arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۲۷۴
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

قالیباف: بزرگترین معروف در شهرداری تهران مبارزه با فساد و حرام خواری است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


شهردار تهران گفت: خدمت به مردم برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بزرگترین معروف و مبارزه با فساد و حرام خواری بزرگترین معروف در شهرداری تهران است.
 
 محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در همایش شوراهای نماز و امر به معروف شهرداری تهران که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد افزود: درهمین ارتباط باید بدانیم و یقین داشته باشیم که اگر اخلاص در کار وجود داشته باشد در مسیر درست گام برداشته و حرکت خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید موجب دوستی و نزدیکی قلب ها شود خاطرنشان کرد: نباید جامعه به دو بخش امرکننده و امرشونده تقسیم شود چرا که این مساله ضد امر به معروف و نهی از منکر است.
 
شهردار تهران تصریح کرد: زمانی که خود را خارج از دایره امر به معروف و نهی از منکر بدانیم و فکر کنیم تنها خودمان دلسوز هستیم جامعه دو پاره می شود.
 
قالیباف تاکید کرد: در جامعه ای که مورد هجمه های اعتقادی، اخلاقی و رفتاری قرار دارد، مسئولیت پذیری اجتماعی برای آحاد جامعه و با هدف حفظ آبرو حیثیت افراد بسیار مهم و قابل توجه است.
 
قالیباف با بیان اینکه روز گذشته از امضا چهار لوح تقدیر که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده بود خودداری کردم تصریح کرد: واقعیت این است که شهرداری تهران در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کار قابل تقدیری انجام نداده است.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران سال گذشته به عنوان اولین دستگاه فعال در موضوع امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شد افزود: در آن همایش اعلام کردم در مظلومیت امر به معروف و نهی از منکر همین بس که شهرداری تهران که جزء دستگاه های تنبل در این خصوص است به عنوان سازمان برتر انتخاب شده است.
 
شهردار تهران با بیان اینکه خداوند می فرمایند اگر قدرتی پیدا کردید اولین وظیفه شما به پا داشتن نماز است اظهار کرد: اقدامات ما در حدی نیست که بگوییم به وظیفه خود در رابطه با این فریضه مهم الهی عمل کرده ایم.
 
قالیباف خاطرنشان کرد: محرم و فرهنگ عاشورا صحنه عبرتی تمام عیار است و تمامی عبرت های مادی و معنوی در آن خلاصه می شود.
 
وی افزود: براساس فرهنگ عاشورا نظام دینی بر چهار مولفه ایمان، بصیرت، همت والا و توجه به آرمان ها و ارزش ها استوار شده است.
 
شهردار تهران تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسئولیت های جدی همه اعضای یک جامعه است که باید به آن توجه کنند.
 
همایش شوراهای نماز و امر به معروف شهرداری تهران صبح امروز با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
منبع: ایرنا

برچسب ها: قالیباف ، شهرداری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
6
مبارزه با فساد منكر هست!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
6
مبارزه با فساد و حرام خواری بزرگترین منکر در شهرداری تهران است!!!!!!!!!
نظرات بینندگان