arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۷۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴

واکنش محسن رضایی به توهین برنامه فیتیله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» دکتر رضایی با انتشار عکسی با لباس بختیاری، در یادداشتی اینستاگرامی نسبت به توهین هایی که به اقوام می شود واکنش نشان داد، او در یادداشت خود نوشت:  
 
ظاهراً اهانت به اقوام ايراني پاياني ندارد. اگر هم برنامه‌ریزی‌شده نباشد بی‌توجهی است. ديروز در سریال سرزمين كهن به بختیاری‌های سربلند اهانت شد و امروز در برنامه‌ای دیگر به آذری‌های باغیرت و چندی پيش به اعراب وفادار ايراني.
 
بايد اهانت به اقوام ايراني جرم تلقي گردد و در مجلس تصويب شود و برای آن مجازات در نظر بگيرند.
 
اقوام ايراني بدون ايران و ایران بدون اقوام ايراني معنا ندارد. در دفاع مقدس ، لشگر پرافتخار عاشوراي آذربایجان در کنار لشگريان ساير اقوام ،در دفاع از انقلاب اسلامی حماسه آفریدند. در انقلاب مشروطه لشگر بختياري ها و لشگرهایی از گيلان و آذربایجان استبداد را از بین بردند.  در انقلاب اسلامي هم همه اقوام ايراني شركت داشتند.
 
البته تذکر دو نکته را ضروری می‌دانم: نخست آنکه باید مردم با حفظ آرامش و رعایت امنیت عمومی در این موارد پیگیری را به متولیان قانونی بسپارند و دوم آنکه اگر مجموعه‌ای در توهین خود عمدی نداشت و بابت سهو خود پشیمان بود، عذرخواهی او را بپذیریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
6
15
کاملا درسته گفتن
ناشناس
|
Hungary
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
9
28
پیشنهاد می کنم برنامه های طنز و کمدی به هیچ زبانی اجرانشوند و پانتومیم باشند چون اگر فارسی باشد توهین به فارس زبانان ، اگر ترکی باشد توهین به ترک زبانان ، اگر عربی باشد توهین به عرب زبانان و ... .است !!!!!!!
نظرات بینندگان