arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

كد تمام شهرستان‌هاي استان تهران 021 می شود

كد تمام شهرستان‌هاي استان تهران از 27 ارديبهشت ماه امسال به "021 " تغيير مي‌كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس: كد تمام شهرستان‌هاي استان تهران از 27 ارديبهشت ماه امسال به "021 " تغيير مي‌كند.

حجت‌الاسلام حسن نوروزي نماينده مردم رباط كريم و رئيس مجمع نمايندگان استان تهران، با اشاره به دور سوم از سفرهاي استاني هيئت دولت به استان تهران گفت: يكي از مصوبات سفر سوم دولت به استان اين بود كه كد تلفن‌هاي تمام شهرستان‌هاي استان تهران تغيير كند.

وي در اين باره افزود: براساس مصوبه دولت، قرار شده بود كه كد تلفن‌هاي شهرستان‌هاي استان تهران به 021 تغيير يافته و با كد شهر تهران همسان شود.

رئيس مجمع نمايندگان استان تهران تصريح كرد: در همين رابطه با همكاري وزير ارتباطات و مسئولان امر اين مهم از 27 ارديبهشت‌ ماه امسال محقق شده و كد تلفن‌هاي تمام شهرستان‌هاي استان تهران به "021 " تغيير مي‌يابد.

براساس اين گزارش مرتضي تمدن استاندار تهران اخيراً در گفت‌وگويي در پاسخ به اين سؤال كه آيا قرار است كد تلفن تمام شهرستان‌هاي استان تهران "021 " شود، گفته بود كه اين كار در حال انجام است اما با توجه به اينكه مخابرات به بخش خصوصي واگذار شده و برداشتن كد شهرستان‌ها هزينه‌هايي براي شركت مخابرات به دنبال دارد از اين رو دولت با پرداخت هزينه‌ها، اين كار را انجام خواهد داد.
نظرات بینندگان