arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۵۴۱
تعداد نظرات: ۲۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

یک موی گندیده کسانی که «تندرو» خطاب می شوند را به کسانی که از کلمات قشنگی چون «اعتدال» استفاده می کنند، نمی‌دهیم / برخی13 ابان را تبدیل به روز مهرورزی به آمریکا کرده اند

کسانی که فکر می‌کنند اگر فروشگاه‌هایی چون مک‌دونالد در ایران راه اندازی شود ایرانی‌ها یک سر و گردن بزرگ می‌شوند، خودشان احمق هستند و مردم را احمق فرض کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک موی گندیده کسانی که «تندرو» خطاب می شوند را به کسانی که از کلمات قشنگی چون «اعتدال» استفاده می کنند، نمی‌دهیم / برخ 13 ابان را تبدیل به روز مهرورزی به آمریکا کرده اند
محمد حسین صفار هرندی با اشاره به تلاش برخی برای ایجاد دوقطبی مخالفان و طرفداران آمریکا گفت: هیچ اصول‌گرای انقلابی دندان طمع برای نشستن پای سفره وابستگی به آمریکا تیز نکرده است و آن لجن‌زار ارزانی خودتان.

به گزارش «انتخاب»، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که صبح امروز در راهپیمایی 13 آبان پیشوا و در جمع مردم این شهر سخن می‌گفت، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار داشت: 13 آبان یک روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید ابتدا دلیل گرامی‌داشت این روز را بررسی کرد.

وی با اشاره به ماجرای کاپیتولاسیون و سخنرانی امام راحل تصریح کرد: رژیم شاه امام را به‌دلیل سخنرانی علیه کاپیتولاسیون تبعید کرد و روز 13 آبان را مردم مسلمان و ولایی را به‌دلیل مخالفت با تبعید امام از یاد نمی‌برند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در سالروز گرامیداشت 13 آبان در سال 57 بود که جمعی از دانش‌آموزان و دانشگاهیان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند اما با گلوله‌های رژیم شاه که بر سینه‌شان نشست پاسخ گرفتند.

صفارهرندی با توجه به وقایع 13 آبان سال 58 گفت: در سالروز 13 آبان در سال 58 دانشجویان انقلابی اقدامی جانانه را انجام داده و در راستای اقدامی که خواسته تمام آزادی‌خواهان بود سفارتخانه‌ای را که تبدیل به جاسوسخانه شده بود تسخیر کردند و از آن زمان است که ما 13 آبان را به روز مبارزه با استکبار می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی روز 13 آبان را به‌عنوان روز مبارزه با استکبار تصویب و قانونی کرد، گفت: با مصوبه مجلس در سال 67 این مرگ بر آمریکا گفتن‌های مردم ایران صبغه قانونی هم پیدا کرد، البته انگیزه‌های اعتقادی و الهی مردم ایران کمتر از آن مصوبه نبود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها مداخله در امور دیگر کشورها را دنبال کرده و می‌کنند، افزود: آنها قبول نکردند که ملت‌ها و کشورها در چارچوب یک نظام جهانی که حق اداره کشور را برای آنها به رسمیت شناخته کشورشان را اداره کنند.

صفارهرندی گفت: آمریکایی‌ها مداخلات زیادی در 50، 60 سال گذشته در کشور ما انجام داده‌اند که کودتای 28 مرداد از جمله آن بود.

وی تصریح کرد: مقوله نفوذ با تجربیاتی که ما از گذشته داشته‌ایم بسیار مهم است چرا که جریان استکباری با ورود به سازوکارهای رسمی و قانونی کشورها و با جایگیر کردن افراد نفوذی ضربه‌های بزرگی به آنها زده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به نفوذ دشمنان به بدنه کشور در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: از همان روزهای اول انقلاب ما شاهد نفوذ عوامل آمریکا بودیم که اسناد آن در پرونده‌های لانه جاسوسی موجود است، حتی سخنگوی دولت موقت فردی بود که با سفارت آمریکا در ارتباط بود و تمام اقدامات محرمانه نظام از جمله مفاد جلسه شورای عالی انقلاب، مفاد گفتگوهای دولت و رهبری و برخی مباحث مهم و سری را تحویل سفارت آمریکا می‌داد.

