arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

پیام تشکر وزارت ورزش از خانواده ریحانه بهشتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خودش رفت،اما جان چند نفر را نجات داد.این بار خیلی سریع دوید تا به آن دنیا برسد!رفتنش خیلی ها را داغدار کرد از خانوده اش گرفته تا همشهریانش و البته جامعه دوومیدانی را.با این حال ریحانه بهشتی که قبل از مرگش به عضویت خانواده اهدا کنندگان عضو درآمده بود به چند نفر زندگی بخشید.دوشنبه هفته قبل بود که طبق گزارش پزشک بیمارستان فارابی مشهد سکته مغزی ریحانه تایید شد.دونده ای که معلم بود و در مقطع ابتدایی رضویه مشهد به عنوان معلم ورزش فعالیت می کرد.

بانوی ورزشکار و با اخلاقی که خواهر شهید هم بود و همانطور که خودش خواسته بود اعضای بدنش را به بیمارانی دادند که نیازمند عضوی از بدن بودند تا جان دوباره ای بگیرند.

ریحانه بهشتی رفت اما حتما سالها سال بعد مهتا دختر 11 ماهه اش به مادرش می بالد که حتی پس از مرگش نقش یک معلم را بازی کرد و با اهدای اعضای بدن و نجات جان چند نفر آخرین درسش که ایثار بود را تدریس کرد.

اقدام شایسته ریحانه بهشتی بازتاب های زیادی داشته است طوری که وزارت ورزش و جوانان هم در پیامی از خانواده او تشکر ویژه ای کرده است.در پیام وزارت ورزش آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

 نجات جان یک انسان ، نجات بشریت است .

 همزمان با فرا رسیدن ماه محرم،  ماه ایثار و شهادت، بانویی از خانواده بزرگ ورزش  با ترجمان بنی آدم اعضای یکدیگرند نام خود را در جریده نام آوران حک کرد.

ریحانه بهشتی، دوومیدانی کار خراسانی کشورمان،  خواهر شهید  و مادر نوزادی 11 ماهه  که مدتی پیش به دلیل سکته مغزی به کما رفت، صبح امروز اعضای بدنش به چند بیمار جانی دوباره بخشید.

وزارت ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت به خانواده ایثارگر وی، این اقدام پسندیده را ارج می نهد و از خداوند متعال برای آن مرحومه بهشت جمیل و برای خانواده اش صبر جزیل آرزو می نماید.

روحش شاد،  یادش گرامی باد
برچسب ها: فارابی ، شهید ، اهداء ، سکته
نظرات بینندگان