arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
با مشارکت سایت بیپ تونز /

سومین جشن سالانه «موسیقی ما» امشب برگزار می شود

در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» قرار است ازاستاد هوشنگ ظريف وهمچنين محمدرضادرويشي تقدير ‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سومین دوره جشن سالانه «موسیقی ما» با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» با حضور اهالی فرهنگ و هنر امشب در تالار وحدت برگزار می شود.

این جشن که ابتدا قرار بود روز شنبه چهارم مهر ماه برگزار شود، به دلیل فاجعه منا و اعلام سه روز عزای عمومی، به تعویق افتاد. پس از آن، شنبه 18 مهرماه به عنوان زمان برگزاری سومین جشن سالانه «موسیقی ما» اعلام شد و تالار وحدت میزبانی این جشن را بر عهده خواهد داشت.


سومین جشن سالانه «موسیقی ما» امشب برگزار می شود


جشن سالانه «موسیقی ما» به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای عرصه موسیقی، در سومین دوره برگزاری، با مشارکت سایت بیپ تونز (www.beeptunes.com) به عنوان تنها حامی این جشن برگزار می شود.

سایت بیپ تونز (www.beeptunes.com) که از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه فروش آثار موسیقی آغاز کرده، پس از گذشت چهار سال و با در اختیار داشتن آرشیوی شامل بیش از 56 هزار آهنگ، به بزرگترین فروشگاه آنلاین موسیقی تبدیل شده و برای علاقمندان به موسیقی، نقش مرجع دانلود قانونی را ایفا می کند.

در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» قرار است ازاستاد هوشنگ ظريف وهمچنين محمدرضادرويشي تقدير ‌شود.

همچنين دو جايزه ‌ويژه به بهروزغريب ‌پور به خاطرفعاليت ‌های سال ‌های اخيرش درزمينه ‌اجرای اپراهاي عروسكي،وناصرفرهودی؛ صدابردار باسابقه اهدا می شود. امسال نیز مانند دوره های گذشته، کارگردانی هنری مراسم جشن را مجید برزگر بر عهده دارد و اجرای مراسم توسط احسان کرمی انجام خواهد شد.


نظرات بینندگان