arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
با حضور در غرفه «انتخاب»؛

پزشکیان: برخی دوستان کمیسیون برجام فرق تحقیق را با رای گیری نمی دانند / حضور سیدحسن خمینی در خبرگان، آن جمع را از تک صدایی در می آورد / اتهام زنی با واژه نفوذ، تاثیر عکس دارد

نظام سلامت ما از مسیر خودش دور افتاده است. متاسفانه حضور صدا و سیما و مسئولین بهداشت در نقاط دور افتاده در حوزه پیشگیری، کم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسعود پزشکیان نماینده مجلس در غرفه «انتخاب» حضور یافت.

وزیر اسبق بهداشت در رابطه با نظام سلامت ایران به «انتخاب» گفت: نظام سلامت ما از مسیر خودش دور افتاده است. متاسفانه حضور صدا و سیما و مسئولین بهداشت در نقاط دور افتاده در حوزه پیشگیری، کم است.

پزشکیان اضافه کرد: اگر به حاشیه ها برویم می بینیم که خدمات بهداشت بسیار ضعیف است و در عین حال در بعضی مراکز شهری، خدماتی در سطح آمریکا ارائه می شود و این شکاف عمیقی بین سطوح مختلف اجتماعی است .

این نماینده مجلس تصریح کرد: بین ارائه کننده گان خدمت شکاف زیادی در دریافتی آنها وجود دارد، بطوری که بعضی پزشکان صرفاً دریافتی در حدود 3 میلیون دارند و در جایی هم برخی پزشکان تا 500 میلیارد دریافتی دارند ، هر دو پزشک هستند، اما این شکاف درآمدی غیر قابل قبول است.

وی گفت: آن استادانی که هیئت علمی هستند و رشته های غیر پزشکی را تدریس می کنند هیچگونه تفوتی با آن استادان رشته پزشکی ندارند،پرا باید آن یکی 5 میلیون درآمد داشته باشد و دیگری 100میلیون . ها این بی عدالتی ها به نارضایتی اجتماعی دامن میزند.

پزشکیان در پاسخ به سوال دیگر «انتخاب» در خصوص فشارهای تندروها در رابطه با اجرای برجام گفت: من عضو کمیسیون برجام بودم، بارها از آقایان در خواست کردم که شما برچه مبنایی برجام را بررسی میکنید.

وی افزود: باید داده ها مشخص شود تا بشود موضوعی را بررسی کرد و در آخر آن را مورد رأی گیری قرار داد. آقایان هنوز فرق بین تحقیق و بررسی را با رأی گیری نمی دانند.

پزشکیان اضافه کرد: مجلس صرفاً می بایست گزارشی در خصوص برجام ارائه میکرد نه اینکه بدون در نظر گرفتن داده ها، اقدام به رأی گیری کند.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات در خصوص احتمال کاندیداتوری آیت الله سید حسن خمینی اظهار داشت: قطعاً حضور ایشان خیلی مؤثر است و آن جمع را از تک صدائی و تک نگری بودن در می آورد.

وی همچنین در رابطه با واژه ی «نفوذ» گفت: برخی از واژه نفوذ برای خارج کردن رقبا از صحنه انتخابات استفاده می کنند، باید برای این قبیل اتهامات مدرک قانونی ارائه کرد. به این سادگی نمی شود به دیگران اتهام زد، قطعاً این رفتارها به ضرر خودشان تمام خواهد شد و تاثیر عکس دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
حامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
16
اینا ولی در عوض فرق mpt با npt و mp3 را کامل می دانند .
نظرات بینندگان