arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

خاطرات یک "زن" از اردوگاه ازدواج داعشی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک زن تبعه روسیه از جمهوری اینگوش که بر اثر تبلیغات اینترنتی مبلغان داعش خانواده خود را ترک کرده و از مسیر ترکیه به این گروه تروریستی پیوسته بود، پس از فرار، از وجود اردوگاه ویژه ازدواج برای تروریست ها با حضور صدها زن خارجی خبر داده است.

 خاطرات یک "زن" از اردوگاه ازدواج داعشی‌ها «آفیناد اسکانووا» درباره عزیمت خود به مناطق تحت تسلط تروریست ها گفته است: مبلغان داعش از طریق اینترنت من را متقاعد کردند که خانواده خود را ترک کنم و به خاورمیانه بروم و با «زندگی ایده آل» آشنا شوم و در واقع من را به عنوان همسر داعشی انتخاب کرده بودند.
 
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آفیناد طی بازجویی به ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: پس از ورود به سوریه من را به مقر زنان داعشی فرستادند تا سرنوشت بعدی ام را تعیین کنند.
 
وی می افزاید: ازدواج با تروریست هایی که می دانستیم به زودی کشته می شوند سرنوشت زنان اردوگاه بود و بازهم از این مقر سر در می آوردند. در این مقر تعداد بسیار زیادی از زنان روسی و قزاقستانی و از کشورهای دیگر حتی آمریکا هم هستند که همراه فرزندان و حتی نوزادان خود در آنجا به سر می برند.
 
براساس این گزارش، آفیناد همراه پسر خردسال خود توانسته با خودروهای عبوری با فرار به مرز سوریه و ترکیه و سپس به شهر استانبول فرار کند.
 
براساس گزارش های انتشار یافته، در صفوف داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه و عراق شهروندانی از 83 کشور می جنگند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان