arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۷۶۳
تعداد نظرات: ۱۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

گفت و گوی جنجالی اکبر عبدی با رضا رشید پور: هیچ وقت به هیچ کس برای ریاست جمهوری رای ندادم! / در آنالیا ترکیه خانه دوبلکس خریدم هفتصد میلیون تومان

اکبر عبدی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون با حضور در برنامه دید در شب که با اجرای رضا رشید پور به صورت اینترنتی پخش می شود به سوالات حاشیه این مجری در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جواب های روشن و شفافی داده که متن گفت و گو را در زیر می خوانیم ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شب گذشته اکبر عبدی دربرنامه دید در شب مهمان رضا رشید پور بود و این گفت و گو حاشیه های بسیاری داشت. رضا رشیدپور در ابتدای برنامه با استفاده از لقب عالیجناب برای اکبر عبدی از وی به عنوان یک هنرمند فرهیخته و مردم دار و بی نظیرترین بازیگر سینمای ایران به دلیل ایفای نقش های متعدد یاد کرد و به تمجید و ستایش او پرداخت اما گفت چون ذات برنامه دید در شب انتقادی و گفت و گوی سخت است  باید این ویژگی را برای خاص بودن برنامه حفظ کرد.

به گزارش شفاف، اکبر عبدی که با تیپ متفاوت و کروات در این برنامه حضور پیدا کرده در ابتدای صحبت هایش گفت: من از بچگی به کروات علاقه مند بودم و حدود پنج سال است که به طور مرتب در برخی از محل هایی که حضور پیدا می کنم کروات می زنم چون موجب می شود منظم دقیق و مرتب تر باشم .

وی در پاسخ به سوال رشید پور که گفت آیا این کار موجب انتقاد تند به شما نمی شود گفت: نه ، فقط زمانی که برای حضور در برنامه های تلویزیونی حاضر می شوم  از من می خواهند که برای ضبط برنامه کرواتم را در بیاورم و من می پذیرم.

رشید پور: آیا این کروات زدن با نقش هایی نظیر نقش روحانی که شما ایفا کرده اید در تضاد نیست؟

من روحانی نسیتم و فقط نقش روحانی را بازی می کنم ، این کروات برای بنده نظم ایجاد می کند و به گونه ای مرا مرتب و منظم نشان می دهد و کمک می کند که مرتب تر دیده شوم  .

رشید پور: این اواخر شما با خاطره ای که در تلویزیون تعریف کردید هیاهوی زیادی به پا کردید آیا از این اتفاق پشیمان هستید؟

به هیچ وجه، اولا من نمی دانستم که برنامه مستقیم است، و دلیلم برای این حرف همان جمله ای است که گفتم الان شبکه سه سوت می زند ، به مناسبت عید غدیر به عنوان مهمان یک برنامه دعوت شدیم و در آن برنامه حضور پیدا کردیم و آن اتفاق های افتاد ،عبدی با اشاره به اینکه  بنده تحت توهین به هیچ عربی حتی عرب های سعودی را نداشتم زیرا در عربستان هم شیعه وجود دارد و آن ها برای ما مقدس هستند گفت: من قصدم پاسخگویی به آن پدر و پسری بود که به من گفتند تنها دخترت را به ما بده تا هم قدش به تو طلا می دهیم  .

رشیدپور: شما در زمانی این حرف را زدید که با توجه به حادثه منا یک جوی به وجود آمده بود و طبیعی بود این قضیه تعمیم داده شود؟

قطعا به خاطره حادثه منا این خاطره را تعریف کردم و اگر توهینی کردم فقط منظورم آن دو نفر بوده، ائمه ما عرب هستند من نمی توانم به اعراب توهین کنم بهترین دوستان من از مردم جنوب کشور هستند من هیچ وقت به نژاد و اصلیت آنها توهین نمی کنم ، شاید بهتر بود آن حرف را با توضیح بیشتری مطرح می کردم.

رشیدپور: آیا دامن زدن به این اتفاقات و اختلاف اندازی بین شیعه و سنی درست است؟

ببینید پررنگ شدن این قضیه قطعا به خاطر آن گروهی بود که از اختلاف موجود بین شیعه و سنی سود می برند، و اگر نه مردم جنوب کشور ضمن دوست داشتن کار های بنده وقتی من در آنجا حضور پیدا می کنم از من به گرمی استقبال می کنند.

رشید پور: آیا اون گروهی که در اینستاگرام به صحبت های شما واکنش نشان دادن شما را ناراحت کرد؟

حقیقت چون من بلد نیستم با اینستاگرام کار کنم صحبت های این عزیزان را ندیدم و یکی از دوستان نزدیک بنده وظیفه مدیریت صفحه من را در شبکه های اجتماعی دارد.
 
رشید پور: نظر شما در مورد واکنش افراد مشهور مثل آقای ضرغامی ریس سابق صدا و سیما ، حجت الاسلام زائری از سخنرانان و واعظان مشهور به این داستان چیست؟

این عزیزان به بنده توهینی نکردند ، فقط نظرشان این بود که درست نیست در یک برنامه زنده یک هنرمند و بازیگر با این سابقه از این ادبیات استفاده کند.


رشیدپور: پس می توان گفت این ادبیات در وجود اکبر عبدی وجود دارد؟

شاید به جای آن کلمه چیز دیگر بگویم ، ولی دوست داشتم که در خاطره را بدون دروغ تعریف کنم و از طرفی واقعا نمی دانستم برنامه زنده پخش می شود و معمولا در دیدارهای حضوری مردم  دوست دارند   هنرمندشان را بدون سانسور و بدون واسطه ببینند.

رشیدپور: پس می توان گفت این ادبیات در وجود اکبر عبدی وجود دارد؟

بله من هم تافته جدا بافته نیستم من در میدان شوش بزرگ شدم و کفتر بازی کردم و دوست دان خلاف کار و چاقو کش دارم و این گونه نیست که در نروژ به دنیا امده باشم و در سوئد به مدرسه رفته باشم یک ادم معمولی جنوب شهری هستم مثل خیلی از انسان های دیگر ، بازهم از کسانی که از شنیدن حرفهای من ناراحت شدن به ویژه مردم عرب کشور عذر خواهی می کنم.

رشیدپور: آیا به خاطر بازی در اخراجی و رسوایی راضی هستید یا ناراحت؟

من اگر خاطره بدی از این فیلم ها تعریف کردم یا انتقادی کردم به خاطر مسائل مالی بود من در اخراجی های یک شانزده میلیون قرارداد بستم که ده میلیون آن را ده ماه بعد دریافت کردم   .
 
رشیدپور: بعضی های می گویند اکبر عبدی پولکی است؟

خیر واقعا اینگونه نیست، بسیار پیش آمده که پولمان را به راحتی خورده اند ، من  در برنامه تلویزیونی هفت از کلمه کلاهبردار استفاده کردم که به ازای هر بار تکرار این کلمه خطاب به تهیه کننده محترم قاضی در دادگاه شصت هزار تومان مرا جریمه کرد

رشید پور: آقای عبدی به خاطر بازی در هر فیلم چقدر پول می گیرید؟

این مبلغ به عوامل مختلف بستگی دارد من در اخراجی های یک بیست میلیون گرفتم ، در اخراجی های دو چهل میلیون قرار داد بستم که با صحبت های شریفی نیا ده میلیون تخفیف دادم که بعد ها متوجه شدم آقای شریفی نیا خودش در آن کار شریک بوده و از ده نمکی خواسته بود به ازای تخفیفی که از بازیگران می گیرد درصدی به دستمزدش اضافه شود البته این را اگر به خودش بگویید می گوید نه اما دورغ می گوید، همچنین در اخراجی سه 110 میلیون ، معراجی ها 100میلیون ، رسوایی 1 صد و ده میلیون و رسوایی دو دویست میلیون قرار داد بستم .
 
رشید پور: واکنش کارگردان فیلم که آدم متدینی است یا حداقل ظاهر این گونه دارد به این اتفاقات چه بود؟

ایشان وقتی متوجه می شدند قضیه را پیگیری می کردند و دستور رسیدگی می دادند اما سایر دوستان به ویژه همکاران بخش تولید کم کار می کردند .

رشید پور: آیا رسوایی یک کار خوبی بود؟

بله کار خوبی بود چون مخاطب خوب و زیادی داشت .

رشید پور : من با شما مخالفم صحنه اعدام هم مخاطب زیاد دارد آیا خوب هست؟

به خاطر اینکه اتفاق پر رنگی است و اتفاقی نیست که هر لحظه بیفتد به همین دلیل مخاطب زیاد دارد ، اخراجی ها به دلیل وجود سکانس های جالب که کنار هم قرار گرفته و به خاطر وجود آقای ده نمکی توانسته مجوز بگیرد پرفروش بوده اما این گونه نیست که فیلم هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد .

رشید پور: شنیده می شود اکبر عبدی آدم بد قولی است ؟
 
اگر این اخلاق من از ابتدای ورودم به سینما در من وجود داشت نمی توانستم با بزرگانی مثل آقای مخملباف دوکار، میرباقری سه کار ، مرحوم حاتمی دوکار، مهرجویی، تقوایی و سایر بزرگان کار کنم، آدم بدقول نمی تواند اکبر عبدی بشود و پر رنگ شود و من این حرف را قبول ندارم  .

رشید پور: شما که سابقه کار با علی حاتمی و تقوایی سایر بزرگان را دارید چه گونه می شود که در فیلم های سوپر مارکتی هم حضور پیدا می کنید و با کارگردانان جوان هم کار می کنید؟

 به هر حال من هم باید از لحاظ مادی زندگی خود را پیش ببرم من نمی توانم منتظر بمانم که آقای تقوایی فیلم بسازد الان حدود بیست و اندی سال است که آقای تقوایی فیلم نساخته و خانه نشین است ، دولت باید بودجه و یارانه اختصاص بده مانند بقیه کارگردانان تا ایشان هم بتواند فیلم بسازد   .

رشید پور: خط فکری ده نمکی را دنبال می کند یا حامی ناصر تقوایی است؟


من طرفدار کار درست و صحیح هستم حال این کار توسط هر فردی با هر شکل اخلاق و هر سبکی می تواند عرضه شود،به من ایراد می گرفتند که چرا با آقای ده نمکی کار کردید آیا می دانید ایشان دانشجو ها را از بالا به پایین پرت می کردند زمانی که می پرسیدیم آیا شما این کار را از ایشان دیدید می گفتند که نه ما هم از زبان فرد دیگر شنیده ایم، من به شما می گویم این فرد چهل و پنج کیلو است و زور هول دادن کسی را ندارد  .

رشیدپور: در مورد اقامت در ترکیه و خرید منزل در آنالیا تا قصه پناهندگیتان توضیح دهید؟

من دوستی در آنالیا ترکیه داشتم که در آنجا هم آژانس مسافرتی داشت و هم آژانس مسکن، روزی ما را برای نشان دادن شکل ساخت و ساز و متریال استفاده شده در ساختمان هایش به آنجا برد و ما دیدیم می توانیم با هفتصد میلیون آپارتمان دوبلکس با تمام امکانات که همه وسائل آن زیمنس آلمان است در آنجا داشته باشیم که با این پول در نازی آباد هم نمی شود آپارتمان دوبلکس خرید، از طرفی بنده زمانی که در ایران بودم هر سه روز نیاز به دیالیز داشتم و اگر این زمان به تاخیر می افتاد حال من بسیار بد می شد اما در آنجا آب و هوا به من ساخته بود به نوعی که من هر ده روز دیالیز می کردم در حال حاضر هم برای استراحت مدتی در سال به آنجا می رویم، ولی صحبت هایی که در مورد اقامت یا پناهندگی بنده شده بود صحت ندارد.
 
رشید پور: سریال های ترکیه ای که از ماهوارها پخش می شود را می پسندید؟

نه موافقم نه مخالف، به این دلیل که در عرضه ده ماه ششصد میلیون دلار به کشور های مختلف فروختند نمی توانیم بگوییم آن ها موفق نبوده اند موفقیت معنوی هم با میزان مخاطب آن ها مشخص می شود 

رشید پور آقای عبدی شما خیلی کمیت محور هستید میزان فروش میزان مخاطب ...

ما قرار نیست خیلی با کیفیت صحبت کنیم ما باید بدانیم کجا قرار گرفته ایم  سینما ما در برابر هند و آمریکا ضعیف تر هستیم آنها تولید زیادی دارند سینما ما در مقابله سینمای آمریکا شوخی است فیلم تولیدی در ایران حداکثر در چهل سینما نمایش داده می شود اما در سینماها آمریکا به طور همزمان در سه هزار سینما نشان داده می شود فیلم محمد رسول الله یک سر و گردن از فیلم های آمریکایی  بالاتر است .

رشید پور: بالاخر موضع شما نسبت به آقا مجیدی مثبت است یا منفی؟

ببنید من اگر انتقادی به اقای مجیدی دارم انجایی است که فیلمی می سازد از خواهر و برادری که لنگ یک جفت کفتش هستند آن هم در مملکتی که مردمش در ماه رمضان و محرم الحرام به بهترین شکل می بخشند و نذری می دهند ، که چهره خوبی از کشور به مردم نشان نمی دهند .

رشید پور: شما طرفدار ریس جمهور سابق کشور بودید؟

من نه موافقم نه مخالف هیچ ریس جمهور هیچ کشوری از جمله کشور خودم نیستم چون اصلا سیاسی نیستم .

رشید پور: پس چه طور می شود جایی روی صحنه از ایشان حمایت می کنید؟

من باید مطیع باشم و به رای مردم احترام بگذارم ، ایشان برگزیده مردم هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند و جایی که من بودم جایی دعوا و انتقاد نبود .

رشید پور : شما به احمدی نژاد رای داده بودید؟ 

من هیچ وقت به هیچ کس رای ندادم  ،فقط یکبار با مادرم در انتخابات مجلس و قبلتر در رای گیری جمهوری اسلامی  رای دادم  .
 
رشید پور: شما در برنامه خندوانه به ریس جمهور فعلی انتقاد کردید؟

آن بیشتر یک شوخی بود که باید از دهان من در میامد چون من کمدین جامعه هستم من می توانم از طریق خندیدن حرفم را به مسئولین بدهم خدا می گوید بزرگی را به تو می دهم که از این بزرگی در جهت خودت و بندگانت استفاده کنی.

رشید پور:اکبر عبدی تحت عنوان کمدین، نقش روحانی بازی می کند در برنامه ای با یاد از برادر شهیدش اشک می ریزد،  مقابل ریس جمهور عصا بدست رول کمدین بازی می کند در آنالیا می رود و خانه می خرد، دوست دارد در ترکیه فیلم بازی  کند، این مساله را چطور توضیح می دهید؟

اکبر عبدی که از این شکل سوال کم اعصبانی شده پاسخ می دهد من هم آدم هستم و حق زندگی دارم باید آن جور که دوست دارم زندگی کنم .

رشیدپور: در مورد این پنج اسم اولین کلمه ای که به ذهنتان می رسد را بگویید؟

استاد محمد علی کشاورز: شعبون استخوونی

استاد جمشید مشایخی: معرف من به سینمای ایران

استاد عزت الله انتظامی: سر بازی در اجاره نشین ها از ترس بازی مقابل ایشان سه روز می ترسیدم و حالم بد می شد 

استاد علی نصیریان: انضباط به معنای مطلق برای یک بازیگر 

ده نمکی : بایرام در اخراجی ها 

احمدی نژاد: آدم فوق العاده راحت، اصلا در کنارش احساس  نمی کردی آدم بزرگ سیاسی است

شریفی نیا: مرده خور

رضا عطاران: نمونه یک آدمی که از هیچی در یک شهرستان دور افتاده سوپر استار می شود مصداق خواستن توانستن

روحانی: یاد بدقولی می افتم ، بعد از آمدنش وضعیت اقتصادی بدتر شد

رشید پور: خواننده مورد نظر شما کیست؟

مرضیه، دلکش ، بنا، ابی ، معین، داخل کشور هم ایرج و احسان خواجه امیری شعر و کارهایشان را می پسندم .

رشید پور: نظر شما در مورد استاد شجریان چیست؟

عاشق پسر استاد شجریان هستم، آهنگ های استاد را باید دوره کند گوش کنیم تا متوجه شویم چه می گوید  .

