینه که واسه صندلی های خالی صحبت نمی کنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
89
4
با اینکه در موارد داخلی به شدت از نوشته هایش ییزارم ولی در این موارد حق با شریعتمداری است
حسین
|
-
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
57
اقای شریعتمداری همیشه خواستار جنگ بوده و با حرفهای تند و غیر اصولی همیشه این رو نشان داده.
حالا که رئیس جمهور حرف از صلح و تعامل با ملل گوناگون را زده اند بر ایشان این صحبتها بر نمیتابد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
4
54
جناب شریعتمداری دوران درشگویی و تند گویی های بی حاصل و پر هزینه به سرآمده ......قدری هم با مردم همراه باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
44
جناب شریعتمداری فقط از اعمال ورفتار وگفتار خودش راضی است ولا غیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
32
خدا ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
42
شریعتمداری دوست دارد در مورد هاله نور صحبت شود .
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
31
منظور این آقا این بود که مانند احمدی نژاد باید سخن گفته میشد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
36
آقای شریعمتداری کاندیدا شوید مردم شما را ریس جمهور کنند شما بروید همین حرفها را بزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
29
واقا برای اقای شریعتمداری دلم میسوزد!
ناشناس
|
Romania
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
32
تو راست میگی
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
29
شما چكار كردي كيهان
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
32
دم روحانی گرم. اتفاقا به همین دلایلی که برادر حسین بخشی از اینها را در اینجا آورده ما از سخنرانی روحانی استقبال می کنیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
31
حسین جان دفعه بعد تو برو
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
30
جناب شریعتمداری نکاتی که فرمودید ناشی از تفاوت تفکر حضرتعالی است
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
32
سلام
متاسفانه آقای شریعتمداری حتی یک مورد از انتقادات فعلی خود را نسبت به آقای احمدی نژاد و سیاست خارجی پر تنش او ابراز نمیکرد . این عدالت نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
27
مااز نطق منطقی اسلامی ودلنشین ایشان راضی هستیم انشاءالله خداوند از ایشان راضی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
7
جناب شریعتمداری..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
29
اتفاقا خیلی هم محکم و مقتدرانه و در عین حال با صلابت و متانت دفاع کردن آقای روحانی ما که لذت بردیم.
سپهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
27
تا كي كينه و سياسي كاري
قیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
28
آقای شریعتمداری شمادلواپس نباشید اجازه بدهید همه چیزدرست میشود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
29
مثل احمدی نژاد برای صندلی ها سخنرانی کنه خیلی خوبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
33
شما کسی را می خواهید کع تو سازمان ملل هاله نور ببیند
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
34
آقای شریعتمداری اینهمه بر طبل مخالفت کوبیدی چه نتیجه ای گرفتید ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
29
نه نطق احمدی نژاد خوب بود!!!!!!!!!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
36
جناب شریعتمداری! خدا هدایتت کنه
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
33
اگر جناب شریعتمدار انتقاد نمی کرد ما تعجب می کردیم
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
30
یک سوال از جناب شریعت مداری.
ایا اقای روحانی ودولت پر طرفدارش هیچ کار مثبت ودرستی انجام نداده ونمیده که فقط ایرادهای بیخود میگیرید.
قطعا قبل از سخنرانی ایشان قصد انتقاد داشتید.ومقدمه ونتیجه روهم قبلا نوشتید.فقط مانده بود متن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
26
أين آقا کیهان و سایر برادران که شغلشان در این موارد فرار جلوست
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
22
من تتعجب میکنم شروع با سخنترانی با نام خدا چه ایرادی دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
27
شما یه نطق آماده میکردین تا ایشانم همونو روخوانی میکردن باید چطور حرف بزنه تا شما راضی باشین .......
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
30
سال بعد به جای رئیس جمهور آقای شریعتمداری به مجمع عمومی تشریف ببرند تا با سخنان عالی خود جامعه جهانی رو هدایت کنند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
27
بعضیها همیشه به دنبال جنگ ودرگیری هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
26
نه نطق احمدی نژاد خوب بودواقعا معنی دیپلماسی را میفهمن ایشون
یک طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
19
مدتی است کیهان تحلیل های غلط انجام می دهد
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
مدتی است؟!کجایی برادر کی و کجا تحلیل درست داشته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
26
دل این آقا هوای نطق های احمدی نژادی دارد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
29
جمع كن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
29
حتی اگر اقای دکتر روحانی ، در سازمان ملل سخنرانی هم نمی کرد، باز این بابا گیر میداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
27
بايد هاله ي نور مي ديد!!!!
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
32
بنظرم این اقای شریغتمداری و افکارش هیچ سنخیتی با فرهنگ و تمدن ایران ندارد یا لااقل 3درصد مردم را نمایندگی می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
16
آقای شریعمتداری کاندیدا شوید مردم شما را ریس جمهور کنند شما بروید همین حرفها را بزنید
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
18
اقاي شريعتمداري مبادا از جنايت ال سعود بنويسي مبادا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
21
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
15
آفرین فقط تو خوبی شریعتمداری عزیزم.
رجبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
17
رئيس جمهور آرژانتين به جاي آقاي روحاني حرفهارو گفت
خشایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
3
21
هاله ی نور.............................
