arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰

منصور ارضی: چرا احمدی نژاد پول یارانه را به امام زمان(عج) نسبت می دهد؟

حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس‌فروشان تهران با انتقاد از سخنان محمود احمدی‌نژاد پیرامون انتساب پول یارانه‌ها به امام عصر(عج)، گفت: این کار[پرداخت یارانه] خیلی خوب است و ما هم ممنونیم ولی اینکه «این مال امام زمان(عج) است درست نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آفتاب: حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس‌فروشان تهران با انتقاد از سخنان محمود احمدی‌نژاد پیرامون انتساب پول یارانه‌ها به امام عصر(عج)، گفت: این کار[پرداخت یارانه] خیلی خوب است و ما هم ممنونیم ولی اینکه «این مال امام زمان(عج) است درست نیست.

چرا که اگر زمانی این دولت یا دولت بعد نتوانست یارانه را پرداخت کند، آیا مردم به امام زمان بدبین نمی‌شوند؟ این مردم که بهترین مردم هستند و در طول این سال‌ها با گرانی‌ها ساخته‌اند؛ دیگر چرا این یارانه‌ها را به «آقا» نسبت می‌دهید؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۵
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
4
8
بااین نظر آقای ارضی کاملاً موافقم .من یک ماشین پیکان دارم که خدا شاهد است فقط برای امورا ت خودم ماهانه بیش از 180لیتربنزین که 60لیترآن باقیمت 400توان بقیه آزادمابه تفاوت 180لیتربا قیمت 100تومان 90هزار تومان ماهانه پول بنزین می شود.بقیه هزینه های دیگر چه ،اگر این پول امام زمان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
3
3
دیگر وعاظ و روحانیون هم اعتراض کنند چون نمی شود هر کار اقتصادی را به امام زمان نسبت داد.
نظرات بینندگان