صفارهرندی با تأکید بر اینکه خطر عضو نفوذی این است که سرّ نانوشته‌ای بین خودی با دشمن باقی نمی‌ماند و اسرار نظام در اختیار دشمن قرار می‌گیرد، اظهار داشت: عنصر نفوذی ــ امنیتی که با پنهان کردن چهره واقعی خود به دفتر حزب جمهوری اسلامی نفوذ کرده بود موجب شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب شد و این نفوذ نفوذ مهمی است؛ آن نفوذی‌ها که موجب شهادت شهید بهشتی شدند امروز هم نوکری آمریکا را می‌کنند و از آمریکایی‌ها مواجب می‌گیرند که امنیت داشته باشند، اما الحمدلله امروز می‌بینید که با اقدامات مردم و گروه‌های انقلابی عراق این جرثومه‌های فساد امنیت هم ندارند.

وی درباره ماجرای شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: عامل نفوذی دیگر فردی بود که موجب شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای نگهبان را مهمترین جایگاه و نهاد برای مقابله با حضور نفوذی‌ها در بدنه سیاسی کشور اعم از مجلس و دولت خواند و با توصیف این اقدام به یک مأموریت بزرگ گفت: شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد افراد مرتبط با بیگانگان به دولت و مجلس راه یابند که ما باید این جایگاه را عزیز بشماریم چرا که مانع نفوذ سیاسی و امنیتی می‌شود.

صفارهرندی در ادامه به نفوذ از بعد فرهنگی اشاره کرد و با خطرناک توصیف کردن این نفوذ گفت: در جاسوس‌خانه آمریکا اسنادی کشف شد که نشان می‌داد کسانی که مرتبط با آمریکا بودند با آنها بده بستان می‌کردند و حتی در سطح رئیس جمهوری که از مردم رأی گرفته بود در اوایل انقلاب جاسوسی می‌کردند، به‌طوری که این فرد اسم رمزی برای خود در سفارت آمریکا تعیین کرده بود که این پدیده‌ها ما را آگاه می‌کند که جلوی ارتباط‌های مشکوک افراد با سفارتخانه‌ها را بگیریم تا جلوی نفوذ گرفته شود، اما باید بگویم که جلوی نفوذ فرهنگی را نمی‌توان به‌راحتی گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نفوذ فرهنگی را به‌معنای دستکاری کردن در باورهای مردم، مسئولین و مقامات کشور با هدف وارونه جلوه دادن واقعیات و حقایق دانست و افزود: برخی امروز این‌گونه القا می‌کنند که ما پیشرفته نمی‌شویم و پیشرفت نمی‌کنیم مگر به استخدام آمریکا و غرب دربیاییم که این یک اقدام فرهنگی و نفوذ است که باید افراد صاحب نظر در حوزه، دانشگاه، اهالی قلم و کسانی که تریبون دارند نسبت به این موضوعات آگاهی داشته باشند و اجازه نفوذ را ندهند.

صفارهرندی با بیان اینکه برخی‌ها براساس القائات غلط جاده‌صاف‌کن آمریکا شده‌اند که این نوع نگاه، نگاه خطرناکی است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم جلوی نفوذ را بگیریم می‌توانیم ظرفیت‌های واقعی کشور را بالا ببریم که جوانان و دانشمندان ما ثابت کرده‌اند که می‌توانند این ظرفیت‌ها را افزایش دهند؛ از افتخاراتی که در کشور ما رخ داده ارسال ماهواره به فضا بود که حدود 10 کشور قدرتمند جهان چنین توانایی دارند یا در بحث فناوری هسته‌ای، نانوتکنولوژی و دیگر بخش‌های علمی و برخی موفقیت‌ها که شاید گفتن آن به‌دلیل احتمال شنیدن گوش‌های نامحرم لازم نباشد، دستاوردهای خوبی داشته‌ایم.

وی با اعلام اینکه برخی نفوذی نیستند اما نفوذپذیرند، تأکید کرد: اکنون در کشور ما تحرکاتی سامان داده‌اند تا جای خادم و خائن و دوست و دشمن را تغییر دهند و به کسانی که مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا مقاومت می‌کنند برچسب‌هایی مانند افراط بزنند و به او بگویند تندرو. اینها به کسانی که معتقدند کشور باید با دانش و توانایی داخلی اداره شود افراطی می‌گویند، اما کسانی را که به‌دنبال پیوند زدن سرنوشت کشور با اجنبی‌ها هستند عنصر مطلوب و موجه نشان می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از برخی اقداماتی که در راستای فرشته جلوه دادن شیطان و بزک کردن آمریکا صورت می‌گیرد، انتقاد کرد و گفت: عده‌ای می‌خواهند کشور را به دوقطبی طرفداران و مخالفان آمریکا تبدیل کنند، اما بدانند که آمریکا نزد کل ملت ایران منفور است. در نظرسنجی‌ها بیش از 70 درصد گفته‌اند که از آمریکا و سیاست‌های آمریکا متنفرند، حتی زمانی که ما با آمریکایی‌ها وارد مذاکره‌ای که مقام معظم رهبری آن را تأیید کرده بود، شده بودیم نیز مردم باز هم می‌گفتند که از سیاست‌های آمریکا متنفرند.