منبع:شفاف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۴
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۸۲
معروف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
344
209
این کار ایشان باعث شد که بسیاری از علاقمندان خود را از دست بدهد. حقیقت این است که این رفتار در بین خیلی از قشرهای خاص مثل هنرمندان شیوع دارد. بنده دیکر هیچ گاه آثار ایشان را حتی یک ثاینه هم نگاه نمی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نگاه نکن :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
درسته
ناشناس
| Italy |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
متاسفانه اینگونه صحبتها متعلق به بازیگران نیست...
هیچگاه صحبت یک بازیگر مخصوصا کمدی را جدی نگیرید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
3
63
عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
62
551
میگه من سیاسی نیستم بعد در مورد احمدی نژاد میگه آدم بزرگ سیاسی و روحانی رو کسی میدونه که اقتصاد در دورانش بدتر شده واقعا دروغ گفتن هم حدی داره خوب چرا می ترسی بگی کدوم طرفی هستی نکنه می ترسی ممنوع التصویر بشی نه جانم این کارا مال دوره احمدی نژاد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
نظر اکبر عبدی در مورد اقتصاد چه اهمیتی داره ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
6
434
خداییش شخصیت شریفی نیا را خوب شناخته و گفته !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
40
431
اکبر عبدی یعنی عضو حزب باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
37
441
بعد از اومدن روحانی ظاهرا وضع اقتصادی جیب شما بد شده
آقای عبدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
31
417
طرز فکرش خیلی سطح پایینه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
عزیز من هر کس را در جایی که قرار دارد مورد قضاوت و انتظار قرار دهید ایشان یک هنرپیشه خوب کمدی بوده همین .
کورش
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
242
85
انشاا...سلامت باشه,هنرمند مردمی و بی ریا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
59
286
اکبر عبدی نظراتش دقیقا مخالف مردمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
خودت تنهایی به این نکته رسیدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
27
259
ادب هم چیزی خوبیه ک متاسفانه در بعضی بازیگران نایایه .....
کاکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
14
252
به نظرم اینان بیشتر به جیب نگاه میکنند. زیاد حرفشان به دل مردم نمیشیند.
خداییش جای پرویز پرستویی و رضا کیانیان و خسرو شکیبایی خالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
200
59
درودبرصداقتت خوشم امد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
24
166
آقای عبدی آدم خیلی بد است نفاق در پیش گیرد
میهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
5
208
شریفی نیا را خوب اومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
21
285
"احمدی نژاد: آدم فوق العاده راحت، اصلا در کنارش احساس نمی کردی آدم بزرگ سیاسی است "
بزرررررررررگ!!!!! اونم سیاسی!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
19
237
احتمالا وضعیت اقتصادی خود آقای عبدی با اومدن آقای روحانی بدتر شده وگرنه هر آدم منصفی میفهمه که وضعیت اقتصادی و تورمی این روزا قابل مقایسه با زمان احمدی نژاد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
7
189
شریفی نیا: مرده خور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
3
163
متاسفم برای سینمای ایران..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
25
189
اکبر عبدی اصلا هنرمند مردمی نیست. هنرمند مردمی امثال شهرام ناظریُ‌ُ برویز برستویی و... هستند.
پاسخ ها
بهار دلکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
و استاد شجریان و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
25
125
وضع اقتصادی بدتر نشده .
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
14
141
واقعا خیلی.... بعد از آمدن روحانی وضع اقتصادی بدتر شد؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
166
41
دم اکبر آقا گرم بی شیله وپیله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
30
172
هر چی می گذره بیشتر از عبدی بدم می یاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
منم همین طور
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
5
146
مصاحبه خوبی بود.
به شناخت بهتر من نسبت به عبدی خیلی کمک کرد.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
2
110
جالبه شریفی نیا و عبدی با همدیگه هم اینقدر بدن!!!
پاسخ ها
مراد
| Germany |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
هر دو ادا در می آرند وگرنه زمان آقای احمدی نژاد دلار هر روز 1000تومان بالا می رفت حتما برای ایشان خوب بوده اتفاقا اقای عبدی خیلی هم سیاسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
59
21
صادقانه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
5
98
دياليز ربطي به اب وهوا نداره و فقط مربوط به مقدار نارسايي كليه است اگر اينجا سه روز دياليز ميشده هر جا كه باشه همان سه روز بايد باشه مگر با پرهيز غذائي مناسب كه ميشه دو روز در هفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
دقیقن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
7
85
بازیش رو دوست دارم شخصیتش رو نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
6
108
خودش هم یه چیزیه مثل شریفی نیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
3
51
به مذاق خیلی ها خوش نیومد رشید پور هی می خواست از دهن اون حرفی بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
65
18
خوش دارم روووک حرف میزنه دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اگه رک بود می گفت من سیاسیم. خیلی هم رک نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
23
31
کاشکی هر کسی رو با همه خوبی ها و بدی هاش بپذیریم
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
8
75
اکبر اقا معلوم میشه سکه های اهدایی بد جوری به دهنت مزه کرده
بادبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
1
57
باد باد و باد
باد اگرچه با وزش غالب همراه است ولی هر لحظه می تواند جهتش را تغییر دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
3
66
برای یک فیلم دویست میلیون تومان برابر با سی سال حقوق.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
2
51
ایشون صرفا یک بازیگر و چهره معروف است و این دلیلی نمی شود که عقاید سیاسی و شخصیشان (که جدای از حرفه ایشان است) صحیح باشد یا برای مردم مهم باشد. در این موارد نظر ایشان بر نظر مردم عادی کوچه و خیابان هیچ اولویتی نباید داشته باشد که اینطور تریبون در اختیارشان قرار می دهند.
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
7
85
علت اینکه ایشان در کنار احمدی نژاد احساس نمیکرد که کنار یک آدم سیاسی بزرگ ایستاده این است که اون بنده خدا آدم سیاسی بزرگ نبود....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
بله درسته، اصلا احمدی نژاد اینکاره نبود.
علی فیروزآباد
|
United States of America
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
71
12
درودبه بازیگرمحبوب وبسیار باصداقت ایران .درودوسپاس.
محراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
77
11
اکبر عبدي هميشه حرف دل مردم رو زده
...
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
8
36
از شاخه ای به شاخه دیگر پریدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
4
44
با این پول می تونستید تو شمال یا یه جای خوش آب و هوا ایران خونه خوب بخرید.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
5
69
چرا تو برنامه زنده سیما با احمدی نژاد شوخی نمیکردی ؟ اون موقع هنرمند و کمدین جامعه نبودی ؟ نه آقای عبدی شما خودت ... و...ها رو هم دوست داری .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
10
36
اکبر عبدی بازیگر بزرگی که نمیخواد قبول کنه دوره ش گذشته.
كلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
21
18
جدا براي آقاي عبدي متاسفم بنده ايشون را هنرمند ارزشي ميدانستم با اتفاقاتي كه افتاده معلوم شد آقاي عبدي كلا عوض شده اند خدايا عاقبت ما را ختم بخير بفرما
امیر
|
Netherlands
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
29
16
متاسفانه هنوز یاد نگرفتیم که نظرات دیگران احترام بگذاریم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
خوب ملت دارن نظراتشون رو می گن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
4
40
كاش هيچوقت هيچ مصاحبه يي نميكرد عبدي دهه 60و70كجاوالان كجا؟!!!!!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
2
42
تو این مصاحبه فقط خودش بود همین!
زری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
5
28
اصلا معلوم هست چی میگه این بنده خدا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
4
54
آدم های کم دانش، هرچه کمتر حرف بزنن بهتره چون هربار که چیزی می گن، یک خرابکاری بار میارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
3
24
اکبر عبدی است دیگر .... خدا همه ما را عاقبت به خیر کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
1
25
بعد از اومدن روحاني وضعيت اقتصادي بدتر شد!!!!! ......
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
1
32
مشهد شهرستان دور افتاده است؟! به حق چیزای ندیده و نشنیده. یعنی عبدی نمی دونه .........
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
4
28
به پول رسیدی خودت رو گم کردی
ناشناس
|
Lithuania
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
24
5
درودبرصداقتت
یه خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
2
24
اصلا اکبر عبدی کی هست که بخواد سیاسی باشه یا نباشه ...
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
3
20
قطعا خودشو گم کرده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
5
12
چقدرخوبه به نطرات ورفتار هرکس احترام بگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ما هم که داریم نظراتمون رو در مورد ایشون بیان می کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
12
2
هنرمند قابل احترامي است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
2
14
تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
2
10
این بازبگره؟!
عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
2
8
بیچاره خودش گفت زندگی خرج دارد!!!
بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
10
باز هم مدرسه ات دیر شد!
عباس
|
United States of America
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
3
7
چقدر راحت مردم را قضاوت میکنید !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
قضاوت نمی کنیم، داریم نظراتمون رو بیان می کنیم.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
12
آقاي عبدي بازهم توهين كردي ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
19
بنده خدا متوجه نمی شه تورم چیه واقعا ...
ترمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
3
9
تمام نظراتش جالب بود

تابحال در موردش جور دیگه فکر میکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
1
6
اكبر آقا خودش بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
11
6
انگاری ماها عادت نداریم صداقت رو از زبون دور و اطرافمون بشنویم کسی هم که صاف و صادق حرفاشو میزنه ادم بدی میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
1
22
ایشون حرف زدنش که نشون میده فقط هدفش پوله،چون هرجا دعوت شده،همش درمورد پول و دستمزد و اینچیرا صحبت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
14
4
به هنرمندان خودمان احترام بگذاریم. ایشان هم در کار بازیگری مویشان را سفید کرده اند.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
9
5
آدم صادقیه آنچه که فکر میکنه به زبون میاره بنظر من عبدی همون جوریه که صحبت میکنه ضمنآ کمدین خوبیه
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
17
1
خداییش درباره همایون شجریان باهاش موافقم. از پدرش قشنگ تر کاراش .
سید مهدی
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
5
13
ضمن احترام به ایشان بعنوان یک هم میهن . راستش من ایشان را اصلا هنرمند نمیدانم چه برسد به کمدین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ضمن احترام به شما این مشکل شما هست که تشخیص نمیتونی بدی کی کمدی کار میکنه وگرنه همه به قدرت کار عبدی واقف هستن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
ناشناس، انقد خندیدم از سالن مطالعه انداختنم بیرون.قشنگ گفتی
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
8
5
عجبا!!!ملت کی یادمیگیرن قضاوت بیجانکنن ایشونم ی ادمن مثل بقیه
حسن
|
Australia
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
1
16
به نظر من حرفهاشو خوب آنالیز نمیکنه تو ذهنش... اول حرف میزنه بعد فک میکنه....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
7
4
اگر مثل خیلی های دیگه حرف های عامه پسند میزد یا مثل خیلی های دیگه سوال و جواب مصاحبه رو از قبل هماهنگ میکرد الان همه به به و چه چه میکردن
محمود
|
United States of America
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
2
11
از آقای عبدی بیشتر از این انتظار نمیرود آدمی که در برنامه تلویزونی پخش مستقیم اون حریف سخیف را میزند چه انتظاری دارید
aliahmadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
9
2
نه احمدی نژاد رو تعریف کرده ونه روحانی راتایید.چرامیگیدسیاسی......
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
6
2
به نظر من آقای عبدی کمدین بزرگی هستند. و نباید انتظار داشت هر بازیگر مشهوری لزوماً اندیشمند بزرگی باشد. نظرات ایشان به عنوان یه آدم با فکر معمولی و عادی تو این جامعه قابل پذیرشه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
9
خوش به حالش از اینجا پول خوب در اورد ترکیه خونه، خرید ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
6
من اکبر عبدی را دوست داشتم که مدرسه اش دیر شده بود نه اونی که تو اخراجی ها 3 یا رسوایی بازی کرد!
مرضیه هدایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
8
به نظرم هوای ترکیه بهش ساخته.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
4
خیلی خیلی جا ی تاسف دارد
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
11
معلومه در زمان احمدی نژاد برای افراد مثل اکبر عبد وضع اقتصادی بهتر بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
2
ادم فکرش راهم نمی کرد ....
حمید فرامرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
5
1
هنرمند قابل احترامي است و رک و راست میگوید
رزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
2
هرکس تو زندگیش حق انتخاب داره..اینکه ترکیه خونه بخره یا توی روستای دور افتاده.
اعتدال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
1
3
دوستش داشتم ولی حالم از گفته هاش بهم خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
1
4
فقط بازیش توی فیلمهای قدیمش خوب بود. شخصیتش واقعا در حدا ستاره سینما نیست
محمدمهدی
|
Germany
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
1
5
قرار نیست کسی حتما سیاسی باشه تا راجع به رییس جمهور کشورش نظر بده
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
4
4
درود بر عبدی
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
3
به نظر بنده ایشان ادم با سوادی نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
2
ایشان هنرمنده ونظرشخصی داده نظرش هم برای خودش مهمه
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
3
0
آقای عبدی تورا چه به سیاست تو برو بازیتو بکن
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
2
ازاکبرعبدی نبایدازاین بیشترانتظارداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
1
1
اگریکی مثل اقای عبدی بی شیله پیله حرف میزنه میگیم اه بابا یک خورده واقع بین باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
1
جلو دوربین اینطور حرف میزنه،پشته دوربین چیه پس ؟!
نظرات بینندگان