arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

کشف بیش از 10000 اسلحه در خانه ای در آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
از یک اشاره کوچک به مسئولان شروع شد و با ورود ناگهانی پلیس به خانه ای که در آن 10 هزار تفنگ قرار داشت تمام شد. این خانه در کالرینا جنوبی آمریکا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنت نیکلسون به اتهام در اختیار داشتن اموال به سرقت رفته در زندان است و مقامات آمریکایی در حال تحقیق هستند که متوجه شوند این 8 تا 10 هزار اسلحه از کجا آمده اند.

جی بروکس کلانتر شهر چسترفیلد گفت: تعداد تفنگ ها در آن خانه انباری به شکلی زیاد بود که محققان پس از دقایقی از شمردن آن ها دست برداشتند.

گفته می شود هیچکدام از مقامات اجرایی این شهر تاکنون با چنین صحنه ای مواجه نشده بودند بروکس در این رابطه به سی ان ان گفت: هیچکدام از ما تا به حال چیزی شبیه به این ندیده بودیم.

عملیات پلیس جمعه شروع شد و تا روز یک شنبه داشت، برنت نیکولسون صاحب خانه روز شنبه در کالرینا شمال بازداشت شد و در حال حاضر در زندانی در شهر چسترفیلد قرار دارد. خانواده او هنوز نظری در رابطه با این موضوع نداده اند.

کلانتر بروکس به سی ان ان گفت که پرونده نیکولسون در حال کامل شدن است و ممکن است او در اواخر این هفته در جلسه ای حاضر شود: او بیشتر این تفنگ ها را جمع آوری کرده است، ولی همه این تفنگ ها از مناطق زیادی دزدیده شده اند و زمانی زیادی پی می برد تا این موضوع حل شود.

در این خانه فقط تفنگ پیدا نشد به گزارش محققان آنها 150 اره برقی و اشیا دیگر در این خانه پیدا کرده‌اند.

بروکس در این رابطه گفت: مردم هر چیزی را می دزدیدند و برای او می آوردند، آنها می دانستند که به جای این دزدی ها او به آن ها پول نقد خواهد داد.

منبع: سی‌ان‌ان/ 27 اکتبر 2015/ ترجمه: نیو صدر

نظرات بینندگان