صفارهرندی همچنین گفت: کسانی هستند که 13 آبان، روز قانونی برای ابراز تنفر از سیاست‌های استکباری را به روز مهرورزی به آمریکا تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه برخی نفوذی‌ها با تندرو توصیف کردن حزب اللهی‌ها در صدد اختلاف و انشقاق میان جریان انقلاب هستند، گفت: من به آنها می‌گویم که این راه را ادامه ندهند چون تأثیری ندارد و ما یک موی گندیده کسانی را که با آمریکا مبارزه می‌کنند و شما آنها را تندرو خطاب می‌کنید به کسانی که با کلمات قشنگی چون اعتدال و اصلاح به‌دنبال وابستگی کشور به بیگانگان هستند، نمی‌دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: البته اشتباه نشود. ما برجامی را که با چندین قید در مجلس تصویب شده و به شورای عالی امنیت ملی رفته و با ذکر قیودی به تأیید رهبری رسیده است محترم می‌دانیم و حتی برای اجرا شدنش حاضریم جانمان را نیز اهدا کنیم، اما برجامی را که برخی به‌گونه‌ای دیگر از آن تعریف می‌کنند، قبول نداریم و زیر بار چنین برجامی نمی‌رویم.

صفارهرندی گفت: برخی شرکت‌های توزیع کننده آشغال در صف ایستاده‌اند تا جنس‌های بنجل خود را وارد کشور کنند و فروشگاه‌های مواد غذایی و ساندویج فروشی‌های خود را راه اندازی کنند که ما این را قبول نداریم و می‌گوییم: اگر می‌خواهید به‌طور منطقی و معقول در بازار ایران مشارکت کنید، بیایید و در پروژه‌های زیرساختی من‌جمله شرکت‌های نفتی ما سرمایه گذاری کنید.

وی تلاش برخی برای فریب دادن مردم و تغییر ذهنیت‌های مردمی نسبت به آمریکا را بی‌نتیجه خواند و گفت: کسانی که فکر می‌کنند اگر فروشگاه‌هایی چون مک‌دونالد در ایران راه اندازی شود ایرانی‌ها یک سر و گردن بزرگ می‌شوند، خودشان احمق هستند و مردم را احمق فرض کرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه برخی تلاش می‌کنند با نفوذ به نهادهای رسمی و غیررسمی شیطنت‌ها و توطئه‌های آمریکا را توجیه کنند، گفت: البته ما بارها گفتیم همان‌طور که امام فرمود غیر از رژیم نامشروع و پلید صهیونیستی حاضریم با همه کشورها ارتباط داشته باشیم  و اگر می‌گوییم مرگ بر آمریکا منظورمان مردم آمریکا نیستند بلکه سیاست‌های آمریکاست.

