arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

واکنش پزشک پرسپولیس درباره تمارض رضاییان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حاشیه های مربوط به عدم همراهی رامین رضاییان در سفر پرسپولیس به اصفهان برای دیدار با ذوب آهن در جام حذفی ادامه دارد.


بعد از موضع گیری بازیکنان پرسپولیس علیه رامین رضاییان به دلیل عدم همراهی این مدافع راست ملی پوش در دیدار با ذوب آهن، این بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی حاضر شده و بدون مشکل به کار خود ادامه می دهد.

برانکو ایوانکوویچ نیز در آخرین گفتگویش پیش از ترک ایران برای تعطیلات نیز اعلام کرده بود: کادرپزشکی پرسپولیس باید در مورد شرایط این بازیکن به من توضیح بدهند.

به همین منظور با دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس در مورد آخرین شرایط مصدومان این تیم گفتگو کردیم. دکتر حقیقت در مورد شرایط بابک حاتمی گفت: این بازیکن فردا در تمرین ما حاضر خواهد شد و در مورد شایبه دیسک کمرش نیز فردا با یکی از جراحان نامی جلسه داریم و عکسبرداری و معاینات شرایط او را مشخص خواهند کرد.

وی درباره شرایط امید عالیشاه و احمد نوراللهی نیز گفت: این دو بازیکن نیز مشکلی ندارند و ما دور جدید تمرین را بدون مشکل مصدومیت استارت خواهیم زد.

دکتر حقیقت در مورد بیماری رامین رضاییان و عدم همراهی این بازیکن در سفر به اصفهان نیز گفت: رامین هم در حال حاضر مشکلی ندارد و همانطور که می دانید در تمرینات تیم ملی حاضر شده است. در مورد مشکل او قبل از سفر به اصفهان نیز بعد از حضور برانکو در تهران با او صحبت خواهم کرد و دلیلی بر صحبت درباره آن در رسانه ها وجود ندارد.


منبع: ورزش3

نظرات بینندگان