arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

الهلال به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه عربستانی در ادامه اعتراضش به استفاده الاهلی امارات از بازیکن غیرمجاز، اعلام کرد اگر نیاز باشد به (CAS) شکایت می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از إرم نیوز، تیم فوتبال الأهلی امارات که در یک چهارم نهایی با حذف نفت تهران به نیمه نهایی صعود کرد، توانست در این مرحله با شکست دادن الهلال عربستان جواز صعود به فینال را به دست آورد.

باشگاه الهلال عربستان که نتوانست به فینال صعود کند، بعد از پایان بازی به حضور اسامه السعیدی، بازیکن الأهلی در دیدار برگشت اعتراض کرد و حضور او را غیر قانونی دانست اما کنفدارسیون فوتبال آسیا در نهایت این اعتراض آنها را رد کرد و صعود الأهلی به فینال را نهایی دانستند.

فیصل المطرفی، مدیر رسانه‌ای باشگاه الهلال اعلام کرد این باشگاه با پاسخ کنفدارسیون فوتبال آسیا قانع نشده است و می‌خواهد به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کند. المطرفی در این زمینه گفت: کنفدارسیون فوتبال آسیا پاسخ اعتراض ما را اعلام کرد و از صعود الأهلی به دیدار فینال خبر داد. ما درخواست استیناف دادیم و اگر پاسخ دوباره منفی باشد، به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنیم.

المطرفی ادامه داد: از AFC خواستیم دیدار فینال را سه روز به تاخیر اندازد تا همه چیز روشن شود. در حال تنظیم کردن شکایت جدیدی هستیم و نهایت تلاش‌مان را در این زمینه به کار می‌گیریم. برای فرستادن این پرونده به (CAS)، نیازمند اجازه کنفدارسیون فوتبال آسیا نیستیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان