arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
انتقاد چندباره مربیان لیگ برتر از تعطیلات زیاد لیگ

لیگ ما چند برابر لیگ‌های دیگر تعطیل است؟

باز هم کی‌روش؛ باز هم تعطیلی لیگ و باز هم انتقاد مربیان. نگاهی داریم به تعطیلی‌های لیگ‌های معتبر اروپایی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ای اسپرت: یکی از معدود انتقادات سرمربیان لیگ برتری به سرمربی تیم ملی که کارشناسانه به نظر می‌رسد، صحبت‌ها در مورد تعطیلی لیگ است. از شروع لیگ تا به حال، تیم ملی فقط یک دیدار برگزار کرد.
 
هیچ دیدار دوستانه‌ای هم در این زمان نداشت. لیگ ایران هشتم مرداد استارت خورد. تیم‌ها در این نُه هفته فقط هفت دیدار برگزار کردند. از هفته پنجم تا ششم، لیگ برتر بیست روز برای دیدارهای ملی به تعطیلات رفت. پس از آن دو هفته از لیگ برگزار شد و حالا باز هم در تعطیلات بیست روزه قرار داریم. تیم ملی برای انجام یک دیدار رسمی دیگر آماده رویارویی با عمان می‌شود.
 
یعنی برای انجام دو مسابقه، کی‌روش لیگ برتر را با تعطیلی چهل روزه مواجه کرد. هر چند که این آخرین تعطیلی طولانی لیگ هم نیست و تا پایان نیم فصل بیست روز دیگر هم لیگ برتر تعطیل می‌شود. نگاهی داریم به تعطیلی‌های شش لیگ معتبر اروپا.
 
انگلیس / لیگ جزیره/ ۱۳ روز تعطیل؛ ۹ روز تاخیر
 
لیگ جزیره ازهفدهم مرداد استارت خورد. این لیگ با وجود تاخیر نُه روزه نسبت به لیگ ایران ولی تا زمانی که لیگ برتر هفته هشتم را آغاز کند، مسابقات این لیگ یک هفته از ایران جلو هم می‌زند. تیم ملی انگلیس در این مدت دو دیدار رسمی هم برگزار کرد که فقط سیزده روز از لیگ به تعویق افتاد.
 
آلمان / بوندسلیگا/۱۲ روز تعطیل؛ ۱۵ روز تاخیر
 
بونسلیگا از بیست‌وسوم مرداد آغاز شد؛ یعنی پانزده روز دیرتر نسبت به لیگ ایران. مسابقات بوندسلیگا هم، زمان از سرگیری لیگِ برتر یک هفته جلوتر از لیگ ایران رسیده است. این لیگ در این مدت دوازده روز تعطیلی هم برای دو دیدار آلمان در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا داشته است.
 
فرانسه / لوشامپیونه /۱۲ روز تعطیل؛ ۸ روز تاخیر
 
بالاترین سطح لیگ در فرانسه فقط دوازده روز تعطیلی تجربه کرد. فرانسه هم در این مدت دو دیدار در مرحله گروهی انجام داد که روزهای فیفادی‌اش را پر کرده باشد. لوشامپیونه هشت روز دیرتر از لیگ ایران آغاز شد که حالا دو هفته از ما جلوترند.
 
اسپانیا / لالیگا / ۱۱ روز تعطیل؛ ۲۲ روز تاخیر
 
لیگ اسپانیا از سی‌مرداد شروع شد. تیم ملی این کشور هم در این مدت دو دیدار برگزار کرد که باعث تعطیلی یازده روز لالیگا شد.
 
ایتالیا / سری‌آ / ۱۳ روز تعطیل؛ ۱۳ روز تاخیر
 
سری‌آ ایتالیا هم از بیست‌ویکم مرداد شروع شد و در این مدت برای دو دیدار ملی، سیزده روز تعطیل شد. یعنی بیست‌وهفت روز تعطیلی کمتر نسبت به لیگ ایران و یک بازیِ بیشتر تاحالا.
 
هلند / اردیویسه / بدون تعطیلی؛ ۹ روز تاخیر
 
لیگی که در آن علیرضا جهانبخش هم حضور دارد از هفدهم مرداد شروع شد. هلندی‌ها ابتدا دو مسابقه مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا را برگزار کردند و سپس لیگ‌شان شروع شد. این لیگ خیلی منظم و بدون تعطیلی در حال انجام است و یک هفته هم مسابقات بیشتری نسبت به لیگ ایران برگزار کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
2
بلاخره وقتی قراره با تیمهای بزرگی مثل عمان وهند و گوام وترکمنستان و.....بازی کنیم باید با آمادگی کامل بریم یه وقت آبرو ریزی نکنیم،لیگ که به اندازه این موضوع مهم نیست!!!
نظرات بینندگان