arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

تماشاگران، غایب بزرگ سرخ‌ها با سایپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با توجه به اقدامات تراکتوری‌ها مبنی بر تجدید نظرخواهی کمیته انضباطی  طبق ماده 79 آیین‌نامه انضباطی تراکتور را به یک جلسه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کند.براین اساس بازی فردای تراکتور با سایپا در ورزشگاه خالی از تماشاگر تبریز برگزار می‌شود.

** شهریاری: مردم از طریق گیرنده‌ها بازی را نظاره کنند
کاظم شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص محرومیت تماشاگران تراکتور گفت: با وجود تلاش‌هایی که انجام دادیم نتوانستیم کمیته را راضی به حضور هواداران کنیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم تماشاگران تراکتورسازی همکاری‌های لازم را انجام داده و از منزل و از طریق گیرنده‌ها بازی را پی‌گیری کنند.

** سایپا ساعت 18 در تبریز
تیم فوتبال سایپا ساعت 18 وارد تبریز شود و بلافاصله «مجید جلالی» پس از ورود به تبریز به نشست خبری می‌رسد.
وی ادامه داد: ساعت نشست خبری که برخی رسانه‌ها زده بودند به هیچ وجه تغییر نمی‌کند و در همان ساعت اعلام شده برگزار می‌شود.

** مذاکرات بی‌نتیجه مدیرعامل
مذاکرات مسئولان سرخ‌ها برای جذب بازیکنان سرباز نتیجه‌ای در بر نداشت قرار بود عباسی با مسئولان فولاد و خوزستان، صبای قم و سپاهان اصفهان مذاکرات داشته باشد اما تاکنون نتوانستند رضایت مدیران عامل این تیم‌ها را جذب کنند.
تنها تیمی که عباسی توانسته بود رضایت را صلب کند گسترش فولاد بوده است به گفته شهریاری: من در این خصوص نمی‌توانم پاسخ دهم و این مسئله در حیطه وظایف من نیست و بیاد عباسی پاسخگوی این سوال باشد.

نظرات بینندگان