صفارهرندی با اشاره به موضع گیری‌های آمریکایی‌ها بعد از برجام اظهار داشت: آن مقام دولتی آمریکا در کنگره به‌صراحت گفت: "ما با ایران توافق کردیم، چرا که از راه توافق می‌توانیم براندازی کنیم"، لذا برخی نباید به‌بهانه‌های واهی چهره شیطانی آمریکا را بزک کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۵۹۴
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
50
1097
شما خودتون جزو تندروها هستید معلوم یک تار موی خود را با کسی عوض نمی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
آقای صفار عزیز!
کسی نرفت مذاکره کنه که ساندویچ فروشی تو کشور راه بندازه!
بلکه مذاکره شد ( نه فقط با آمریکا بلکه با چندین کشور ) تا کشور بتونه با دنیا ارتباط منطقی داشته باشه ، نه اون ارتباطی که شما و دوستانتون در دولت قبل برنامه ریزی کرده بودین.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
اینو خوب اومدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
متاسفم برای این ادبیات..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
58
1087
ما هم يك موي گنديده اصلاح طلبان را به دلواپسان نمي دهيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
همچنین به اصولگراهای تندرو
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
احسنت
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
32
834
یعنی تندرو ها موهاشون گندیده؟ چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
33
797
کاسبان تحریم
سيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
30
780
ما هم یک موی گندیده کسانی که معتدل خطاب می شوند را به کل جماعت تندرو و دلواپس نمی‌دهیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
725
50
برادر، خون خودتو کثیف نکن.... محمود بر می گرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
21
566
فقط 4%
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
11
349
الله اعلم خدایا به همه ما ایمان انصاف بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
20
524
دوران عوام فریبی شما هم به پایان خود نزدیک است.
sسینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
18
507
جناب صفار هرندی از رفیق شفیقت احمدی نژاد و مشایی خبر داری ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
407
اعتدال از آموزه های قرآنی و روایی است و نه حرفی بی مبنا .اسلام دین اعتدال و میانه روی است.لطفا درشت گویی نکنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
14
362
صفار هرندی دلواپس
رزمنده دفاع مقدس
|
Estonia
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
248
اینکه کسانی این روز رو،به مهر ورزی با آمریکا تبدیل کرده باشند، حداقل تو ارکان دولت ما نمی شناسیم،
saman
|
-
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
356
جناب آقای هرندی شما خودت رو اصل فرض نکنید. حزب اللهی ها افرادی چون شهید همت ها و باکری هاو... بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
11
242
تو خوبی!
ناشناس
|
Tajikistan
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
346
26
درست گفته .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
289
هر کاری کنید اقلیتی هستید ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
13
306
ماهم یک اعتدال گرای واقعی رابه صدتا هرندی ترجیح میدهیم
abolfazl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
15
288
این آقا سعی کنه در حد و اندازه خودش صحبت کنه نه مردم!
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
247
اين كه همش فحاشي بود
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
320
ادبیات بسیار زشت و زننده بود جای تاسف فراوان دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
این آقا با این ادبیات چند سال وزیر فرهنگ بوده !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
10
240
نده حالا كي طلب كرد اون موي گنديده مال شما و اعتدال مال ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
256
فعلا غالب مردم اایران تفکرات حضرتعالی را گندیده می دانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
14
192
خدا هدایتت کنه
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
241
18
احسنت
حسین زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
225
شماها امتحانتون رو در زمان احمدی نژاد پس دادین . دلواپسان مگر چند نفر هستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
15
185
درود خدا بر روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
231
درست صحبت کن! وزیر فرهنگ سابق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
وزیر فرهنگ ادبیاتش را از رئیسش به ارث برده

حرف های ریئسش هم در تاریخ ماندگار شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
11
181
دقیقا بر عکس اکثریت مردم
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
322
23
استاد هرندی مثل همیشه عالی بودید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
10
160
مردم باید نظر بدهند. با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
11
235
1000بار گفته شده از طرف مردم حرف نزنید مردم خودشان زبان دارنددددددددددددددددددددددددددددد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
165
انشالا تو اخر اسفند معلوم میشه ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
10
154
تندروها ارزانی خودتان
مردم اعتدال طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
10
143
از موی گندیده متنفریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
10
120
ماهم بر عکسش رو همچنین.
رصا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
12
154
اقای هرندی چرا از طرف مردم حرف میزنی
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
بابا از ظرف خودشه.
ناشناس
|
Romania
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
9
182
وزير "فرهنگ" و ارشاد "اسلامي" در دولت "پاكدست" و "مهروز" نهم. سطح ادبيات و افكار ايشان باعت حيرت و البته تأسف است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
8
126
خوب خودت هم تندرو هستی! جدای از اونها که نیستی؟! اما خوب مردم مثل شما اصلا فکر نمی کنند. کاش می فهمیدید
ALI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
7
105
ما مردم هم یک موی گندیده کسانی که از اعتدال حرف میزنندرا به تندرو ها ودلواپسها نمیدهند
محمد
|
United States
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
8
105
ماهم یک موی گندیده‌ی گفتمان اعتدال را به تمام گروه تندروی شما نمیدهیم.
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
8
100
اتفاقا ما هم یک موی گندیده ی یک فرد معتدل را به کل تندروها نمیدهیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
9
104
ما خط اعتدال را بر تندروها ترجیح می دهیم
ناشتاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
7
161
"برخی شرکت‌های توزیع کننده آشغال در صف ایستاده‌اند تا جنس‌های بنجل خود را وارد کشور کنند".... حرف شما درست اما یه سری به لیست چیزهایی که در دولت نهم و دهم از چین وارد شده بزنید . کاش آن زمان هم یه دادو فریادی میکردید .... تا ما باور کنیم شما از سر حسن نیت و نه سیاسی کاری و جناح بازی این حرف رو می زنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
جدیدن شرکتهای اروپایی اشغال فروش شدن نه چینی
نا شناس
|
United States
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
8
109
پاسخ فرمایشات شما نتیجه انتخابات سال92 میبا شد.دعا کنید خدای متعال همه مارا به راه راست هدایت فرماید.انشا اله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
98
19
ممنون عزيزي
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
83
خوب شما مختارید نده به ماچه ؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
107
بی ادبی نشان از بی اخلاقی و ....
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
159
9
دمش گرم
فاطمه
|
Germany
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
8
103
اقای صفار این همه هتاکی و به ادبی به افراد غیر هم فکر برای چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
7
92
تو خودت از اون تندروها هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
101
این شیوه سخن گفتن خجالت آوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
7
103
آقای صفار هرندی .ادب مرد به از دولت اوست .چرا توهین می کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
گل گفتی.
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
82
تندروی در هر کاری مذمت شده و نشانه گمراهی است. جالبه افراد تندرویی مانند صفار هرندی که مردم به افکار و عقاید آنها نه گفته اند،نه تنها تندروی را تقبیح نمیکنند بلکه با این سخنان آن را نیز تقویت میکنند.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
86
باز هم جهت گيري كاملا متضاد با أكثريت مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
7
103
چرا اینقدر از مردم عصبانی هستید جناب صفار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
90
آقای محترم مردم از حرفهای شما خسته شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
90
آقای صفارلطفا به رای اکثریت احترام بگذاریدودربرابردولتی که برآمده ازرای ملت است باادبیات درست سخن بگویید
مصطفی منو چهری نا یینی
|
United States
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
91
جناب صفار هرندی.موی گندیده تندروها که هیچ حتی موی سا لم انان نیز بر ای اکثریت قریب به اتفاق مردم فهیم ایران به اندازه پشیزی ارزش ندارد
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
87
از شما غير از اين انتظار نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
81
از طرف مردم لطفا سخن نگوئید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
80
حضرتعالی غیر از این می گفتید باور نمی کردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
78
مسلماً این نظر اکثریت ملت ایران نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
78
باشه نده، نگهشون دار واسه خودت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
77
ادبیات سخیف
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
74
آقای هرندی خیلی ها هم هستند یه تار موی کسانی که اعتدال گرا هستند رو به کسایی که با دلواپسی و تندروی راه رو برای امیال شخصی خودشون باز میکنند ..نمیدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
72
ما هم یک موی گندیده اعتدالیون واصلاح طلب ها را به هزار تندرو نمی دهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
84
عیب صحبت های شما این است که هر که با شما مخالف است حتما با امریکا ارتباط دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
قربون دهنت کل ماجرا همینه اصلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
48
چه میشود گفت !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
66
خب برادر،عیبی نداره! این به قول ایشان موی گندیده را نزد خودتان نگهدارند! مگه مشتتریها برای اون صف کشیده اند؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
59
دقيقا ما هم همينطوريم، يك موي گنديده كساني كه اعتدال گرا هستند را به تمام شما تندروهانميديم.
ناشناس
|
Romania
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
86
وزیر احمدی نژاده و کیهانی قدیمی.
توقع دیگه ای ازش نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
62
متاسفم برای امثال شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
60
ما مردم هم یک موی گندیده ی اونا رو به همه شما نمیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
67
ادبیات شخص ، شخصیتش را بیان میکند .
سلمان شکیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
62
ما وابستگی به بیگانگان ب اسم اعتدال نداریم اگر شما ب زور میخواهید به اعتدالیون وابسته بگویید تا ننگ خرابکاری های هشت ساله شما درست شود، حرفی دیگر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
62
خدایا ما هم بنده توایم به فریاد دل ما هم برس . کی به اینها اجازه داده به منتخب مردم اینطوری توهین کنه .
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
68
از وزير فرهنگ وارشاد احمدي نژاد جز اين انتظاري نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
72
چطور 8 سال انواع آشغال چینی وارد شد صداتون در نیومد آقای وزیر خلاقیتی هم ازتون سر نزد دنیا که با هم بودین ما هم دعا میکنیم آخرت هم محشور بشین با همونها و در رکابشون حرکت کنید چه شود.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
59
یک موی گندیده اعتدالیون را به کل تندروها و حامیان آنها نمیدهیم. از طرف اکثریت رای دهندگان به اعتدال و خرد گرایی.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
56
کاش ایشان خودشان را در انتخابات مجلس دهم از حوزه تهران بزرگ که جمع سلایق ایران بزرگ است کاندید می کرد تا حد و حدود خود را بهتر می شناخت و می دید که افکار و .....تا چه اندازه بین مردم خریدار دارد!!
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
65
مردم ایران به اعتدال رای دادند و از تندرو جماعت متنفرند
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
64
از کسی که وزیر احمدی نژاد بوده، جز این چیز دیگری بر نمی آید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
59
این اقا بجای استفاده از ادبیات شعاری بگوید در زمان چهار سال وزارت چه خدمتی کرد
خشایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
54
ما هم یک موی گندیده ی کسانی را که به دنبال تعامل سازنده با دنیا هستن رو به امثال شما نمی دهیم.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
62
اين واقعا وزير فرهنگ بوده؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
55
کسی هم شمارو حساب نمیکنه، چون کلا در اقلیت هستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
60
يه ذره ادب هم بد نيست
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
52
توي دوران شما جنس آشغال از چين وارد نشد؟!
ناشناس
|
Sweden
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
54
ما هم یک تار موی گندیده مردم تحت فشار اقتصادی را که مسببش شما و اصولگرایان بودید به صد تا امثال شما نمیدهیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
41
یک موی گندیده تندرو ها را به اعتدال نمیدهیم!!!!!!!عجب........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
47
کی شمارو نماینده مردم کرده؟؟؟؟
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
47
این نظر شما است. نظر مردم در انتخابات مشخص می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
51
همون کسانی که یه موی گندیده انان را عوض نمی کنید 14 تای انان الان به جرم مفسده مالی داران اب خنک می خورند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
45
بعضی ازدلواپسان متاسفانه فقط خودشان را می بینند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
40
ما هم یک مو ی گندیده اعتدالیون رو به افراطیون نمیدهیم
یا علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
40
تعبیر اعتدال برگرفته از قرآن و سخنان امیر المؤمنین علیه السلام است.
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
42
و دقیقا ما هم نسبت به شما همین حس رو داریم ..
ازاد
|
United States
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
43
مردم هم یک تار موی اعتدال گرایان را با هزاران نفر امثال شما عوض نمیکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
68
13
احسنت
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
47
زنده باد روحاني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
49
این حرفها نشان از درد شکست است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
32
جدی؟!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
51
همه ميتوانند اظهار نظر كنند ، ولي آقاي هرندي جمعيت ايران هشتادميليون هست چطور به خودتون اجازه ميدهيد به جاي هشتاد ميليون آدم حرف بزنيد
یواشکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
49
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی احمدی نژادو ادبیاتش
ناشناس
|
Romania
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
50
رأى مردم در خرداد ٩٢ نشان داد كه اعتدال را ترجيح مى دهد
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
51
مگه ايشون وكيل وصي مردمند
مهدی
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
45
ما هم یک موی از اکثریت فهیم ومسلمان کشورمان را به تند روها نمیدهیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
41
شما ديگر امتحان پس داده ايد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
45
مگه مو هم میگنده؟؟؟؟؟ !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
65
من هم یک موی گندیده اعتدالیون را به تندروها نمیدهم .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
73
شما که نباید بگید . مردم باید این حرفو بزنن که انشالله اسفند ماه میزنن . اونوقت میبینید که یک موی گندیده چه کسی به کل جماعت چه کسی ارجحیت داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
این جماعت عادت کرده از طرف مردم حرف بزنه !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
6
61
