arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰

اژه ای: عده‌اي که حتي روزي در اين کشور سمتي نيز داشتند، با آمريکا هم‌کلام شدند

دادستان کل کشور، تبليغ و القاي اخبار و اطلاعات نادرست از جمله ساخت سلاح هسته‌اي و دستيابي ايران به برخي سلاح‌هاي پيشرفته را از جمله توطئه‌هاي دشمن برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان کل کشور، تبليغ و القاي اخبار و اطلاعات نادرست از جمله ساخت سلاح هسته‌اي و دستيابي ايران به برخي سلاح‌هاي پيشرفته را از جمله توطئه‌هاي دشمن برشمرد.

به گزارش خبرگزاري انتخاب، حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسني اژه‌اي روز يکشنبه در جمع برخي از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان زنجان با اشاره به توطئه‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مختلف دشمنان عليه ايران اسلامي از سال‌هاي گذشته تاکنون تصريح كرد: تمامي اين اقدامات و دسيسه‌ها و فشارهاي سياسي، نظامي، امنيتي و اقتصادي عليه اين کشور طي 32سال گذشته بي‌حاصل بوده است.

وي افزود: با شکست و ناکامي آمريکا و صهيونيست‌ها در بخشهاي مختلف در اين کشور بار ديگر در سال 87 تصميم جدي براي برنامه‌ريزي عليه ايران و جلوگيري از به خطر افتادن منافع خود در منطقه و جهان گرفتند و با اجراي اين برنامه‌ها از سال 88 اوج اين اقدامات را براي رسيدن به اهداف خود در سال 89 به نمايش گذاشتند.

دادستان كل كشور، فعاليتهاي آمريکا و صهيونيست‌ها را مزورانه دانست و اظهار كرد: پشت دستان مخملين دشمنان، همواره دستان چدني مخفي است که با اولين اقدامات آنان رو مي‌شود.

محسني اژه‌اي تبليغات بسيار سنگين در فضاي حقيقي و مجازي و ايجاد صدها شبكه ماهواره‌اي و راديويي، سايت‌ها و وبلاگهاي گوناگون و تشديد فشار و تحريم‌ها به خصوص در سالهاي 88 و 89 عليه ايران را نشان از برنامه‌ها و اميد دشمنان براي دستيابي به اهداف خود در کشور ذکر کرد.

وي ترويج ايران‌هراسي در منطقه و جهان را از ديگر برنامه‌هاي دشمنان دانست و گفت: تبليغ و القاي اخبار و اطلاعات نادرست از جمله ساخت سلاح هسته‌اي و دستيابي ايران به برخي سلاحهاي پيشرفته از جمله اين توطئه‌ها بود.

دادستان كل كشور به يارگيري دشمنان و همراه ساختن برخي افراد ضعيف و کساني‌که پس از انقلاب اسلامي رنج و زجري را در اين کشور متحمل شده بودند، اشاره کرد و افزود: در جريان اين اقدامات عده‌اي از افراد که حتي روزي در اين کشور سمتي نيز داشتند رسما با آمريکا هم‌کلام شدند و در مقابل ملت خود قرار گرفتند.

محسني اژه‌اي خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب با درايت، تيزبيني و آگاهي از دستاويزهاي دشمنان عليه ايران، از سالهاي گذشته در پي تقويت و تحکيم زيرساختهاي اقتصادي کشور بودند و با فراهم کردن اين زيرساختها امسال را با عنوان «جهاد اقتصادي» نامگذاري کردند.

وي تاکيد کرد: ايران اسلامي امروز به ذخاير و پشتوانه‌هاي محکمي در برابر فشارها و تحريم‌هاي دشمنان تکيه کرده است و هيچ فشار و تحريمي عليه اين کشور از سوي دشمنان کارساز نخواهد بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
0
ایران و آمریکا در مورد صدام و طالبان هم کلام بودند. آیا این به معنای وابستگی به امریکاست؟
نظرات بینندگان