arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:تخریب شخصیت های نظام جرم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تخریب شخصیت های نظام را طبق قانون اساسی جرم دانست و گفت: بر اساس قانون اساسی باید با این افراد برخورد شود.

احمد شوهانی با تاکید بر این که تخریب شخصیت های نظام کار پسندیده ای نیست، افزود: کجای دین، قانون، شرع و عرف اجازه می دهد که به فردی توهین کنیم، حال این که امروز شاهدیم عده ای شخصیت های نظام را به راحتی تخریب می کنند.

وی با یادآوری این که تخریب افراد گناه است، اظهار داشت: باید برخورد با افرادی که شخصیت های نظام را تخریب می کنند به حالت دستوری دربیاید تا دیگر هر کسی که تریبون در اختیار دارد به خود اجازه ندهد که کسی را تخریب کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: ما در سال همدلی و همزبانی هستیم از این رو تخریب شخصیت های نظام اصلا جایز نیست.

وی با تاکید بر این که ما این روزها شاهد تخریب های زیادی علیه رییس جمهور و اطرافیانش هستیم، اظهار داشت: رییس جمهور وظایفش سنگین است و با توجه به وضعیت کشور، برخی از تخریب و تضعیف دولت دست بردارند و بگذارند دولت کار خود را انجام دهد.

رییس جمهوری یکشنبه هفته گذشته در مراسم گشایش نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با تاکید بر اینکه « بی تردید مردم بیش از گذشته به نظام و آبادانی ایران علاقه مند هستند و شکاف افکنی در جامعه عملی ضد انقلابی است»، گفت: همیشه باید مراقب توطئه دشمنان بود اما سیاه نمایی و ترساندن مردم ، امنیت آفرین نیست.

رییس جمهوری با بیان اینکه تخریب دستاوردهای ملت با پول بیت المال، زشتی و قبح مضاعفی دارد، تصریح کرد: اشکالی ندارد که کسی با پول شخصی خود رسانه ای راه بیندازد و مدام از دولت انتقاد کند، اما چه کسی اجازه می دهد که با پول مردم و از محل بیت المال علیه حاکمیت و دولت منتخب، فضای تخریبی ایجاد شود.

دکتر روحانی اظهارداشت: انتقاد حق همه مردم و از جمله رسانه هاست، اما نباید انتقاد سازنده را با تخریب ، ایراد ، تهمت و دروغ اشتباه بگیریم

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری نیز در گفت وگو با یکی از سایت ها بیان کرده بود که تخریب شخصیت های نظام و یاران امام مصداقی از ترور است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان