arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

ارسال روزانه 500 پیامک از طرف زن کلاهبردار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوانی که از طریق ارسال پیامک به شهروندان در استان های مختلف با مضمون برنده شدن در قرعه کشی اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب آنها می کرد توسط کارآگاهان پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ سيد "مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه فردي از طريق ارسال پيامكي با مضمون برنده شدن در قرعه كشي اطلاعات حساب بانكي آنها را دريافت و سپس اقدام به برداشت وجوهشان كرده است ، موضوع در دستور كار ويژه كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوي عنوان داشت: با پيگيري هاي صورت گرفته در فضاي مجازي سرانجام زن جواني كه دست به اين عمل مجرمانه زده بود شناسايي و دستگير شد.

وي افزود :متهم كه ابتدا منكر هر گونه جرمي بود هنگامي كه با مدارك و مستندات پليس روبرو شد به بزه انتسابي خود اقرار و انگيزه خود را كسب درآمد از اين راه عنوان كرد.

مرتضوي خاطر نشان كرد: متهم در اعترافات خود عنوان كرد ، روزانه به بيش از 500 نفر در استان اصفهان و استان هاي ديگر كشور پيامك ارسال كرده و از اين طريق توانسته بود چندين ميليون تومان سرقت كند.

رئيس پليس فتاي استان اصفهان با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد بيان داشت: براي دريافت هرگونه جايزه اهدايي نيازي به مراجعه به دستگاه هاي خودپرداز يا ارائه اطلاعات حساب بانكي نمي باشد و شهروندان بايد مراقب اين گونه كلاهبرداران باشند.

برچسب ها: مجازی ، جرم ، درآمد ، متهم
نظرات بینندگان