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
22
اگر ایشون انتقاد نمی کرد من تعجب میکردم!!!!!!
امرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
24
شریعتمداری توقع دارد که آقای روحانی درنیویورک فحش بدهدو بد دهانی کند و هاله نور ببیند
عباس
|
Germany
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
2
26
میگم چطوره نطق سال دیگه آقای روحانی رو بدیم حاج حسین بنویسه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
11
آقا ایشون اصلاً کیه
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
11
چرا انقدر اصولگرایان محترم راحت بقیه رو به توپ نقد میبندن ولی اصلاحات خداییش اصلا اینطوری رفتار نمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
12
3
دوستان لطفا در انتهای نظرات مرگ بر آل سعود یادتون نره
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
11
دلواپس نباش سال دیگه آقای روحانی انشاء شما را در مجمع عمومی قراعت می کنه آقای شریعتمداری.
حامد مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
14
زمان محمود خان که برای صندلی خالی سخنرانی میکرد و اخرشم هاله نور دیدو با قوم و خویشا میرفتن نیویورک تحلیل نمیکردی حالا واسه یه بسم الله گفتن یا نگفتن تحلیل میدی یک بام و دو هوای کیهان
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
15
بها دادن به شریعتمداری نقطه ضعف انتخاب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
14
انتخاب چرا اینقدر اظهارات این حسین را بخش میکنی ؟
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
12
2
انتخاب جان یعنی حتی یه نظر موافق شریعتمداری نیومده برات ؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
خوش حال باش
اون بالا یکی دیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
15
من با نظرات آقای شریعتمداری در هر زمینه ای حی اگر ساعت 12 ظهر بگوید هوا روشن است مخالفممممممم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
15
جناب دکتر روحانی چرا با برادر شریعتمداری هماهنگ نیستید؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
16
شریعتمداری کیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
13
- آقای رئیس‌جمهور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 92 می‌فرمایند؛ «من به نمایندگی از ملتی سخن می‌گویم که دو سال قبل، بار دیگر به تعامل سازنده با جهان رأی داد... و خواستار تحکیم صلح و گفت‌وگوی سازنده با جهان شد»!
لطفاً شما که ادعای همه چیزتون میشه لطفاً بفرمایید کلمه " باردیگر" در این جمله به چه معناست . البته شما خودتان را به خواب زده اید .
صفا صمیمیت صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
14
فقط برایش متاسفم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
14
خوب است ایشان برای یک بار هم که شده در انتخابات کاندید شود وارزیابی نماید افکار و نظرات وی تا چه میزان مورد اقبال مردم است انتخابات آتی مجلس محک خوبی آقای شریعتمداری. ؟!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
13
اين شريعتمداري كي هست؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
1
13
پيشنهاد مي كنم اقاي رييس جمهور بعد از اين تهيه متن نطقهايش را به اقاي شريعتمداري حواله كند تا مشكلي نداشته باشيم
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
13
خداراشاکریم که اقای شریعتمداری مسئولیتی ندارند
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
12
داش حسین ماکه دیگه شمارا شناختیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
15
سکوتتون فقط برای احمدینژاد به راه بود.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
11
دست بردار دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
12
روحانی متشکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
12
شریعتمداری جوابت را تو اسفند می گیری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
8
افرادی مثل اینها همچون .... هستند
علی
|
Netherlands
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
9
اقای شریعت مداری دنبال معروف شدن هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
9
در آن 8 سال که تقاضا برای مدیریت جهانی را ....ادعا می کردند و قطع نامه شورای امنیت کاغذ پاره ای بیش نبود ایشان هنوز کارشناس مسایل سیاسی و بین المللی نبودن و احتمالا جدیدن موفق به اخذ مجوز کارشناسی شده اند
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
13
اگر روحانی مانند احمدی نژاد هم سخنرانی میکرد شریعتمداری باز هم انتقاد می کرد نباید اورا زیاد جدی گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
13
انشا الله اقای شریعتمداری کاندید ریاست جمهوری می شوند وبا رای قاطع مردم انتخاب می شوند و می روند در سازما ن ملل سخرانی می کنند که دهان همه صندلی هااز تعجب تا ساعتها باز بماند !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
گل گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
10
نطق های احمدی نژاد عالی بود ؟؟؟!!!!
hossein
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
13
این آقای شریعتمداری که داعیه دینداری دارندیک احترامی هم به رای مردم بگذارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
8
تعجبی از نظرات شریعتمداری نداریم.
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
9
ديگه از شريعتمداري دوست احمدي نژاد چه انتظاري دارين؟
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
9
تو را بخدا شریعتمداری تو دیگه چیزی نگو ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
0
7
اگر موافق بود باید تعجب کنیم.
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
9
1
دكنر استادشريعتمداري خسته نباشي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
10
1
درود بر شریعتمداری
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
0
8
انصافا خوب سخنرانی کردند ایشان همه موارد را گوشزد کردند
کیش
|
United States
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
خیلی خوب صحبت کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
1
حسین آقا عینک بصیرت بزن این دوره را بادوره احمدی نژاد مقایسه میکنید
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
چی بگیم آخه.شریعتمداریه دیگه
نظرات بینندگان