ما هم یک موی معتدل را به تندروهای دلواپس نمیدهیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
73
مگر مو گندیده میشه آقای متخصص دکتر!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
113
9
درود برصفار هرندی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
درود بر منفی ها
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
49
جناب آقای صفارهرندی عزیز ، لطفا به جای منافع گروهی خودتان به فکر مردم باشید .
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
43
اینکه گروهی از مردم، هر چند اندک ، بخواهند از محصولات مک دونالد استفاده کنند حق انهاست و ضمنا موضوعی سیاسی نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
44
کسی از ایشون نظر نخواست !
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
44
ما هم نصف موی گندیده اهالی اعتدال را به افراطیون و تندروها نمی دهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
48
وزیر بافرهنگ! احمدی نژاد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
48
وزیر فرهنگ دولت سابق!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
55
ایشان با این ادبیات متاسفانه وزیر فرهنگ دولت قبل بوده !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
57
آقای متولی فرهنگ دولت پاکدست !!! ادب داشته باش.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
49
چرابااینهابرخوردنمیشود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
52
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
100
9
درود بر اقای صفار هرندی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
59
ادبیات یک وزیر اسبق فرهنگ !!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
36
نه اينكه شما و همفكرانتان در دوره قبل چقدر با انديشه به ظاهر ضد امريكايى بودنتان منشاء خير واصلاح امور بوديد.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
77
8
مهم ترین راه نفوذ دشمن فرهنگی است
حزب الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
107
10
زنده باد صفار هرندی
پاسخ ها
سائل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
واقعا از فاصله زیاد ارائ مثبت ومنفی شرمنده نیستین ؟
محمد
|
United Kingdom
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
42
شما که ازهرفرصتی که بدست می آوریدمرتب ،مردم مردم سرمی دهیدآیا شما ازاکثریت مردم صحبت می کنید.یا همان اقلیتی که درانتخابات ،که آن راواگذار کردید خودشما چقدر دربین مردم جایگاه دارید؟
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
57
یعنی این آقا چهار سال وزیر فرهنگ ۷۰ میلیون نفر بود ؟؟
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
37
ایشالا مردم خودشون یکبار دیگه مثل انتخابات سال 92 ، درس عبرت خوبی به تندروها میدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
51
درست صحبت کن! اقای وزیر فرهنگ سابق
ناشناس
|
Portugal
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
52
عزيز برادر اخه چرا نمي گذاريد مردم زندگي شان بكنند ؟
حرف مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
3
59
با سلام جناب صفار همین مردمی که شما از آنها دم میزنید چند درصد مردم ایران را تشکیل میدهند؟! اکثریت قاطب مردم در انتخابات ۹۲ به گفتمان اعتدال " آری " گفتند !
علیرضا نیک جاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
40
آقایی که شما باشی و دولتی که شما وزیرش بودید با اون همه ادعای پاک دستی کارنامه خوبی ندارید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
42
این ادبیات وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد است !!!!
یک دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
38
با سلام
جای تعجب است که چرا عده ای مانند آقای هرندی طوری صحبت می کنند که انگار نماینده کل مردم ایران هستند.مردم در انتخاب 92 خود رای به اعتدال داده اند
هوشنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
41
براستی..........چرا جماعت دلواپس همگی دارای ادبیاتی زشت و توهین آمیزند............؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
37
ایشون باید نسبت به توهینی که به اکثریت مردمی که سال 92به اعتدال رای دادند کردند عذر خواهی کند
ستوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
48
کسی که احساس ناتوانی میکنه به فحاشی رو میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
30
خوبی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
38
اين متن كه خودش سراسر توهين بود
احساسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
33
ما هم موي گنديده اعتداليون رو به تندروها ترجيح ميديم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
46
هنر تو و رییس پاکدستت را دیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
39
آقای هرندی این چندسال غیر از حرف زدن به ضرر مردم چه کار مفیدی انجام دادی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
33
آقای صفار هرندی شما و دوستانتان فقط و فقط دلواپس هستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
39
جناب صفا هرندی شما مردم نیستید نماینده مردم دولت اعتدال است.
حمید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
26
آقای هرندی این طرز سخن گفتن بسیار است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
آقای هرندی این طرز سخن گفتن بسیار توهین آمیز است
ناشناس
|
France
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
45
سال 92 که جواب دندان شکنی از رای مردم گرفتید در اسفند ماه هم کوبنده تر از سال 92 پاسخ مردم به این حرفها را خواهید گرفت .
محمد
|
United States
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
45
جناب از شما بیش از این نباید انتظار داشت حامی شما رفت در ها له نور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
44
ما گروه اعتدالیون ( طرفداران روحانی ) هستیم. شماها که تند رو هستید حق توهین به ما را ندارید.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
41
اعتدال اعتدال اعتدال
درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
43
تعداد مثبت و منفی ها گویای همه چیز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
52
از رئیس جمهور سابق تا وزیرش در عفت کلام سبقت از هم می ربایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
تازه این وزیر فرهنگش بوده....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
3
44
از این اقایان غیر فحاشی انتظاری نیست اینا اگه حرف دل ملت بزنن باید تعجب کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
3
44
اصلاً موی هر جریان برای خودش؛ مو مهم نیست...
فکر درست مهمه که بعضی ها ازش بی بهره اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
42
رییس جمهور با شعار اعتدال انتخاب میشود آنوقت عده ایی ب اصطلاح تندرو ک در اقلیت ب سر میبرند ادعای نمایندگی مردم را سر میدهند . چطور ممکنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
36
مرحبا به این ادبیات واقعا متاسفم
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
51
من به عنوان قطره ای از اقیانوس ملت، از چنین ادبیاتی متنفرم...اینها حداکثر 4 درصد هستند
حرف مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
3
34
با سلام جناب صفار همین مردمی که شما از آنها دم میزنید چند درصد مردم ایران را تشکیل میدهند؟! اکثریت قاطع مردم در انتخابات ۹۲ به گفتمان اعتدال " آری " گفتند
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
3
44
واقعا تاسف میخورم برای کسانی که فقط 4 درصد رای دارند ...
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
2
37
آقای صفار هرندی ...ادب مرد به زدولت اوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
3
43
این بی ادبی ها از سر ترس و خشم ناشی از اقبال واقعی اکثریت مردم به اصلاحات و رفتار عقلایی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
45
وزیر فرهنگ سابق این مدل صحبت کردن درست نمی باشد
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
41
به نظر حقير همچين ادبياتي از يك شخصيت حقوقي خيلي زشته...
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
39
واقعا متأسفم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
45
اقاي هرندي فقط براي يكبار فقط يكبار خودش رو در معرض راي مردم بزاره ببينيم چي ميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
38
چرا ازجانب مردم حرف میزنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
33
سلام برروحانی
جوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
40
آقای صفار برای شما متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
4
48
از کوزه همان برون تراود که دراوست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
5
42
دوست محمود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
74
9
آفرین آقای صفار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
اشتباه مثبت زدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
3
19
اقا لحن ات را عوض کنید. بچه مسلمانیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
3
24
سلام بر اعتدال گرايي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
27
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
28
سلام و درود خدا بر اعتدال گرايي
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
31
به اخر خط رسیدن یعنی همین.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
3
34
ادبیات کوچه...مسئولین دولت قبل را با مسئولین امروز مقایسه کنید. حتی مقایسه طرز سخن گفتن گویای همه چیز است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
4
37
وزیر دولت پاکدسته دیگه، بیش از این ازش توقع نمیره....
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
43
هشت سال با همین ادبیات کشور رو اداره کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
3
41
خدا هدایتت کنه آقای هرندی
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
44
همین که وزیر احمدی نژاد بودی خط فکری شما را نشان می دهد....
کامران
|
Romania
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
21
ادب مرد به ز دولت اوست
بابك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
36
از شما توقع بيش از اين نيست اقاى وزير!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
31
موی گندیده ارزانی وزیر فرهنگ احمدی نزاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
28
6
افرین اقای صفار هرندی...
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
27
پیشنهاد می کنم در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس کاندیدا شوید و خودتون رو در معرض رای همین مردمی که از قولشون افکار خودتون رو بیان می کنید بگذارید....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
27
آقایی هرندی اکثریت مردم دیگه افکار شماوامثال شما راقبول ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
27
شما جای دردل مردم ندارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
2
23
4درصد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
25
مهمترین وظیفه رسانه های مردمی ارائه لیست تندرو های اصول گرا در روزنامه ها برای مردم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
21
چهار درصد
ebr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
17
باشه تو درست ميگي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
25
هيچ حا و در هيچ حديثي از تندروي تعريف نشده. هميشه سفارش شده ميانه باش... فهميدي آقا
صدوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
21
ملت به تو و همفکرانت نه گفت و تا آخر هم پای این نه گفتن خواهد ایستاد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
25
چرا از موفقيت تيم هسته اي ناراحت هستيد چرا از خوشحالي مردم رنج مي بريد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
15
ادبیاتش خیلی آشنا هست فکر کنم شاگرد احمدی نژاد باشه!!!
سیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
14
تندروی در هر کاری مذمت شده و نشانه گمراهی است.
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
2
16
سلام بر اصولگرایان و اصلاح طلبا ن معتدل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
10
ادب مرد به ز دولت اوست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
8
چقدر خوب میشد اگر ادبیات مدعیان سیاست و .... مودبانه و در شأن مردم می بود .
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
13
3
درود بر برادر صفار هرندي .احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
3
وزیر دولت پاکدست ...
نظرات بینندگان