arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

تبادل بوررسیه دانشجویی بین ایران و آلمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نشست مشترک مسئولان وزارت علوم و دبیرکل موسسه تبادلات علمی آلمان برگزار شد در این نشست بر همکاری‌های علمی و فناوری بین دو کشور تاکید شد.

در این نشست مشترک، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم، حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و روسای دانشگاههای شهید بهشتی، علم و صنعت، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، رئیس مرکز روابط بین الملل، دانشگاه خوارزمی و مدیرانی از حوزه دانشجویی و پژوهشی وزارت علوم حضور داشتند.

در این نشست اعضای حاضر در خصوص گسترش همکاری‌های علمی  و فناوری بین دو کشور با دکتر دورثه رونالد دبیرکل موسسه تبادلات علمی آلمان (daad)، تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین ضمن اعلام آمادگی و حمایت مسئولان آموزش عالی دو کشور بر توسعه همکاری مشترک و متقابل بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های دو کشور تاکید و مقرر کردند در زمینه تبادل بورسیه دانشجویی و آموزش عالی فنی و حرفه ای کارگروه مشترک تشکیل شود.

 مؤسّسه مبادلات آکادمیک آلمان(DAAD ) یک مرکز بین‌المللی است که برنامه اصلی آن برقراری ارتباط میان دانشجویان، استادان و پژوهشگران سایر کشورها با مراکز آموزش عالی آلمان و پذیرش و آموزش آن‌ها در این کشور است

منبع: مهر
برچسب ها: کاربردی ، دبیرکل ، کارگروه
نظرات بینندگان