arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

واکنش بابک زنجانی به اظهارات وزیر نفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روز گذشته (سه‌شنبه) 21 مهر بود که وزیر نفت در شانزدهمین همایش سراسری فرماندهان و مسئولان بسیج وزارت نفت با بیان اینکه متأسفانه پدیده «حرام خواری» زیاد شده است، به ماجرای بدهکار بزرگ نفتی اشاره کرد و گفت: این آقا ١� هزار میلیارد تومان پول مردم را خورده و حالا گردنش را بالا می گیرد و می‌خندد و یک کلمه نمی‌گوید این پول‌ها کجاست.

زنجانی که در زندان مانند سایر زندانیان به روزنامه‌ها دسترسی دارد، این مطلب را مشاهده کرده و در ملاقاتی که امروز (چهارشنبه) با خانواده خود داشته در واکنش به این اظهارات زنگنه گفته است: در دادگاه با استناد به اسناد و مدارک مشخص خواهد شد چه کسی خدمت و چه کسی خیانت کرده است و مال حرام خورده است.

سه جلسه نخست محاکمه بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی، 11، 12 و 13 مهر ماه جاری در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی و با حضور وکلای مدافع متهمان، وکلای شکات و برخی بستگان متهمان به صورت علنی برگزار شد.

در این جلسات، کیفرخواست سه متهم اصلی پرونده از سوی نمایندگان دادستان قرائت شد و در نهایت پس از پایان قرائت کیفرخواست، قاضی صلواتی ضمن موافقت با تقاضای استمهال وکلای متهمان مبنی بر مطالعه پرونده، تاریخ برگزاری جلسه بعدی دادگاه را نهم آبان اعلام کرد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان