arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

خدابخشی به مدال برنز بسنده کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی خدابخشی در رقابت های گرندپری منچستر با شکست برابر نماینده کشور میزبان به برنز رسید.

در آخرین روز از رقابت های گرندپری انگلیس مسابقات اوزان 49- کیلوگرم زنان و 80- کیلوگرم مردان در حال برگزاری است که مهدی خدابخشی تنها نماینده ایران در روز پایانی رقابت‌ها با شکست برابر حریفی از کشور میزبان به برنز رسید.

خدابخشی برای رسیدن به مدال برنز در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو شد. در مرحله دوم با رائول مارتینز گارسیا از اسپانیا مبارزه کرد و با نتیجه 15 بر3 به برتری رسید.

او در مرحله یک چهارم پایانی با نیکیتا رافالوویچ نایب قهرمان جهان در سال 2015 رقابت کرد و با نتیجه نزدیک دو بر یک پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. خدابخشی برای رسیدن به فینال به مصاف محمد لوتالو از انگلیس رفت و راند اول نتیجه سه بر صفر به نفع نماینده کشور میزبان به پایان رسید.

در راند دوم خدابخشی امتیازات از دست داده را جبران کرد و نتیجه در پایان راند دوم با نتیجه تساوی در عدد چهار به پایان رسید. در راند سوم خدابخشی با مصدومیت مواجه شد و حریف نتیجه را به نفع خود پیش برد تا به برتری 9 بر 5 رسید و خدابخشی برنز گرفت.

خدابخشی که نفر اول رنکینگ وزن سوم المپیکی است با این مدال، 14.4 امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد و پیش از این در رقابت های گرندپری ترکیه به مدال طلا رسیده بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان