arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

ستاره ميامي سهامدار ليورپول شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
*اشکان کيهان
رقابتهاي ليگ برتر و ان بي اي يک وجه اشتراک مهم پيدا کرده اند. لبرون جيمز، ستاره ميامي جزو سهامداران باشگاه ليورپول شده و سهم کمي از اين تيم را خريداري کرده است. لبرون بعد از امضاي يک قرارداد همکاري بين او و شرکتي که به همراه مديربرنامه هايش ثبت کرده، با جان هنري و تام ورنر دراين باشگاه سهام خريداري کرده است.
لبرون جيمز بعد از امضاي اين قرارداد گفت: " ازکار کردن با جان هنري و تام ورنر هيجان زده هستم. اين 2 هم مثل من به ورزش علاقه مند هستند. مي توانيد وحدت و تلاشي که براي تيمهايشان دارند را ببينيد. قرارداد تجاري بستن با سازماني که ورزش را به اندازه من دوست دارد در عقد اين قرارداد خيلي مهم است. "
لبرون جيمز در مورد اين اقدام به وال استريت ژورنال گفت: " در واقع از وقتي که به ان بي اي وارد شده ام، وارد دنياي بيزينس شده ام. ليورپول 18 بار قهرمان انگليس شده و از اينکه تلاش کنيم تا آنها بار يگر به اين عنوان دست يابند، خوشم مي آيد " حتي گفته شده که در بين سهامداران جديد اين تيم، توماس دي بندتو مالک آينده باشگاه رم هم حضور خواهد داشت. جزئيات مربوط به ميزان اين سهام مشخص نيست. ورود جيمز به باشگاه انگليسي، واکنشهاي مثبت باشگاه ليورپول راهم در پي داشت. " خيلي خوشحال هستيم که لبرون بخشي از خانواده ليورپول خواهد بود. هر دو طرف حضور مهمي درعرصه بين المللي به خصوص درقاره آسيا دارند و احساس مي کنيم که آنها موقعيتهاي بيزينس بيشتري خلق مي کنند که تنها با اتحاد آنها ميسرمي شود. "
جيمز 26 ساله که از اين فصل به تيم ميامي هيت پيوسته، يکي از گران قيمت ترين ورزشکاران حال حاضر جهان محسوب مي شود و دستمزد سالانه او بيش از 15/8 ميليون دلار است و اسپانسرهايي همچون مک دونالد، نايک و کوکاکولا با رقمي بيش از 30 ميليون دلار در اختيار دارد. البته خبر پيوستن جيمز به جمع سهامداران ليورپول با دستگيري مادراو گلوريا در يکي از هتلهاي ميامي به اتهام توهين وسيلي زدن به مسؤول پارکينگ هتل همراه شد. به لطف قرارداد با لبرون جيمز، شرکت هنري و ورنر براي اولين بار با يک شخص حقيقي وارد بيزينس مي شود. لبرون جيمز دوبارعنوان بهترين بازيکن ان بي اي را کسب کرده است
نظرات بینندگان