arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

بیانیه ستاد استقبال از روحانی در مازندران در مورد خبرسازی های تندروها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پي انتشار خبري با عنوان عذرخواهي رئيس ستاد استقبال مردمي سفر رئيس جمهور به مازندران از مردم به دليل عدم استقبال مناسب از رئيس جمهور، محرمعلی خداوردی رییس ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید در مازندران بیانیه اي را صادر كرد.

در اين بيانيه آمده است : با توجه به بعضی سواستفاده ها از انتشار بیانیه ای از اینجانب در باره مراسم استقبال مردم شریف مازندران از رییس جمهور محبوب دولت تدبیر و امید، به نقل از اینجانب در برخی پايگاههای خبری و مجازی محلی اشاره به جمعیت اندک استقبال کنندگان شده است. در حالی که اینجانب با اشاره به برخی کارشکنی ها برای اندک نشان دادن جمعیت استقبال کنندگان، بر شور فراوان مردم در استقبال تاکید و به ویژه از تلاش استاندار مازندران تقدیر می نمایم. بی تردید در سایه مواهب نوید بخش و امید آفرین سفر رییس جمهور محبوب دولت تدبیر و امید و پی گیری های استاندار پرتلاش مازندران، فصل جدیدی در توسعه ی استان مازندران آغاز خواهد شد.

همچنين سخنگوی ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید در مازندران از حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهوری تقدیر کرد.

لطف الله آجدانی در پیامی استقبال پرشکوه از کاروان تدبیر و امید در 20 مهرماه 1394 را فصل جدیدی از شور و شعور در حمایت از اعتدال و تدبیر را دانست .

وي تضعیف مراسم استقبال عمومی و تحرک علیه استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران را نکوهش کرد و گفت : دولت با حضور سبز خود در مازندران و حمایت خود از اجرایی شدن 45 پروژه با تخصیص 991 میلیارد تومان اعتبار که بیشرین میزان اعتبارات تخصیصی در 23 سفر استانی رئیس جمهوری محبوب محسوب می شود؛ تلاش ربیع فلاح استاندار مازندران در پیگیری های خستگی ناپذیر برای جذب حداکثر اعتبارات ممکن در راستای تسهیل و تسریع روند توسعه در مازندران را باید قدر شناخت و ارج نهیم.

آجداني افزود : بی گمان تاکید رئیس جمهوری محبوب بر موفق خواندن عملکرد استاندار دولت تدبیر و امید برای اجرایی شدن سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید در مازندران که نشان از شایستگی های استاندار مازندران به رغم برخی انتقاد وارد بر بعضی از تیم مدیریتی دولت در مازندران دارد؛ نوید بخش شتاب فرایند توسعه در مازندران است. بی گمان برگزاری مراسم پرشکوه استقبال مردمی از رییس جمهور محبوب و کاروان تدبیر و امید در مازندران که نشان از شور و شعور و وفاق و همدلی اقشار مختلف مردم و وفاق جناح ها و طیف های مختلف سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصولگرایان معتدل در حمایت از دولت تدبیر و امید دارد ؛ شایسته بهترین تقدیرها است.

قابل ذكر است تعدادي از سايتهاي مخالف و منتقد دولت با انتشار عكسي كه فقط بخشي از جمعيت ورزشگاه شهيد متقي ساري را نشان مي داد و از ساختمان شهرداري ساري تهيه شده بود سعي داشتند تا استقبال مردم را از رئيس جمهور ضعيف نشان دهند كه در عكسهاي زير گوشه هايي از حضورمردم و استقبال با شكوه در ديدار مردمي را مشاهده مي كنيد.

بیانیه ستاد استقبال از روحانی در آذربایجان در مورد خبرسازی های تندروها

بیانیه ستاد استقبال از روحانی در آذربایجان در مورد خبرسازی های تندروها
نظرات بینندگان