arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

پیام قدردانی صالحی از مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است

جناب آقای دکتر لاریجانی 

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و تحیّت،

 با احترام، اکنون که در پرتو الطاف الهی، ارشادات رهبر فرزانة انقلاب اسلامی و تدابیر ریاست محترم جمهوری و نیز به یمن همّت و حمیّت سایر خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی بویژه حضرتعالی، زمینة مناسب برای پایان بخشیدن به بحرانِ ساختگی هسته­ای فراهم آمده است، به حکم وظیفة اسلامی و انسانی، برخود فرض می­دانم تا از تلاش‌های صادقانة دست­اندرکاران این اقدام مبارک قدردانی نمایم. 

کسانی که با ابعاد و زوایای پروندة هسته­ای کشورمان و سیر تحوّلات آن آشنایی دارند، نیک می دانند که جنابعالی طیّ پانزده سال گذشته در مقام مدیری توانمند و مشاوری بصیر، تمام توش و توان خود را در مسیر عبور پیروزمندانة ایران اسلامی از این گذرگاه تاریخی بکار گرفته و نقشی ماندگار از خود به یادگار نهاده­اید. بدون تردید در صفحات تاریخ معاصر ایران درج خواهد شد که جنابعالی در کلّ فرآیند مذاکرات هسته­ای و به سرانجام رساندن آن نقش مؤثری بر عهده داشته­اید. 

 تدابیر خردمندانة جنابعالی در مقام دبیر شورایعالی امنیت ملّی و حلّ و فصل بسیاری از موضوعات مورد اختلاف در قالب بحث "مدالیته" و همچنین ارائة دیدگاه‌های راهگشا از سوی آن برادر گرانقدر در فرآیند مذاکرات محرمانه با ایالات متحدة آمریکا در دولت‌های دهم و یازدهم و نیز در جریان مذاکرات چالش‌برانگیز و نفس‌گیر جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 از حافظة تاریخی ملّت ایران زدوده نخواهد شد.   

 اینجانب همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به مدیریت شایستة جنابعالی در جریان  بررسی برنامة جامع اقدام مشترک(برجام)در مجلس شورای اسلامی  و تصویب آن به حضورتان اعلام می نمایم. 

 افزون براین، برخود واجب می­دانم تا به نمایندگی از خانوادة بزرگ و افتخار آفرین صنعت هسته­ای از همراهی و همگامی همدلانة نمایندگان خانة ملّت بویژه اعضای محترم کمیسیون برجام سپاسگزاری نمایم.

امید است در سایة اتّحاد و انسجام اسلامی و همدلی و همزبانی ملّی، بیش از پیش بر مسیر تحقّق اهداف بلند نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران توفیق یابیم. 

 دوام سلامتی و مزید توفیقات جنابعالی و همکاران گرامی را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم
نظرات بینندگان